DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

18.02.2010

Yeni Nesil Dracula...

Alexander Wang'in Kış 2010 koleksiyonu bana ölü görünümlü yüzler, ıslak ve sönük saçlar, gotik, karanlık ve seksi giysiler, dizin çok yukarılarında biten tozluklar, kadifeler, yelekler, uzun kuyruklu smokin ceketler ile Ford Coppola'nın yönettiği çok sevdiğim Darcula'yı anımsattı.
































1992 yılında Kostüm Tasarımı Oscar'ını alan Dracula'nın adeta yeni nesil versiyonu gibi... 


Üç sezondur çok yakından severek takip ettiğim Alexander Wang'in 2010 Yazı için hazırladığı ilk koleksiyonlarından oldukça farklı futbol temalı koleksiyonunu görünce eyvah demiştim ama Kış 2010 koleksiyonu yine çok sevindirdi :)




























Gözlüğün güzelliği...






























































































DB Junk'da çok fazla olumsuz fikirler olsun istemiyorum. Tarafsızlığımı koruyabilmek ve gerçekten düşündüklerimi yazabilmek adına sadece beğendiğim tasarımcı ve koleksiyonlara yer veriyorum :))






Bu ceketi geçen yıllarda deri ceketi casuallarla ve gece elbiseleri ile giydiğimiz gibi gece gündüz hep giyebilirim...






















Bunlar benim en beğendiklerimdi. koleksiyonun tamamını görmek için http://www.style.com/fashionshows/review/F2010RTW-AWANG/ 



9 yorum:

  1. Açıkçası önceki moda haftalarında yemez, içmez, her yeni koleksiyonu "kendi çerçevemde" usanmadan değerlendirirdim, ama bu yıl New York beni gerçekten sıktı!! Bir kaç koleksiyon dışında hayal kurduracak,yenilikçi,farklı bir tat alamadım, heyecan duyamadım, esasen çoğunu vasat da demek istemiyorum nasıl karşılasam bilmiyorum ama "mediocre" buldum ben, çok mu kötüyüm:)) evet resesyon yüzünden daha yere sağlam basan,satmaya odakli, elle tutulmaz gözle görülmez bir baskı olabilir tasarımcılar üzerinde ve kraliçe Anna Wintour'un buyurduğu üzere Amerikan kadınını ikonlaştırmaya çalışan ama yine de..bu kadar mı? Londra'nın arka sokaklarından yetişen ve grunge'a asla yüz çevirmeyen modacılarından umutluyum ama, bir de kalbim kırık beklesem de Paris'te de aradığım şıklığı bulmaktan.

    YanıtlaSil
  2. Bu defileyi canli olarak da izledim showstudio.com'dan ve ben de begendim! Eteklerle birlesen onu acik ceketleri cok yenilikci buldum, kendi acimdan giyilebilirligi konusunda supheliyim ama olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Üstten 2. look favorimdir.

    YanıtlaSil
  4. Çoğunlukla bayıldığım Wang'in bu modifiyeli ofis kıyafeti tadında parçalar içeren koleksiyonunu ben pek beğenmedim.

    YanıtlaSil
  5. Styleboom : Bana göre de diğerleriyle kıyaslandığında New York Fashion Week hiçbir zaman ilk sırada yer alamadı. Etnik kökenin moda üzerindeki pozitif etkileri düşünüldüğünde Amerikalıların tasarım konusunda şanssız olduklarını düşünüyorum. Bunun etkilerini de moda haftasında görüyor olabiliriz. Yaşasın Londra ve Paris Moda haftası :)

    Style Trics by Ully : Ceketleri giymez miyiz? :)

    Simla : Ben de çok sevdim:) Üstelikte drape sevmezken o elbisede gözüm kaldı: ) Harvey Nichols'a veya V2K'ya gelebilir. Alexander Wang'in en sevdiğim tarafıda diğerleriyle kıyaslandığında daha ulaşılabilir rakamlara alınabiliyor olması :)

    Moda Cadısı : Bütün blog ve siteler adeta basın bülteni gibi Wang stili Wall Street başlığında veya spotta kullanmış ancak bana göre Wang akıllıca bir manevra ile son dönemlerin popüler trendi vampirleri düşünerek koleksiyonunu hazırlamış. Bankerleri veya ofis kıyafetini düşünerek baktığında belki hoşlanmamış olabilir misin? :) Ama yine de tabii ki zevkler ve renkler meselesi :)

    YanıtlaSil
  6. wow....bende simla ile ayni fikirdegim: could die for the 2nd dress. göz makyaji ve saclar kiyafetleri bütünlemis ve natalia vodianova gibi babyface'i inanilmaz bir vamp haline getirmis. gri gözlükler kumasla mi kaplanmis?

    ama itiraf etmeliyim, spring 2010'daki wang bana daha cok hitap ediyor...en azindan bunu icimde sakli olup kisin sonlarina dogru ortaya cikip "artik yaz gelsin" diye haykiran little cucu söylüyor. yazin sicaklardan bunalan cucu fikrini degistirebilir. :)

    YanıtlaSil
  7. Ceketleri kesinlikle giyeriz! Kendi adima gobegimi acikta birakmadan sadece :) Her turlu dekolteye varim ama gobek dekoltesine hayir! :)

    YanıtlaSil
  8. Tamam cucu yaz sonunu bekleyelim :)Bug-eyed gözlük kumaş kaplı gibi duruyor.

    Style Tricks by Ully : Ben de hiç hoşlanmam ve antipatik bulurum. Biz göbekleri açmadan giyeriz :)

    YanıtlaSil
  9. gözlükler değişikmiş.. ama makyajlar hiç hoş görünmüyor bence.

    YanıtlaSil