DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

19.03.2012

Gecikmeli Yeni Yıl Kararları ve bir soru...

Laptopum kaybolmadan önce fotoğraflarını yerleştirdiğim ama sonradan yayınlamaktan vaz geçtiğim bir post daha. Bu fotoğrafları Yeni yıl kararlarım için kullanmak istemiştim. Ne kararları alabildim ne de niyet ettiklerime başlayabildim. Ama hiç birşey için geç kalınmış değil öyle değil mi?:P Neredeyse Nisan ayı geldi ama bu yılın kararlarını mantıklı ölçüde alıp, uygulamaya başlama kararı aldım. En azından bir karar alınmış oldu, elde var bir:) Niyet etmek de önemli öyle değil mi?
Şimdi listem şöyle;
Düzenli spor yap, -dün başladım:)-
Daha sağlıklı beslen, -yine dün haftalık bir liste yaptım ve başladık:)-
Arkadaşlarına zaman ayır daha sosyal ol, 
Kafaya takma, 
Sorunu belirle, 
Daha empatik ol, 
Daha erken yat, 
Övgü takdir bekleme kimsenin yaptıklarının farkına varması gerekmiyor, 
Gerektiğinde yardım iste, 
Eğlenmeye zaman ayır, 
Daha sık gülümse, 
Sonuçları fazla önemseme,
Daha olumlu eleştiriler yap.......
Bu liste uzar ama niyet önemli, geç alınmış yeni yıl kararlarının ilkini dün uygulamaya başladım. 
Spora yaklaşımım ise şöyle;
Deniz Berdan
 Deniz BerdanBiliyorum çoğunuz beni deli gibi spor yapıyor bilirsiniz ama itiraf; iki yıldır spor yapmıyorum! Evet bu yıl da 15 gün sabahtan akşama board yaptım, tatilde yüzdüm ama düzenli spor yapmadıktan sonra bu tip sporlar çok sağlıklı olmadığı gibi koftilikten gelen sakatlanmalar yapabiliyor. Beni kurtaran geçmişte profesyonel spor yapmış olmam. Yoksa bir andan kaslara yüklenmek hiç doğru değil.

11 yıl spor ve sağlıklı beslenme form dergisi Health&Shape'i yayınlamış biri olarak normal bir insanın sporla ilişkisinin haftada üç gün birer saat abartılı olmayan sporlar olması gerektiği görüşündeyim. 
2 yıl önce annemin hastalığını öğrendiğimde bırakmıştım sporu ama onun öncesinde çalışma programım aynen şöyleydi; Haftada üç gün birer saat kas yoğunluğumu korumak ve iyileştirmeye yönelik hafif ağırlık çalışması. Öncesinde ısınma amaçlı yürüyüş.
Bir de size birşey sormak istiyorum; Benim uyguladığım spor ve beslenme programını merak edip takip etmek isterseniz, veya birlikte uygularız derseniz diğer blogum http://dbskinnycook.blogspot.com/ da yayınlamayı planlıyorum ne dersiniz?

 Deniz BerdanFotoğraflar: Cengiz Dikbaş

40 yorum:

  1. super olur :) spor ve beslenme programini ilgiyle bekliyorummm,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de super olur, harika olur hatta yaz öncesi mükemmel olur :)

      Sil
  2. Süper olur derim :) Ben mesela bu yazıdan sonra gaza geldim ve hemen spor yapmaya karar verdim bi de buna ek olarak beslenme programından bahsettiğin bir blog olursa harika olur :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. eveeettttt yayınlaaaa denizzz!! benim göbek problemim var :( kilo kaybetmek istemiyorum sadece göbeğim gitsin istiyorum ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  4. Benim merak ettiğim spor yapmadan nasıl böyle kusursuz bir fiziğe sahip olduğunuz:)

    YanıtlaSil
  5. Benim merak ettiğim 2 spor yapmadan nasıl böyle kusursuz bir fiziğe sahip olduğunuz:)

    YanıtlaSil
  6. Cok iyi olur derim. Bu sayede eminim bircok kisiye motivasyon olursun,özellikle de annelere :) Acikcasi ben keyifle takip ederim.

    YanıtlaSil
  7. Evet aynen yayınlarsanız sevinirim =)Bu arada ben de henüz yeni yıl kararlarımı almadığımı farkettim hemen bir copycat'lik yapıp ben de listemi hazırlayacağım :)

    Sizi çok seviyorum, sevgiyle kalın !

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten harika olur! Dört gözle bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  9. superrrrrrrrrrrr olur superrrrrrr

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle yayınlamalısın. merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  11. sormayın bile, tabii ki çok seviniriz. Bekliyoruz o halde spor ve beslenme postunu diğer blogda:))

    YanıtlaSil
  12. sormayın bile, tabii ki çok seviniriz. Bekliyoruz o halde spor ve beslenme postunu diğer blogta:))

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olur evet, her postu merakla bekleriz:)

    YanıtlaSil
  14. Süper olur ben 15 gündür diyetteyim bugün sabah diyetisyenime gittiğimde -3 ü gördüm. Ancak spor yapmıyorum, sevmiyorum:( yapabilmek için motivasyon kaynaklarına ihtiyacım var:)

    YanıtlaSil
  15. Harika olur, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  16. Bence de cok guzel bir fikir :)

    YanıtlaSil
  17. niyetlerin hepsi şahane. özellikle sonuçlarını düşünmeden yaptığım şeylerde hep yüzüm gülmüştür, beklentilerle başladıklarım ise hayal kırıklığı...aslında listenin coguda birbiryle bağlantılı. spor insanı zaten pozitif yapan birşey, istemsiz daha bir içten gülüyor insan..bu yazı banada bir senedir spor yapmadığım gerçeğini hatırlatmadı değil ama çok yoğun çalışıyorumla başlayan ve uzayan bahaneler cok tabi :)

    YanıtlaSil
  18. Bencede super olur beraberce yaparız hem de birbirmize destek oluruz..Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. bence cok süper bir fikir! ben zaten takip ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  20. evet dbskinnycook'taki postlarınıza eskisi gibi hız kazandırmanızı heyecanla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  21. evet harika fikirrrrr
    aslı

    YanıtlaSil
  22. vuhuuu deriz !

    YanıtlaSil
  23. Bence süper olur yaz geliyor malum.. :)

    YanıtlaSil
  24. Deniz bir tanesin sen örneğimsin, hadi yap, beklioruzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  25. ah süper oluuur

    YanıtlaSil
  26. çok güzel olur, merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  27. Fantastic look!!! I like your blog!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  28. Nolur hemen yap bak yaz kapıda ıhtıycımız var bir an önce toparlanmaya senın gıbı fit olalım bız de ;)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Bence de kesinlikle gerekli. Makalelerimin iyi olduğu söylenir. (Ayıptır söylemesi) Çok iyi bir kitaplığım var doğru beslenme ile ilgili. Makale hazırlayabilirim. Yabancı siteleri takip edebilirim. Hem sizin uygulamalarınızı takip eder hem de yardımcı olabilirim::) "Gerekli" deyip kenara geçmem. Siz yaparsanız çok dikkat çekecektir.

    YanıtlaSil
  30. Sabırsızlıkla bekliyorum,motivasyon olur bana da :)

    Melek

    YanıtlaSil
  31. Fotolar yikiliyor coraplara bayildim!programi hemen hemen hemennn yayinlamaya basla lutfen hem boylelikle kisin aldigim 3 kiloyu da daha motive bi sekilde verebilirim

    YanıtlaSil
  32. ben, hafif tariflerinizden çoğunu denemiş biriyim. hepsinden hem ben, hem de misafirlerim oldukça memnun kaldık. öncelikle bunun için teşekkür :)
    yaklaşık 2 aydır hayat tarzımı, düzenimi değiştirmiş olmamdan sebep (Ankara'dan İstanbul'a taşınma, iş için 1 yıl ara vermemden sebep full time vakte sahip olma..) haftanın 3 günü spor salonuna gidiyor ve hem kas yapmaya yönelik, hem de 10 k koşu ya hazırlanır şekilde çalışyorum.
    seve seve sizi yine takip ederim yani:)

    YanıtlaSil
  33. Remember, remember, the Fifth of November, the Gunpowder Treason and Plot.

    YanıtlaSil
  34. Çok güzel bir fiziğin var :) Spora benim de çok ihtiyacım var ama benimkiler hep niyette kalıyor ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  35. kesinlikle hem beslenme programınızı hem de spor programınızı paylaşırsanız sevinç içinde takip edeceğim ayrıca sizden aylardır saçlarınız ile ilgili de bir post bekliyorum
    teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  36. Yaptığın lezzetleri severek deneyen biri olarak, listelerini dbskinnycook'da görmeyi çok isterim Deniz.Gerçi bunu yazalı bir aydan fazla olmuş ama belki başlıyorsundur orada da yazmaya :)

    YanıtlaSil
  37. süper olur deniz hanım ... geçen sene bir yazınızda sırt kaslarını geliştirmek için bir post yapacağınızı söylemiştiniz mesela hala onu beklemekteyim :)

    YanıtlaSil