DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

5.11.2010

H&M açılışına H&M'le...

Dün H&M'in açılışına bu ceket ve elbiseyle katıldım.
Makul fiyat politikası ile sezonun trendy ürünlerini bulabildiğimiz için seviyoruz H&M'i:)
Deniz Berdan
 Neden bu ceketi tercih ettiğimi sıkı db junk okurları hemen tahmin etmiştir:)
Yakasının deri olması nedeniyle modifiyeye çok uygun bir parça.
 Neticede siyah ceketimiz çok, bir yenisini daha eklemenin anlamı yok:) Kafiyeli oldu:)
İsterseniz detaylı bir modifiye postu yaparız bu ceket için:)
 Peki Junk ayakkabılarımızı beğendiniz mi? Önceki postlardan soranlara cevabım evet yüksek ama çok rahatlar:) Tabii ki düz ayakkabı kadar değil ama yüksek topukta olabilecek en rahatlardan diyebilirim:)
                                                              Fotoğraflar Haluk Berdan

25 yorum:

  1. benim gözümde blogcular aleminde en güzel fiziğe sahip olan bayan sizsiniz, tebrik eder darısını başıma dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. Bu ceketi blogda adım adım modifiye et nolur nolur nolur:) Ayakkabılar şahane çorap da süper Forever New'de görmüştüm böyle bir çorap keşke alsaymışım:)

    YanıtlaSil
  3. ayakkabıların hepsını tek tek yakından gormek ıcın sabırsızlanıyorum gunseli olanları kacırdım hatta vazgectım hehe bunları ıstıyorum ıstıyorum ıstıyorum:))

    YanıtlaSil
  4. ne kadar guzelsiniz! hem zevkli hem ince hem uzunsunuz devamli vizyonunuzu genisletiyorsunuz. bayiliyorum blogunuza ve hurriyetailedeki yazilariniza. Junk'in da ankarada satilmasini 4 gozle bekliorum. bootielerde JUNKtan bekledigimiz gibi. eklektik ve kullanisli! 160lik fidan boylu ama fashionista olmaya can atan genc kizlara ne tavsiyeler verirsiniz?

    YanıtlaSil
  5. nerden satın alabiliyoruz ayakkabılarınızı ve online satısı var mı acaba?

    YanıtlaSil
  6. ayy ceket çok güzel- bence bu kominasyon bir harika... ayakkabı şahane- ben o topuklarla ölsem yürüyemem ama olsun size yakışmış çok...

    ceket h&m mi? ben de alayım;)

    selamlar,

    esra

    YanıtlaSil
  7. hiiiiiiiiiiii beğenmek mi? bayıldım! >_<
    off ne renkleri var acabaaağğğ??

    gizli platformla topuk ne kadar yüksek olsa da çok rahat oluyor, en sevdiğim ♡♡♡

    YanıtlaSil
  8. ceket modifiyesi is-te-riz. Her zamanki gibi çok şıksın. Ayakkabılar da muhteşem, platform daha rahat oluyor. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. ayakkabılar muthiş, blogumda size bir ödül var:)

    YanıtlaSil
  10. sendozey dedi ki;
    tek kelimeyle süper olmuş!ayakkabılara hasta oldum.biz nerden alabileceğiz bu ayakkabılardan?
    bende istiyorum bu ayakkabılardan gelinliğimin altına bunların beyazından giymek istiyorum.ya da dantel kaplı olanından.kırık beyaz.nasıl fikir?

    YanıtlaSil
  11. hayalgücünüz sınırsızzzz:)ayakkabınız gerçkten harka ötesi kurdela detayına bayıldımmmmm:)

    YanıtlaSil
  12. elbisenin yaka kısmı dantel galiba.. üzerinde de junk kolye mi ne :)

    bir de saçlarınızın doğal hali mi bu? renk harika. çikulata kahve gibi gibi..

    ayakkabıların gün yüzüne çıkmasını bekliyoruz.. kim bilir daha ne renkler vardır.. merak meraaakk :)

    YanıtlaSil
  13. o ayakkabılara ben de asık oldum ellerine saglıık AMAN TANRIIIIIIMMMM diyip duruyorum sabahtan beri

    YanıtlaSil
  14. ayakkabılarda çok gözüm var benim yalnız :)) Ne kadar yüksek topuk olsalar da platform olduğu için rahat olduklarını tahmin ediyorum :)

    YanıtlaSil
  15. aaaaa deniz hanım, markafoni.com'da alexander mcqueen indirimi var! size haber vereyim dedim. eğer üye değilseniz, üye olmanız için referans gerekiyor. b-beckett-b@hotmail.com'u kullanabilirsiniz. beğenir misiniz bilmiyorum, sanki özellikle türk insanına satılsın diye uçuk kaçık şeyleri getirmemişler gibi ama yine de bakmanızı tavsiye ederim. bu mesajı yayınlamayın da görmesinler epostamı :)

    YanıtlaSil
  16. ayakkabılardan var ama beğeneceğiniz. 1010 tl'den 280 tlye düşmüş, şaka gibi.

    YanıtlaSil
  17. Ayakkabıları beğenmemek ne mümkün yaa tebrikler gerçekten

    YanıtlaSil
  18. ayakkabıları modifiye edişinizi post yapar mısınız?
    Malzemeleri nereden alıyorsunuz vb detayları da anlatmanizi rica ederim...

    muhteşemler...

    YanıtlaSil
  19. h&m açılışının saçmalığı8 Kasım 2010 02:45

    açılışın olduğu gün oradaydım ve içeriye giremedim.normal vatandaşlara terbiyesizlik yapıldı ivana sert gibi kadınlar kendilerine özel kasa açtırdı...ömürlerinde ilk kez bayrampaşaya gittiler olan bize oldu ne h&m gorebildik nede bir kıyafet alabildik madem açılış yapacaklardı ünlülere özel açılış yapsalardı...içeride vip konuklar var diye insanların dışarıda zavallı gibi bekltilmeleri cok iğrençti heleki ünlülerin bu duruma sessiz kalıp protesto amaçlı orayı terketmemeleride zaten vip halinden hoşlanma durumuydu...içimden dedim ki kesinlikle deniz hnm bu duruma tepkili bir yazı yazar ama göremedim...
    dışarıdaki güvenlikler allahtan cok kibarlardı ve insanları sadece kişbarca uyardı farklıda olabilirdi neyse kısaca ben oradakı sınıf farkına inanılmaz sinir oldum yazmak istedim.şahsınıza tabıkı değil

    YanıtlaSil
  20. 02 11 2010
    Heyecan var:) konulu postunuzda da sormuştum ama sanıtım fırsat olmadı. Çoraplarınızı nereden alıyorsunuz. Özellikle belirttiğim posttakine bayılmıştım.

    YanıtlaSil
  21. papuçlar harika olmuş:))
    merakla bekliyorummmmmmmmmmmmmm artık onlar benim numaram bence benim olsunlar:)

    YanıtlaSil
  22. çorap nerden acaba?

    YanıtlaSil
  23. Ben bu ayakkabılara bayıldım..alabilmek mümkün mü?? muhteşemler..

    YanıtlaSil