DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

2.10.2010

Sadece çorapla farklı olabilmek mümkün...

 Evimizin çorap cenneti olduğunu bilmeyen kalmamıştır sanırım:) Bilirsiniz çorap çok severiz:) Pasta şefleri 'yumurta yoksa bizde yokuz' derler. -Bu benzetmede nereden çıktı şimdi diyebilirsiniz tabi ama ben pasta ve ekmek şefiyim ya:) - Biz de 'Çorap yoksa biz de yokuz diyoruz:)'
deniz berdan
 Evde dolaplar ve çekmeceler dolusu çorap yetmiyormuş gibi sürekli çorap modifiye ediliyor:) İşte size modifiye ettiklerimizden sadece 3 tanesi:) Bu kış sizi sıkmadan alternatifli çorap kullanma ve modifiye etme ile ilgili postlar yaparım diyorum:)
deniz berdan
 Bembeyaz opak çoraplar kullanarak modifiye ettik. Bir bakıma modifiye etmenin ötesinde tasarladık da denebilir sanırım...
 deniz berdan
deniz berdan
 Aşağıdaki psychedelic deseni dikkatli db junk takipçileri hatırlayabilir. Geçen kış taytlarımızın dizlerinde ve ceketlerimizin dirseklerinde kullanıyorduk...
 deniz berdan
                                  deniz berdan            Fotoğraflar : Haluk Berdan

35 yorum:

  1. mükemmel! ben de çorap delisiyim, modifiye postlarını heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çoraplar şahane olmuş! sarı yıldızlı olan favorim! aksesuarlar gibi bence çoraplar da yakında mağazalarda satışta yerini almalı!

    YanıtlaSil
  3. birinci favorim oldu! çok çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız benimde modifiyeler birikti. Elimdeki işler tamamlanır tamamlanmaz modifiye için ayırdığım ceketlerimi ve birkaç elbisemi yapmaya başlayacağım:)

    Özge sarıyı bende çok seviyorum:) Onu sevdiysen onun farklı versiyonlarını yaptık onlara bayılırsın:)

    Pelin'cim beğendiğine sevindim:)

    YanıtlaSil
  5. mükemmeller! sprey boyayla mı yaptınız? çok merak ediyorum post gelse hemen keşke:) uf modifiye günü organize etsek ya bir an önce??

    YanıtlaSil
  6. Deniz'cim beğendiğine sevindim:) Kumaş boyası ile yapıyoruz, sprey boya cilde zarar verebilir. Ben de istiyorum bir modifiye günü ama bakalım organize ederiz şu işler yoluna girince:)

    YanıtlaSil
  7. ilk çoraba bayıldım ki ben pek çorap insanı degilimdir..ama yine de onu severek giyebbilirdim,elinize fikrinize saglık:)
    p.s. motiflerin bu kadar simetrik olması bilinçli mi?şahsen çok simettri benim gozumu rahatsız eder hep..belki biraz yerleri ayrıştırılabilir..elbette sadece fikrimi belirtiriyorum:)

    YanıtlaSil
  8. bana da yap... ya da bana da ogret:)
    ben de istirem.:)))

    YanıtlaSil
  9. Maritsa beğendiğine sevindim:) Aslında biz de aynen senin gibi çok simetri sevmeyiz: Büyük desende bacaklarda diz yeri simetrik olması estetik açıdan önemli ancak diğer yerlerinde orantıyı daha çok bozabiliriz:) Her zaman yeni fikirlere ve önerilere açığız tabii:) Teşekkürler:)

    Itır'cım yaparım tabii:) Sizlerde görmeyi çok isterim doğrusu:)

    YanıtlaSil
  10. 2.çoraptaki o şekli nasıl yakaladınız? Yani baskı mı yapıyorsunuz? bi de çorabın dokusu pürüssüz gibi değil, çatlaklı çatlaklı. o dokuyu nasıl verdiniz?

    YanıtlaSil
  11. özellikle renkli olan müthiş bir kez daha saygı duydum ürettiklerinize ve düşüncelerinize.çorap postlarını dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Hepsi çok güzel bravo, 2. de favorim! Merakla bekliyorum açıklayıcı postları(:

    YanıtlaSil
  13. Postu ilk gördüğümde Penti'nin yeni desenleri sandım:)
    Gerçekten çok başarılı ve çok güzel olmuşlar.Ellerinize sağlık..
    Bir çorap sever olarak nasıl yaptığınızı çok merak ediyorum,bende yapmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Adsız elimizde topladığımız çeşitli dokuları bir kaç kat üst üste uygulayarak yapıyoruz. boyanın kalınlığından oluşan pütürlü yüzeyleri çok seviyoruz ama üretime geçildiğinde aynı etkiyi verebilmeli. Bu yüzden de renkli yerine düz beya opak çoraplar alıp kendimiz zeminini oluşturmaya çalıştık.

    Banu gerçekten çok teşekkürler, yaptığımız iş sonucu takdir görebilmek ne büyük mutluluk:) Herşeye değer:) Sevgiler

    style by T beğendiğine sevindim:) Açıkçası hepsi bizim çocuklarımız gibi oluyor. Hepsini ayrı bir seviyorum:) Belkide her birini farklı kombinasyonlar için düşündüğümüzdendir:)

    YanıtlaSil
  15. Nasıl yapıldıklarını anlamadık anlatır mısınız resimle?

    YanıtlaSil
  16. Çoraplar harika olmuş.Bunların nasıl modifiye edildiğine dair postları heyecanla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  17. modifiye postlarını sabırsızlıkla bekliyorum.Bayıldım hepsine.

    YanıtlaSil
  18. K&N Beğendiğine sevindim:) Aslında onlarca farklı model, desen ve alternatifli kullanım şeklimiz var:) Çorap üreticisi olmayı isterdim doğrusu:)

    Adsız yeni bir seriye başladığımda aşamaları çekme ihtimalim olabilir:) İhtimal diyorum çünkü çok sabırsızımdır:) Bir modeli düşününce hedefe kitlenip onu hemen yapıp giymek istediğim için çoğu zaman aşamaları çekmek aklıma bile gelmeyebiliyor:) Ama denerim:)

    FashionNordic beğendiğine sevindim:) Tamamdır:)

    YanıtlaSil
  19. ben de kendimi corap delisi sanırdım, yalanmış meğer, bu modifiyelerden sonra pasif deli gördüm kendimi :) denizcim birgün gercekten modifiye etüd dersi yapalım :)

    YanıtlaSil
  20. harika!
    modify postlarini bekliyorum heyecanla...
    bıkmıştım her yerde satılan aynılardan...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. çoraplar benim kurtarıcımdır herzaman,harika olmuş modifiyeleriniz :) bu arada skinnycook'u ihmal ediyosunuz,yeni postlar isteriz orayada,gittiğiniz mekanlardan kahvaltı yada yemek postları yada geçende size brunch için gelen dostlarınız için yaptığınız güzel yiyecekler gibi :) özledik...

    Melek

    YanıtlaSil
  22. evet bayıldım sarıya, farklı versiyonları da varmış, ne güzel, onlara da bayılabilirim ama sizin üzerinizde mi bayılayım? Kendim giysem kendi üzerimdekilere bayılsam olmaz mı? Anlaşalım, ya bunlar da satılsın Billstore'larda, ya da bir modiye günü yapın halka açık....

    YanıtlaSil
  23. Biu'cum yapalım gerçekten, çok da eğleniriz aslına bakarsan:)

    Brajeshwari beğendiğine sevindim:)

    Melek yerden göğe haklısın skinnycook'u ihmal edip bu dönem hiç birşey koyamadığım için utanıyorum artık ama restoran postu değil de pastrylerimden koymayı çok arzu ediyorum. Bu ara fena bir yoğunluk söz konusu. Üretimi ve işlerimi yoluna koyup ard arda bombardıman yaparım diyorum:) çoraplarımı beğendiğine de çok sevindim:)

    Özge'cim ne çok isterim sizlerin üzerinde görmek ama bakalım bir üretici ile anlaşabilirsem neden olmasın? :) Belkide üretici yerine fason yaptırıp junk adı altında verebilirm. Her şekilde size ulaşmasını sağlamaya çalışacağım:)

    YanıtlaSil
  24. cok begendimm tasarımlar ve fotolar harıka :)
    gercekten bende merak ettım nasıl bu hale geldiklerini:) ve bekliyorum
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  25. ya bunları alabileceğimiz yerler yapmalısınız ..db marka çoraplardan istiyorum....hepsine bayıldım...

    YanıtlaSil
  26. Nil Karaibrahimgil ile bir şeyler yapsanıza siz, tarzlarınız, kafanız çok benziyor :) http://www.flickr.com/photos/niltakipte/page1/

    YanıtlaSil
  27. Ben de corap delisiyim:)) her renk her sekil:)bu coraplara da bayildimmm dogrusu

    YanıtlaSil
  28. Ay bayıldım bu çoraplarraaa:) Türkiyede eksiğilini düşündüğüm iki şey var biri güzel desenli şemsiyeler diğeride çorap:) Çoraba el attınız belki şemsiye modifeyise işinede el atarsınız:):)
    Çorabı üstünüze giyipte mi boyuyorsunuz, kaynatma boyamı , fırçayla sürülen kumaş boyasımı ki, okadar sorum var ki kesinlikle DIY Junk Socks process'i ile ilgili bi posta ihtiyacımız var:)

    YanıtlaSil
  29. Şimdi bu çoraplara bakıp farklılıgı yakalamak mümkün degil gibi bir cümle kurmak imkansız.Olabildiğince güzel olan bu çoraplardan çok acil talep etmekteyim.Ya da lütfen yapım aşamalarını gösteren bir post.Yaratıcılığınıza ve çıkan o şaheserlere bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  30. ben rengarenk olana bayıldımmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  31. bahsettiğim çoraplar bunlar . nerde bulabiliriz . şahaneler . ? [ merve .. msj atmıştım lütfen geri dönün ]

    YanıtlaSil
  32. bayıldım harikaa çorap hastasıyım ama bunları gordukten sonraa dıgerlerını begenemıorummmm acill bu konuda girişimde bulunmanızı heyecanla bekliyorumm...

    YanıtlaSil
  33. Fevkaladenin Fevkinde !!!

    YanıtlaSil
  34. Selamm :) ilk once herseynz harika :) sari corabinizi ve aykablrnza bayldmmm :) acba nerde bulunrr onlarr :)

    YanıtlaSil
  35. peki bu çorapları nası yapıyorsunuz denizciğim?

    YanıtlaSil