DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

18.02.2010

İkonik Bandaj...

Efsane olmuş sımsıkı oturan seksi bandaj elbise tanımlamasıyla beni çok da çekmeyen Herve Leger'i bu yıl geometrik ve futuristik oluşuyla sevdim...
































 Sportif, seksi, zırh gibi Herve Leger for Max Azria party elbiseleri kalçaya ilave edilen geometrik katlarla daha modern görünüyor...



































Geçtiğimiz iki sezon boyunca Christopher Decarnin'in detaylarında kullandığı çapraz bağlamalı zırh görünümlü elbiselerinin daha geometrik ve futuristik versiyonu...


































Yeni jenerasyon Super-Heroları anımsatan Herve Leger'in kış 2010 koleksiyonundan sevdiklerim...

5 yorum:

  1. bence de çok hoşlar,özellikle 2. fotodakini beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Bunları beğeniyorum işte, sana da çok yakışırdı :)

    YanıtlaSil
  3. Gülbahçesi : Aslında Herve Leger'leri giymek için kuruya yakın ince olmak gerekiyor:) Normalde sevdikten sonra ölçülerin önemi olduğunu düşünmüyorum ancak leger'in kumaş yapısı lastik gibi her boğumu çok sıkı sardığı için dana rosto görünümü olabilme ihtimali olabiliyor. Ancak kalçalarda geometrik katlarla ilaveler bel bölgesini vurgularden vücudu çok daha güzel gösterebiliyor:)

    Moda Cadısı : Çok teşekkürler, sana da çok yakışır :)

    YanıtlaSil
  4. Öhöm gerçekçi olalım, bana senin kadar yakışması mümkün değil, öyle demek zorunda hissetme kendini :))

    YanıtlaSil
  5. Moda Cadısı şaka yapıyorsun herhalde, geçen hafta gördüm fıstık gibisin:)
    Kendini dev aynasında görüyor olabilir misin:)))

    YanıtlaSil