DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

10.02.2010

Otoparkta 10 Dakikalık Amatör Çekim...

Aslı Filinta Yaz koleksiyonundan...





































Elbise : Aslı Filinta
Ayakkabılar : Alexander Mcqueen ( modifiyeli )






































Pantalon : Aslı Filinta
Bluz : Sonia Rykel
Papyon : Köstebek
Ayakkabı : Köstebek
Gözlük ; Dergiden çıktı :)






































Tulum : Aslı Filinta
Ceket : Vivienne Westwood ( Modifiyeli )
Ayakkabı : NR.39 ( Modifiyeli )
T-Shirt : Aslı Filinta
Etek : Topshop






































T-shirt : Aslı Filinta
Ayakkabı : Victor & Rolf
Yaka iğnesi : Yazbükey

Fotoğraflar : Begüm - Deniz Berdan

29 yorum:

  1. İkilimiz yine döktürmüş!!:))
    Genç tasarımcılar hakkında düşündüklerimizi keşke herkes düşünebilse de herkesin desteği tam olsa!

    YanıtlaSil
  2. her defasında şaşırtan bir çekim! poz vermeyi bu 2liden öğrenmeliyim. Otopark çekim alanı için muhteşem bir yer! ben de bir kere denemiştim, ama yine uslu puslu kız modunda :)

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel bir çekim.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. ikinci resimdeki 3D gözlük kullanımı çok yaratıcı. bu gözlükleri hep çok kitsch bulmuşumdur. ayrıca ilk resimdeki elbisenin kol detayı çok iyi.

    YanıtlaSil
  5. ayakkabılar ne kadar güzel oluyor öyle..ayakkabı modifiye edelim sizlerle!
    tutorial istiyoruz.

    YanıtlaSil
  6. Çizgiler superrrrrrrr bayıldım:)

    YanıtlaSil
  7. çekimler sınır ötesi,prof bi ekip çekmiş olsa bu kareleri böle keyifli olamaz galiba:)saçınızın iç kısmındaki sarıyı yogunlaştırmayı düşünmezmisiniz komple alt daha bi sarı süper olur bence;)

    YanıtlaSil
  8. denizcim, senin sıçrayan begüm'ün 3d gözlüklü fotoğraflarını çok beğendim.. süper bir 2'li oldunuz.. bence bu çekimler amatör olabilir ama styling süper..

    YanıtlaSil
  9. Çılgın bir çekim olmuş:)

    YanıtlaSil
  10. 1.resimdeki elbise,çorap ve ayakkabı uyumunu sevdim.
    biraz hayal gücü ile yapılan renk oyunları her zaman olumlu oluyor.

    YanıtlaSil
  11. İlk aklıma geleni söylemeliyimmm,objektifce değil mi:)
    Otoparkda fotografları çekilirken sizi gören oldumuuu,şaşırmıştır ne yapıyorlar diye, annekızz ilişkiniz çok şeker cidden

    YanıtlaSil
  12. Sıçrama mı uzanma mı tam anlayamadım ama kendimi "Otopark tavanı çok alçakmış canım besbelli bi şey" şeklinde teselli ediyorum.:)) Şaka bir yana ruh amatör olabilir ama pozlar değme modellere taş çıkartır tarzda. Bu arada http://seaofshoes.typepad.com/sea_of_shoes adresindeki ayakkabılara bayıldım. Ayakkabı modifiye ederken ne boya kullanıyoruz? Bazı ayakkabılarımı rengarenk boyamak geldi içimden.

    YanıtlaSil
  13. Ozan 'cım çok tatlısın, desteğe devam doğru yoldayız :)

    Biu'cum ne zaman istersen gel biz seni açarız :)

    Moda tutkusu, sim, ve Nar : Beğeniler müthiş motive ediyor ve daha bi kendimiz gibi olabilme rahatlığı veriyor. Destek için çooook teşkler gerçekten :)

    Sahionistanbullar: Gözlüğü çok sevip atmaya kıyamadık:)

    Selofan : Heyy yapalım hadi :)

    The queen of dreams : Ben de çizgi ve geometrik form ve desenleri çok seviyorum:)

    mc : Aslında ilk yaptırdığımda daha büyük bir tutamdı ama korkup azalttım:( Her kafadan ses çıkmayacağını bilsem koca b,r tutamı enine 3 çizgi yapmayı istiyordum :)

    Didem'cim : Styling yapmayı çok seviyoruz ama Beg'in hiç zamanı yok Haluk'u ikna etmek zor. Beg okul sonrası atölyeye gidiyor sonra evde yemek filan derken 10 dk çekim :) idare ediyoruz :) Giysinin detayına göre de duruşları ayarlıyoruz :)

    Itır : Bizde hayalden bol bir şey yok :)

    Moda (e)rator : Yaa halimizi görmen lazım :) Giyinip elimizde fotoğraf makinası aşağı iniyoruz ama o arada güvenlik kameraları filan eminim onlarda çok eğleniyorlardır:) Dün gece 10 gibi otoparkta benim elimde makina Beg'i çekiyorum güvenlik görevlisi yanımızda hafif tebessümle iyi akşamlar Deniz Hn diye geçiyor tabi biz de ağzımız kulaklarımızda durumun komikliğine :))) Çok tatlılar...

    Ahucan : Aslında otopark epeyi yüksek :) Ben 1.77yim ayakkabıyla heralde 1.90a yakın oluyorumdur, bir de sıçrayınca tavanı buluyorum :)
    adres için teşkler mutlaka bakıcam. Eğer ayakkabı rugan değilse kumaş boyası ile gayet başarılı oluyor:) Uğraşmak istemezsen renge karar verip ayakkabıcıda da boyatabilirsin :)

    YanıtlaSil
  14. Bu arada şu ayakkabıları görünce aklıma direkt Begüm'le sen geldiniz!!
    http://style-boom.blogspot.com/2010/02/ayakkabi-jeremy-scott-ilkbahar-2010.html

    YanıtlaSil
  15. çizgifilm gibi çekimleeer (:
    çokçok güzel olmuş ellerinize saglık !

    özellikle 3.ye bayıldım ben de (:

    YanıtlaSil
  16. sizin gibi bende bir aslı filinta hayranıyım!
    yaptığınız kombinasyonları cok begendimm !
    Yeşil( Modifiyeli )NR.39 un ayakkabılarına bayıldımm!

    bol bol amatör çekim yapın bekliyoruz :D
    www.bayanmor.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. alexander mcqueen evinde ölü bulunmuş. şimdi öğrendim. direk aklıma sen geldin, haber vermek istedim. sanki bişi yapabilicez de.. neyse.

    YanıtlaSil
  18. Anne-kız yine döktürmüş!:) şahane kombinleriniz bir yana, çekimler de çok başarılı. Ayrıca Aslı Filinta tasarımları harika yine. Buarada blogunuzu annem de takip etmeye başladı. Biz de anne-kız sizin gibi çekimler yapma niyetindeyiz:) süpersiniz!

    YanıtlaSil
  19. ewt alexander mcqueen ölmüş :(

    YanıtlaSil
  20. İlk çekim harika
    o ne duruş öyle bayıldım! Bende tasarımlarımla şu poz vermeyi öğrenebilsem :PP

    YanıtlaSil
  21. İlk resimdeki McQueen ayakkabılar süper! Bu tasarımları özleyeceğiz.

    YanıtlaSil
  22. Ozan'cım arkası kapalı olsaymış :)

    Vio : Bizde birer çizgi film karakteri gibiyiz:)

    Bayan Mor : Yeni sezonlar çıktıkça daha çok amatör çekim koymayı planlıyorum :)

    Aslı : Ne kadar sevindim anlatamam :) Anneye sevgiler:)

    Vintage duygular : Aslında sadece giysi detayı içindi o duruş :) Yoksa bana da poz ver desen elimi ayağımı nereye koyacağımı şaşırırım:)

    Seda, Adsız, Alışveriş Cini : Dün Dolabımdaki Mcqueen'leri çıkardım ve geçmişte onlarla kendimi ne kadar iyi hissettiğimi ve mutlu olduğumu düşündüm. Böyle bir dahi ile aynı zamanda yaşamış olduğumuz için ne kadar şanslıyız aslında...

    YanıtlaSil
  23. Amatörcemi????
    Çok iyi olmuş..

    YanıtlaSil
  24. yine çok başarılı çekimler olmuş,çok emek harcıyorsunuz ama sonuç muhteşem:) tüm yorgunluğa değiyordur herhalde:)

    YanıtlaSil
  25. Hürriyet gazetesinde blogunuzu görünce işte dedim bunu seviyorum!Ekip harika,anne kız yaratıcılığı kıskandırıyor gerçekten.
    Başarılar ve bol bol eğlenceler!:))

    YanıtlaSil
  26. resimler cok güzel bayıldımm :)ama begümün köstebek ayakkabılarından istiyorumm nerede bulabilririm ve ne kaadara simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  27. güzeller güzeli tatlı beg'in boyu kaç peki annesi?? çok uzun sanırım

    YanıtlaSil
  28. köstebek ayakkabılarr cok güzel nereden bulabilirimm ?

    YanıtlaSil