DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

18.02.2010

Çöpler Yayılıyor...

Brooklyn'li sokak sanatçısı Judith Supine'ın çöplerden topladığı dergileri keserek yaptığı sürreal kolajlara bayılıyorum...




























Çöplerden bulduğu, arkadaşlarının verdiği, yada çok ucuza aldığı kağıt ve atıklarla oluşturduğu eserlerini canlı renklere boyayıp sokaklarda sergilemeyi seviyor...


































New York'un en iyisi!..



























Heykellerini kolaj tekniği kullanarak yapıyor...







































Central Park'ta sergilediği gibi eserler kısa süre kalabiliyor...





















Karmaşık gibi görünen, sürreal animasyonlu fantastik kolaj heykel ve afişleri büyük galerilerde sergilensede Judith Supine onları şehrin tehlikeli yerlerinde sergilemeyi seviyor.





































Sürreal çalışmaları ne kadar sevdiğimi anlamak için bloga şöyle bir bakmak yeterli olabiliyor :)

7 yorum:

  1. hoş!
    atık gibi durmaması iyi mi kötü mü acaba?

    YanıtlaSil
  2. süüüüper bayıldım!paylaştığın için saol!:]

    YanıtlaSil
  3. çok guzellermiş biz temel sanat dersınde kolajlar yapıyoruz cok ıyı oldu paylasmanız.tesekkurler! :)

    YanıtlaSil
  4. Basak Cankes : Atık olması güzel :)

    Zui : Sizinle paylaşmak benim için keyif :)

    drnumit : Faydalı olabildiğime sevindim:) Son dönemlerde kullanım dışı kalmış malzemeler ve çöpler sanatçılara müthiş ilham kaynağı olabiliyor:) Ben de geri dönüşüm projelerini üstelikte sanatta olursa daha da çok seviyorum :) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. ne kadar orjinal çalışmalar,bayıldım,mucks:)

    YanıtlaSil
  6. bayılırım!! komşusunun playboy dergilerini çöpten aldığıda oluyormuş.. :D ha bir de komşusu katil çıkmış. ben "bant" dergisinde yapılan röportajın yalancısıyım. (:

    YanıtlaSil
  7. Bant dergisini bunun için seviyoruz...

    YanıtlaSil