DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

26.12.2009

ÇEKİM HAKKINDA...










Fotoğrafları anlamak için; Monalisa'yı bıyıklı çizen Dadaizm'in babası Marcel Duchamp, Austin Young, Tim Burton'ın ilham aldığı sürrealist yönetmen Çek sanatçı Jan Svankmajer, Andy Warhol, David Lachappel ve Banksy'i bilmek ve anlamak gerekiyor.




Fotoğraflarda sınıf ayrımının absürdlüğünü sürrealist bir yaklaşımla göstermek istedik.


 Projenin geneli kapitalizmin getirdiği tüketim toplumunun, birer kişiliksiz android haline getirdiği marka tutuculuğunu anlatıyor. Artık açıkça konuşulmasa bile dünyada hala var olan Rasizm ideolojisinin tam tersi bir yaklaşımla projeyi gerçekleştirdik.


 Elbiseler alternatif malzemelerle klişeleşmiş assolist kıyafeti kıvamında taş, pul, payete karşı, plastik tabakların elbisenin üzerine pul, payet gibi işlenmesi düşüncesiyle yapıldı.

Fotoğraflar : Serkan Şedele,
Sanat yönetmeni : Hülya Çebi,
Styling ve giysi tasarımları : Begüm Berdan - BEG
Foxy'miz :))











28 yorum:

  1. fotoğraflara bayıldım.. çok iyi olmuşlar.. özellikle konuyla inanılmaz örtüşmüş.. gregg segal adında amerikalı bir fotoğrafçı var.. onun portfolyosu içinde gördüğüm bir seri vardı.. süper kahramanlar.. mutlaka görmelisiniz.. aynı ironiyi bunlardada hissettim.. tebrikler..

    YanıtlaSil
  2. şimdi tekrar tekrar baktım ve en çoook ''crime scene do not cross'' a bayıldım.. bu fotoğraflar bir yerlerde yayınlanacak mı?
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Heyyy çoooookk sevindim:)) sitedeki ilk yorumu siz yaptınız:))))

    YanıtlaSil
  4. gregg segal'i çok severim, özellikle antisuperhero'ları çooookkkkkk güzeller

    YanıtlaSil
  5. çok dikkat çekici, materyalleşen toplumun popülasyonunun sıradaki akımı nedir diye sorduruyo insana! bence GaGaizm :D bayıldım Deniz'cim şahane

    YanıtlaSil
  6. Hahaha Gagaizm super:)))... aslında her biri birbirinden farklı müthiş senaryolar hazırladık :) hiç yapılmamış ve birbirinden farklı imajlarda belki onlardan birini birlikte yaparız:)

    YanıtlaSil
  7. fotoğraflar çok başarılı olmuş,özellikle tasarım kostümlerinize bayıldım

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler, hepsi evde ve elde film seyrederken hobi gibi dikildiler:)

    YanıtlaSil
  9. sızleri tebrık ederm. farklı bır yaklasm

    YanıtlaSil
  10. Gatto ve Gulcal : Çok teşekkürler, beğeniler bizi mutlu ve motive ediyor :)

    YanıtlaSil
  11. capcanlı renkler,farklı makyajlar ve kıyafetler,çarpıcı pozlar bayıldım !
    çok eğlenceli bir çekim olmuş gibi gözüküyor.
    tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba..

    Çok hoş bir blog..

    Sırf bu fotolar için o hafta Hello dergisini almıştım. Emeklerinize sağlık (:

    YanıtlaSil
  13. Hayret! Harika ! Sasirtici ! Tebrikler... EM

    YanıtlaSil
  14. banu bilgi, Deniz Akseki, Adsız, EM : Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  15. en çok bu çekimi beğendim, çok keyifli olmus gercekten, renkler, pozlar ve özellikle fikir çok hoşuma gitti =) wire fox terrier de çok tatlı, İstanbul'da pek yoktur görünce şaşırdım, öpün benim yerime!!

    seviyorum bu blog'u!! =) tebrikler

    YanıtlaSil
  16. ben yine makyaja kitlendim
    cok basarili

    YanıtlaSil
  17. mnk : Foxymiz çok tatlıdır:) Öperim:)

    Aleje : Benim gibi sen de grafik görüntüleri seviyorsun galiba doğru mu?

    YanıtlaSil
  18. siteyi takip etmeme ragmen bu fotoları yeni goruyorm fotograflar gercekten muhtesem ceken arkadslar cok basarılı kızınız gercekten cok yetenkli umarm türkiyede kalıp calısmalarına dewam eder bizde zewkle izleriz

    YanıtlaSil
  19. Tim Burton bu çekimleri görse sizinle mutlaka çalışmak ister. Andy Warhol hayatta olsaydı o meşhur sözünü şöyle söylemek zorunda kalabilirdi
    "Bir gün herkes 15 dakikalığına da olsa Deniz Berdan'ın blog'una bakacak" Enteresan olmuş. Sinema sanatına ilgi duyupta bu çekimlere kayıtsız kalmak zor gerçekten. Sinema sanatı sizin için de vazgeçilmez bir ana ilgi alanı sanırım. Çalışmalarınızda açıkça görülüyor bu

    YanıtlaSil
  20. Bu çekimler inanılmaz güzel olmuş,makyaja bayıldım.İki ay önce ameliyat geçirdim, evde vakit geçiriyorum egzersiz yapıyorum vs Deniz hanım, Can ı çok özledim blogunuzu bir ziyaret edeyim dedim ve inanın bir saattir buradayım sizi ve Begüm ü tebrik ediyorum.Begüm de çok başarılı...
    Ebru örtmen:)

    YanıtlaSil
  21. ya ne kadar güzel fotoğraflar bunlar böyle bayıldım...Cupcake gibisiniz (L) :))

    YanıtlaSil
  22. Ben de bu çekimin içinde yer almak istiyorum
    Bayıldım
    tek kelimeyle harika.
    dikkat çekici ve çarpıcı bir çekim olmuş.Andy Warhol'un gözü arkada kalmayacak Deniz.:))))

    YanıtlaSil
  23. Pretty! This has been an incredibly wonderful post.
    Thank you for supplying this information.
    My web page: my computer is slow

    YanıtlaSil
  24. hello!,I love your writing very so much! share we keep in touch extra approximately your
    post on AOL? I need an expert in this area to solve my problem.
    May be that's you! Having a look ahead to look you.
    Also visit my blog - how to play piano

    YanıtlaSil