DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

26.02.2011

Yaz 2011 koleksiyonumuzdan ilk görüntü...

Eveeeeet artık ufaktan Yaz 2011 için hazırladığımız Junk'ları sizlerle paylaşma  zamanı... Fikirlerimizi sizlerle DB Junk aracılığıyla paylaşabiliyor olmak büyük keyif:) hangi parçadan başlayacağıma bir kaç haftadır karar veremedim ama koleksiyonu koyduğumuz sıraya göre değil de bitmiş parçaların içinde en sevdiklerimden biriyle başlamaya karar verdim. Şimdi işin hikayesi ile başlayalım;
Junk'ın Leak isimli Yaz 2011 koleksiyonunu Yönetmen Elias Merhige’in dünyanın kuruluşunu anlatan kült filmi Begotten'da kanın simsiyah akan etkisi ve kontrast görüntülerinden esinlenerek hazırladık...
Deniz Berdan
 Film siyah beyaz olmasına rağmen bizim algıladığımız ölçüde kontrastlarla ve renk patlamaları ile güçlendirdik...
Deniz Berdan
 Tasarımlarda belirgin bir akan görüntü izlenimi bazı modellerde tamamını oluştururken diğer bir kısmında detaylarında yer alıyor. 
Elbisenin hafiften röntgen filmi gibi olmasını da seviyorum çok:)
Deniz Berdan
 Koleksiyonun en önemli detayı ise akıyor izlenimi veren görüntülerin giysilerin üste oturtmak ve vücudu şekillendirmek için dikişler ve farklı kumaşlarla yapılıyor olması, desen gibi durmaması…
Bu arada üstteki parçalar hafif tutturmalarla birbirinden bağımsız kat kat parçalardan oluşuyor...
Deniz Berdan
Arada twitter'dan takip edenler farketmiş olabilir, koleksiyonun bir bölümünde kullanılan kumaşlar el boyaması olarak benim tarafımdan hazırlandı:) Kumaş boyamak ve modifiye etmek uzun süredir ilgilendiğimiz ve bizzat uyguladığımız konu, dışarıda boyatmak olmazdı:)
Elias Merhige'nin Begotten filminden bir sahne ve yukarıdaki elbisenin fikir aşamasındaki çizimi...

Fotoğraflar Haluk Berdan


37 yorum:

  1. Deniz Hanim tebrik ediyorum, ama sizin pin-up tasarimlariniz daha cok sizin benliginizi yansitiyordu, bu biraz daha farkli bir konsept olmus. Belkide bundan sonraki koleksiyonunuzu pin-up cercevesinde fakat daha farkli bir konseptle hazirlarsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Deniz ablacm as-sık ol-dum ! :D Gercekten harika,elinize-fikrinize sağlık.Annemle moda zevklerimiz pek uyuşmasa da o da elbiseye hayran kaldı.Fiyatı belli oldu mu ? Ayy bütün junklar benim olsun ! :D Bu gidişle beymen blenderin kadrolu müşterisi olacgm :D (CEMRE ) xx

    YanıtlaSil
  3. Hairka :) filmide hemen izliycem,bunu tshirt versiyonu varsa alırım :)

    Melek

    YanıtlaSil
  4. kumas cok guzel!

    YanıtlaSil
  5. çoooook enfes! fikre bayıldım

    YanıtlaSil
  6. kumaşları twitter'dan görmüştüm açıkçası nasıl bir şey gelecek karşıma diye merak ediyorum. ve çok güzel olmuş özellikle akışkan temaya bayıldım.koleksiyonun diğer üyelerini de merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım! Müthiş olmuş!

    YanıtlaSil
  8. bayıldıım ya çk yeteneklisiniz .d

    YanıtlaSil
  9. Gercekten harika olmus,superler.1 tanesine mutlaka sahip olmaliyim:)diger parcalari da merakla bekliyorum:)sevgiler

    YanıtlaSil
  10. harika bir fikir olmuş esinlenme dehşet tebrikler diğerleride merakla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  11. Ruya teşekkürler:)

    Adsız aslında pin-up'lar bir projenin parçasıydı:) Evet arada giyebilirim ama inan fazla kadınsılık yok, benim ruhum daha çok androjen:) Örneğin yıllarca motocross, rally yaptım. hayatımın bir döneminde bildiğin erkek giysileri ile dolaştım bu konu çoooook uzun ama zamanla daha bir tanıdıkça görebilirsin:) Günlül hayatta ise tam bir 76 kuşağı punk gibi giyinirim. Özentilik filan sanma, o dönemin müziklerini, gruplarını, sanat olaylarını ve tasaarımcılarını çok severim örnk Vivienne Westwood gibi. Ayrıca koleksiyonu beğendiğine de çok sevindim:)

    Cemre'cim sen de benim gibi çok acelecisin:) Bekle sana daha neler var:)

    YanıtlaSil
  12. Melek'cim sevindim:) Bunun değil ama koleksiyonun içinde çarpıcı bodyler varrrr:)

    Adsız ben de kumaşlarımı çok seviyorum:) Daha ne rekler yaptım görmelisin:)

    YanıtlaSil
  13. Burçin'cimmmm beğendiğine çok çok sevindim:)

    Banu sevindim:) Ben de diğerlerini yayınlamak için sabırsızlanıyorum:) Aslında bu ilk koleksiyonumuz ve kalıplara kadar çok keyifle hazırlıyoruz:)

    Droplet beğeniler bizi uçurur:)

    YanıtlaSil
  14. Adsız keşke adını bilsem çok teşekkürler:)

    Pride harika:) Artık bundan sonra yayınlıyorum:)

    İkimiz ne çok sevindim:) Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  15. renkler ve tasarım harikaa. model zaten 10 numara... ne denir ki? TEBRİKLER:):)

    YanıtlaSil
  16. inanamıyorum o kumaşlar bunlar mı bu hale mi geldii bayılldıım süpeer olmuşş.. kumaşların ilk halini görüp daha sonra bnları görmek insanın yüzünde değişik bi gülümsemeye sebep oluyor nasıl yanii? diyee çk başarılı opüyorum sizi paylaşımları bekliyorumm ((:

    YanıtlaSil
  17. Harikulade olmuş! Mezuniyetimde böyle birşey giymek isterim! :)

    YanıtlaSil
  18. Valla bravo Deniz hanım.İnanın ben her blogunuza uğradığımda çok şaşırıyorum.2D elbiseleriniizn aşığıyım ama bu model, kumaş ve renkler de enfes görünüyor.Çok değişik bir fikir bence.Detaylar çok farklı.Aklınıza, emeğinize, yüreğinize sağlık.BA-YIL-DIIIIIIIIIIMMMMM...

    YanıtlaSil
  19. Eski Junk'lardan çok farklı ama çok çok güzel. Artık pin up olmayacak demiştin zaten. Ne yapsan güzel yapıyorsun zaten ama ben bu halini daha çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel tam anlamıyla BAYILDIM!

    YanıtlaSil
  21. Deniz'cim çok beğendim! Fikir de kumaş da çok güzel. Esinlendiğin filmi de hemen izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  22. Yaz 2011'de diğer koleksiyondan farklı işler olacağına emindim. Sadece pin-up tasarımlar yaptığını düşünenler için iyi bir cevap olmuş. Bana kalırsa androjen ruhunu takoz ayakkabılar tercih etmen ele veriyordu. Bende feminen ayakkabıları seviyorum ama androjen etki yaratan ayakkabılar daha fazla tercihim.

    YanıtlaSil
  23. nefis görünüyo denizz!
    bayıldımmmm:)
    şeffaf katmanların oluşturduğu geçişler ve özellikle renk kombinasyonu harkulade!
    tebrikler;)

    YanıtlaSil
  24. gayet başarılı ..

    YanıtlaSil
  25. çok beğendim. hemen almak istiyorum. nerede, ne zaman satılmaya başlanacak?

    YanıtlaSil
  26. renklerin uyumu ve kumaş cok güzel, devamını bekliyoruz:)
    bu arada blog yazmaya ve izlemeye devam,
    blogumda ödülünüz var

    http://aysstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. işlerinizle,bize kazandırdığınız görüş açısına çok teşekkürler.. koleksiyon size şans getirsin ))ellerinize sağlık*

    YanıtlaSil
  28. deniz hanim, onunde fotograf cekildiginiz beyaz perdeyi nerden buldugunuzu sorabilir miyim? birde teknik bir adi var midir? beyaz perde olarak mi geciyor? sevgiler ve basarilarinizin devamini dilerim.

    YanıtlaSil
  29. Oldukça başarılı buldum tasarımınızı. Sanat'a özellikle sinemaya yaptığınız göndermeleri ilgiyle takip ediyorum. Filmi çok beğenmemiştim. Sembolistlerin popülerliği kalmadı. Ama bu elbisenin bahtı açık olacak gibi. Ellerinize sağlık. Çizimi harika. Aslında Ölmeden önce görmemiz gereken 50 yada 100 filme adanmış bir koleksiyon yapılabilir. Bence siz bunu yapabilirsiniz. İlgi alanınızı bunun gibi bir projede kullanabilirsiniz.Naçizane fikrim. Ben bunu takılarda yapmaya çalışıyorum şu ara. Tebrikler..

    YanıtlaSil
  30. Muhtesem otesi olmus :)) ustteki two faced e de bayildim peki bu cicileri nasil edinebilecegiz?

    YanıtlaSil
  31. Baaaa yıllll dımmmm....
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  32. esinlenmeniz harika ,kumaş ve tonları da çok güzel uçuş uçuştur ,sahiplerinede en az size yakıştıgı kadar yakışacagına eminim ,tebrik ediyorum Deniz hanım ....

    YanıtlaSil
  33. Denizcim malum kapali idi blg o yuzden daha yeni bakabiliyorum postlarina ve bu elbise cok iyi olmus.Katlar ve renkler gercekten hos..emegine saglik..

    YanıtlaSil