DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

3.02.2010

İstanbul Fashion Week 2010

İstanbul Fashion Week'i geçen yaz takip etmiştim. Yerel havada ve sempatik bir organizasyon olduğunu düşünerek çok da sevmiştim:)
Sizler için yarın bütün gün, Cuma ve Cumartesi defile ve standlerden renkli görüntülere bol bol yer vereceğim ama sadece beğendiklerime :) Bakmayın bugün kısa olduğuna :)
Ezra+Tuba Koleksiyonu'ndan notlar...




Siyah ağırlıklı Futuristik koleksiyonun en beğendiğim parçası...
























Erkek koleksiyonunu renklendirmek için yer verilen kadın koleksiyonunda geçen sezonun devamı niteliğinde omuz ve basende üç boyutlu keskin çizgilere devam...











Koleksiyonun en dikkat çekici parçaları extravagant tulumlardı...














 Madmax vari erkek koleksiyonunda kullanılan kalın örgü yün kazaklar ve postallarla grungy izleride görebilmek mümkün...

















Rafine edilmiş gotik yaklaşımındaki erkek koleksiyonu'nda modellerin vücudundaki kelt dövmeler bana Rodarte'ı hatırlattı...


















Ezra ve Tuba'nın enerjisini seviyorum...





Kendine özgü fikirleri ile BNG'nin yaratıcı tasarımcısı  arkadaşım Nilgün Gülen...
Cumartesi gerçekleşecek defilesini merakla bekliyoruz:)
































Onları seviyorum:)

13 yorum:

  1. yrn aksam 18.30, KORSAN blogger bulusması var Tamiranede :) Orda görüşmek üzere!! :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir gündü, Ezra-Tuba ikilisi çok iyi bir iş çıkartmışlardı!
    Tanıştığıma da çok çok memnun oldum umarım yarın Begüm'le de tanışırım:)

    YanıtlaSil
  3. Twitterda gördüm bugün, korsan olmasını da ayrı bir sevdim :)
    Gelmek çok isterim. Bu arada Hakan Yıldırım saat 21'de?

    YanıtlaSil
  4. Ozan : Ben de çok memnun oldum. Papyonun da çok yakışmıştı:) Yarın12.30 gibi Begüm'le geliyoruz. Görüşmek üzere, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ilk IFWde davetiyem vardı ama bunda yok, çünkü bu tarihlerde burada olmam gerek. cuma akşamı da misafirim var, izmir-eski foça-şirince-alaçatı gezmesi yapıcaz. yani gelemedim, gelemiycem. en çok üzüldüğüm şeylerden biri, bloggerların birarada olduğu fotoğraflarda benim de olamamamdı, twitter'ımda okunabilir halim:) çok ama çok seviniyorum, meg ryan fiyaskoymuş, organizasyon zayıfmış; ben istanbul'un moda kenti olmasını seviyorum! sonuna kadar da destekliyorum! mümkün olduğunca bu gibi etkinliklerin tekrarlanması ve sinerji oluşması! ama beğendiğim blogger'lardan ileyerek ve okuyarak ben de fikir alışverişine az da olsa dahil olabldim; iyi ki teknoloji var! yazın, fotoğraflar çekin, analizlerinizi ve yorumlarınızı heyecanla bekliyorumm!

    YanıtlaSil
  6. ya ben kaçırdım ilk günü:( aslında zeynep tosun'un olduğu gün gitmek istiyorum, bilstore'dan hastasıyım koleksiyonlarına.. ne zamandı onun günü, haberiniz var mı?

    YanıtlaSil
  7. gidemedim diye üzülüyodum, mavi'den güzel bi haber geldi. bugün 19:30da hürriyet webtv'den türkiyenin ilk canlı defilesi yayınlanacakmış:) mavi'nin sonbahar - kış kreasyonunu izleyebilicez bu şekilde:))

    YanıtlaSil
  8. mavi defilesini direk tweet'ledim, mini-blog olarak twitter'ı kullanmak büyük rahatlık!:)
    o saatte havalimanı yollarında araba kullanıyor olmazsam izliycem:)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Seda, Feyza ve LadyHaHa dün bütün gün İFW'te bugün de sabah annemde öğleden sonrada şu an İstanbul'da olan ve çok yetenekli Dünya çapında adını duyurmak üzere olan çok sevdiğim müthiş yetenek Aslı Filinta ile birlikteydim. İzlenimlerimi sizlerle seve seve paylaşacağım. Sizleri çok seviyorum:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. aslı filinta'yı çok beğeniyorum!

    ben de seni çok seviyorum, blogunu, üretme enerjini, negatifle değil pozitifle beslenmeni, kimseye bişiler ispatlarcasına değil, sessiz sedasız blogunu açışını.

    seni ilk sevgili ipek'in (ipek yaylacıoğlu) blogunda izleyici olarak görüşümü ve ekürime mail olarak 'kızlar! okumalısınız! deniz berdan'ın blogu! bir harika:)' deyişimi unutmuyorum zaten. iyi ki keşfetmişiz..

    YanıtlaSil
  11. Seda'cım benim en kıymetli ilk izleyenim:) Verdiğin pozitif enerji sayesinde moral buldum hep, sen benim için çok kıymetlisin:)

    YanıtlaSil
  12. eksiyi artıya çevirdiğin için; yani annem evde, ben de bu ara her gün evdeyim, gezemiyorum diye somurtup oturmadığın için, bir şeyler ürettiğin için. bir de hepimize güzel bir medya-önyargı dersi verdiğin için de ben teşekkür ederim. i mean it!
    benden de çok sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Seda'cım ne tatlısın sen:) Güzel sözlerin moral veriyor, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil