DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

26.02.2010

ZİGZAGZİGZAGZİGZAG...

Central Saint Martins'den 2009 yılında mezun olasına rağmen Londra'nın en ünlü tasarımcıları arasına girmeyi başaran David Koma'nın üç boyutlu zig zag temalı futuristik koleksiyonunun her parçasını çok sevdim.
Mezuniyeti de dahil üç koleksiyonunda da harika fikirleri var...
Basen bölümündeki köşeli 3 D formlara bayıldım...
Detaylarda Metal bobinlerin ve fermuarların kullanım fikri dahiyane olmakla birlikte uygulamadaki çözüm ve işçiliği muhteşem...
Bu ceketler aynı Thierry Mugler gibi geleceğin Vintage olmaya aday parçaları,
 yatırım gibi de düşünmeli değil mi? :)))


Koleksiyonun en beğendiğim parçalarından sıralama yaptım ama David Koma show'unun da sonundan başlamış oldum:)

13 yorum:

  1. heyoo kabarık omuzlar Zeynep Tosun'un koleksiyonunda da vardı. Zeynep'ten esinlemiş : P

    YanıtlaSil
  2. yaa süpermiş hepsiii bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
  3. ilk ve son 2 parçayı çok sevdim.

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzeel!! ama ilk elbise beni benden aldı :)

    YanıtlaSil
  5. en alttan 4. elbise müthiş. göğüs kısmındaki detay ve tabi ki gri siyahın vazgeçemediğim uyumu :)) çok güzel hepsi. teşekkürler paylaştığın için

    YanıtlaSil
  6. Iconjane : Haklısın Ferhan'cım benziyor ama bunların hepsi C Kane'in 2008 yazının uzantısı gibi aslında ama kopyalama yok, farklı conceptler:) Farkındaysan dino serisi gibi üçgen formlar hemen her koleksiyonda farklı yorumlarla var:)

    Gizzy : Ben de tüm koleksiyon benim olsun isterdim:)

    Banu bilgi : İlk parça benim de favorim:) Ama gerçekten de hepsi güzel:)

    Pandorosa : Üçgenlerle yaptıkları inanılır gibi değil, bayıldım:)

    Elif : Ne güzel fikirler var değil mi? Neticede her yerde bulunabilir malzemelerle harikalar yaratmış:) Nasıl bir kabiliyet...

    YanıtlaSil
  7. Çok yaratıcı tasarımlar bunlar ,Türk modacıların da oldukça başarılı koleksiyonları var fakat genelde giyilesi parçalar tasarlama çabası içerisindeler gibi ...

    YanıtlaSil
  8. Dolabımı açtığımda bunların hepsi orada olsun istedim :)

    YanıtlaSil
  9. Sanatın her türünü seviyorum, yaratıcılığı güçlü olan insanlara hayranım. Gerçekten harikalar yaratmış. sade ama gösterişli de, çılgın ama şık da, basit ama zor da, herşey bir arada. Bunları bulup paylaşmakta ayrı bir kabiliyet :)) tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. farklı tasarımlar,en azında sıradan değil.

    YanıtlaSil
  11. chfashiontrend : Haklısın iyi tasarımcılar var ancak genel olarak yaratıcılığı destekleyen esnek, özgür, özgün ve korkusuzca düşünebilme ve yeni fikirler üretebilme kabiliyetini sınırlandıran toplumun tutucu tavrı olabiliyor....

    Siu : Sıla'cım bir kooparatif kurup koleksiyonu alıp sırayla giyelim derim:)

    Elif : Asıl ben çok teşekkür ederim:) Takdir edebilmek ender rastlanır bir değer:) Sevgiler

    instyle feminin : Özellikle grafik ve futurizm sevenler için :)

    YanıtlaSil
  12. en üstteki zigzagı çok sevdim!

    YanıtlaSil
  13. fulya:hepsi ama hepsi harıkaa parcalar en fazlalık yok sadece gıysıler on plan da hepsı rahatca gıyılebılecek parcalar:)

    YanıtlaSil