DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

7.02.2010

Elle Party Dönüşü...

Elbisem geleceğin moda dahilerinden çok sevdiğim genç yetenek Aslı Filinta'ya ait...
New York Brooklyn'de yaşayan ve Amerika, Tokyo, Paris, Dubai, Yunanistan gibi dünyanın çeşitli ülkelerinde satılan Aslı Filinta'nın ürünleri Türkiye'de sadece genç yeteneklere destek vermesiyle de tanınan çok sevdiğim butik Midnightexpress'te satılıyor olmasını aklım almıyor. Bu arada Aslı geçen yıl Comme Des Garçons'a da koleksiyon verdi.
Son yıllarda Türk pazarına girmeyen marka kalmamasına rağmen ( tasarımcı değil daha çok marka! ) yetenekli tasarımcılarımıza neden destek veremiyoruz?
 Merak uyandıran bir konu da İFW katılım kriterleri!
Böyle yeteneklerin İFW'te olamaması büyük kayıp değil mi?
Tam eve girdik yine fotoğraf çekmeyi unuttuğumu farkederek Haluk'un eline fotoğraf makinesini tutuşturdum  :) 


18 yorum:

  1. Merhaba! Blogunuzdan bugun Onur Basturk sayesinde haberdar oldum ve cok sevindim! Inanılmaz keyifli bir blog! Anne-kız çok keyifli ve stil sahibisiniz. Severek takip edicem!:)

    YanıtlaSil
  2. elbise omuz kol dudak detayları pek uyumlu. çizgili tayt ile birlikte gayet tadında : ) daha fazla değişik desen karşınca benim gözlerim yorulabiliyor o bakımdan.
    ayakkabılar süperella. gün boyu topuklu giyebilmek pahabiçilmez...

    YanıtlaSil
  3. Elbise gercektende harika görünüyor!

    YanıtlaSil
  4. IFW'de JEAN PAUL GAULTIER'nin başkanı Donald Potard ile tanıştım, hatta yakında bloguma onunla yaptigim röp.ü koyacagim,bana saydigi bir kac Turk tasarimci icinde Asli Filinta da vardi,"she found something new,i'm impressed" dedi,cok begendigim bir isim oldugu icin bu kadar buyuk bir adamin nezaketle filinta ismini telaffuz etmeye calismasi ile bile cok gururlandim dogrusu. ITKIB ve MDTnin de onu destekledigine eminim ama neden defile yapmadi her iki IFWde de bilemiyorum,izlemeyi cok isterdim.

    YanıtlaSil
  5. elbisenin yanında bence pozunuz da harika :) blogunuzu yeni keşfettim..aslında tarzınızı pek begenmiyorum.. begenmiyorum derken şunu kasdediyorum..cok fazla karışık ve renkli giyiniyorsunuz..bu karmaşa bazen çok göz yoruyor ve giydiğiniz bazı harika parçalar bu karmaşanın içinde yok oluyor..belli bir kalıba girmediginiz belli elbette ama bunu özellikle mi yapmaya cabalıyorsunuz yoksa gerçekten ruh halinizmi bu çözemiyorum bazen..blgounuzdaki samimiyetinize sıgınarak soruyorum ve yazıyorum bunları :)umarım yanlış anlamazsınız..

    YanıtlaSil
  6. Blog sahibi sevgilisi olan erkeklerin ortak kaderi; fotoğraf çekmek :))

    YanıtlaSil
  7. Aslı : Sizlerin beğenileri mutlu ediyor:)

    Iconjane : Çok teşkler, ben de çok sevdim:) Görüntüde denge için geometrik çoraplar veya tayt gerekiyordu:) + İFW'e seninle olmak çok keyifliydi:)

    Pınar Çetin : Aslı Filinta'nın 2011 Kış koleksiyonundan :)

    Styleboom : Harikasın röportajını merakla bekliyorum :) Cuma Aslı'daydım. İFW'den kopan yabancı basın soluğu orada alıyordu. Hatta 2. gün WAD Dergisi'nden biri bizimle mini çekim yapmıştı. Üzerimde Aslı Filinta tayt ve t-shirtü Aslı'ya geldiklerinde göstermişler. Aslı'yı onlarda tanıyorlardı. Umarım Türkiye'deki ilgili kurum ve dernekler bu genç yeteneklere destek olur.

    Adsız : Keşke adın olsaydı:) Samimiyetine inanıyorum. Uyumsuzluğun uyumu diyeceğim ama o da ne diyebilirsin:)
    Karmaşık gibi görünen desen birlikteliğinin matematiksel bir hesabı var aslında. Fakat bu içten gelen bir fikir ve düşünce yapısıyla ortaya çıkıyor. Yani planlama yok tamamen refleks...
    Yoksa bu renk patlamalarını aynı tempoda yaşamak imkansız:)
    Desenlerin birbiriyle uyumu ile bir birliktelik çıkıyor ortaya...
    Herşey bir tarafa insanların stilini hayata bakışı, dinlediği müzikler, hobileri, çevre, sanat olayları vs etkilediği için her bir bireyin eşsiz ve farklı olması normal değil mi?

    YanıtlaSil
  8. Moda Cadısı : Hahaha... çok doğru gerçekten de öyle.

    YanıtlaSil
  9. Vala benim evdeki,çekmiyor fotoğraf!direkt refüze edilme durumum var yani.:))
    bu arada elbiseyi çok sevdim.

    YanıtlaSil
  10. Itır'cım benim için de çok kolay olmuyor ama o an çevrede kim varsa idare ediyorum:) Hatta geçen gün 7 yaşındaki oğlum Can'a bir kare çektirdim:) Uzaktan kumandalı bir makina fena olmazdı aslında :)

    YanıtlaSil
  11. bir blogum yok..bloglara bıraktıgım bir nick elbette var..hatta yazdıgım yoruma nick eklemediğimi farkedip yazmaya gelmiştim ki mesajınızı gördüm..sizi bu şekilde "sizden" tanımak cok hoş bence :)beslendiğiniz enerjiye de şapka çıkarıyorum :)) KAOS

    YanıtlaSil
  12. KAOS : ben de sizleri tanıdığım için çok mutluyum:) Farklı görüş, düşünce, fikir ve görüntüler hayatımızın renklerinden :)

    Itır : Her şeye rağmen yatığımız işin amatör olmasını çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  13. İFW'de daha kimlerin olmadığı tartışması bir yana, orada konuştuğumuz bütün yabancı basının dilinde Aslı Filinta vardı! Üstelik Aslı Filinta defile yapmayı sevmiyor, ihtiyacı da yok denebilir. Gerçi defile yapmak bir ihtiyaç meselesi de değil ama en azından onun yeteneğinin yurtdışında farkına varılmış olması beni mutlu etti
    :) Elbise harika bu arada ve çok yakışmış
    :)

    YanıtlaSil
  14. offlayıp pufflamadan fotoğraf makinesini eline alıp bir iki poz çeken sevgili de paha biçilmez kanımca : ))
    olanlar değerini bilsin olmayanlar üzülmesin ama ... : p

    YanıtlaSil
  15. elbisenizin kollarına bayıldım, taytınız nereden? Taksim maceralarınızı okudum Cihangirde çalışırken sürekli Lazy(Galatasaray) ve Çukurcuma civarındaydım.Oraları bende seviyorum ve duvarlardaki graffitilere bende bayılıyorum:) en sevdiğim yeni tasarımcılar ve ikinci el butikler oralarda:)

    YanıtlaSil
  16. Ayşim Özgür : Bana tuhaf gelen yetenekli bir Türk tasarımcısını kendi Ülkesi değil, yabancılar destekliyor. Neticede devletin bazı tasarımcılara destek verdiği biliniyor. Tabii bunlar hangi kriterlere göre belirleniyor bilemem ancak ne yazık ki dünya çapında olabilecek yetenektekiler kaderine bırakılıyor:(
    Koleksiyonun güzelliğini anlatamam görmelisiniz:) Bir ara mini bir çekim yaparım:) Çok teşekkürler:)

    İconjane : Ferhan'cım henüz bir ay oldu şimdilik çekiyor ama sonra nolur bilinmez :)

    İstanbulfashionaddict : Ben de çok sevdim:) Flashsız çektiğimiz için hafif karanlık aslında önündeki dudak 3 boyutlu... Tayt görünümlü çorap ise Aznavur pasajından Köstebek'ten geçtiğimiz Yaz almıştım.

    YanıtlaSil
  17. merhaba..önceden sizi medyadan takip ediyordum...farklılığınız herkese tuhaf gelsede tek düze herkes gibi olmadığınıza hayranım..artık sizi blogunuzdan takip ediyorum..anne-kız ilişkiniz bana bir kaç ay önce kaybettiğimiz annemi anımsatıyor...yazılarınızdaki samimiyet ve sıcaklık için teşekkürler.. PINAR

    YanıtlaSil