DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

24.02.2010

Demode Salon Kadınları...

Christopher Kane 'i üç sene önce Central Saint Martins'in mezuniyet defilesinde farketmiştim. Çok sevip Londra Browns'da mezuniyet koleksiyonunun peşine düşmüştüm. Şansa iki parçasını edinebilmiştim:) O kadar sold out durumdaydı ki mağazada ki tanıdığım sanki kanun dışı bir şey satıyormuş gibi gizli saklı alt kattan çıkarmıştı giysileri, ben de piyango çıkmış gibi sevinmiştim:)
Bu sezon ne yazık ki nakışlı işli embroderili koleksiyonu tam bir hayal kırıklığı :((
PVC ve embroderinin birlikte kullanımıyla oluşan ironi ile farklılık yakalamaya çalışmış...

Umarım geçici bir bunalım koleksiyonudur...
Koleksiyonda tek beğendiğim ayrıntı ayakkabılar oldu...

2 yorum:

  1. Ben yaz koleksiyonundaki o karelileri falan da beğenmedim, 2 sezondur benimde ilgimi yitirmeme sebep oldu doğrusu.

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın Yaz da tam bir felaket:(( Çok yazık!.. Çıkış yaptıktan sonra devam ettirebilmek bazıları için zor oluyor. Giles ile aynı dönemde çıkmışlardı ve İlk iki koleksiyonu muhteşemdi:) Londra Harvey Nichols'a ürünü birer birer geliyor ve anında satılıyordu, bir tam gün onları beklemiştim:) 3 yıl önce dünyadan öyle bir talep gelmişti ki hazırlıksız yakalanmışlar yetişemiyorlardı. Umarım gelecek sezon geri gelir...

    YanıtlaSil