DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

8.11.2010

Lateklatekslatekslatekslatekslateks...............

Yeni hastalığımız lateksler.) Bayılıyoruz bu malzemeye! Sıkı db junk izlerleri bilir, geçen yıldan beri yaptığımız çalışmalarla bunların yerine alternatif olarak koli bantlarıyla aynı etkiyi vermeye çalışırdık. Hatta bu konuda sergi ve prodüksiyon bile yapmışlığımız vardı:)  Göz atmak isterseniz tık tık...
Deniz Berdan
Bu elbise ve çoraplar Couture lateks tasarımcısı Atsuko Kudo'ya ait. Lateks kraliçesi Kudo'yu son dönemlerde Lady Gaga, Rihanna, Beyonce, Kate Moss, gibi pek çok ünlü ile duymuş olabilirsiniz. 
Atsuko ile ilgili yaptığımız postta Vivienne Westwood ve Manish Arora gibi önemli moda kahramanlarının defilelerinde kullandıklarından ve pekçok dergiye kapak olduğundan bahsetmiştik...
Bakmak isterseniz tık tık...
deniz berdan
 Kullanımı çok zor değil aslında sadece bakım ve biraz özen gerektiriyor. 
 Bu postu size Londra'da hazırlıyorum veeee Atsuko'nun da butiği burada:)))
Tabii ki gittiğimde sizleri de düşünerek fotoğraf çekmeyi ihmal etmem:)
                                                   Fotoğraflar Haluk Berdan

17 yorum:

  1. offffffffffff
    bu nasıl bir şey ya..
    Bayılıyorum bunun duruşunada görüntüsünede..
    Süper gerçekten.Sizede çok yakışmış..
    Lateksin güzelliği kadar taşıyan kişide çok önemli
    Herkese yakışmıyor:)

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum lateksee inanlmaz birşey sanada çok yakışmış siyah pinap kzı elbisesi düşün sadece ortalrı kadın formu oluşan yerileri latesk ve heryer simsiyah inanılmaz durur

    YanıtlaSil
  3. lateks coraplara bayıldım daha onceden de post yaptıgınız latekslerde mukemmeldi.lateksle ilgili postlarınızı mutlaka bekliyorum :)eminim ki londrayı bu konuda fethedersiniz

    YanıtlaSil
  4. lateks terletiyor mu??

    YanıtlaSil
  5. ben bu kadına bayılıyorum bayılıyorum abi yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım! Haliyle herkese yakışmaz ama mükemmel olmuş ve çok ilham verici.

    YanıtlaSil
  7. Zaten böyle bi elbiseyide sizin gibi bri taşıyabilirdi.muhteşem!!

    YanıtlaSil
  8. çoraplara bittim kıyafet zaten tek kelimeyle müthiş ama sizin gibi fizik lazım lateks giymek için ah ah...........

    YanıtlaSil
  9. çok güzel tasarımlarınız ve fotoğraflarınız.bende bişiler yapıorum arada fırsat buldukça yardım ederseniz çok sevinirim http://erdemyalcinart.blogspot.com/2010/10/t-sort-shirt.html

    YanıtlaSil
  10. ya ben herseyine bayıldım cok güzel tasımıssın :D ama ayakkabılara taptımm rica etsem markasını söyleyeblrmsn ?

    YanıtlaSil
  11. Pride daha ne çoraplar vardı görmen lazım:)

    Kübra'cım çok teşekkürler gerçekten lateksin malzeme olarak da başka bir duruşu var:)

    İkimiz siyahını aldım son seyahatte, giymek için sabırsızlanıyorum, umarım beğenirsin:)



    Adsız giymeden önce içi iyice pudralanıyor ama yine de cilt nemleniyor.

    YanıtlaSil
  12. Adsız beğendiğine sevindim:) Atsuko Kudo'dan çıkamadım, insan mağazada kendini kaybediyor:)

    YanıtlaSil
  13. Omodam ne tatlısın yaa:) Bakü'ye selam:)

    Teşekkürler Naz'cım:)

    Adsız iltifatlar için çok teşekkürler:)

    Vildan sevindim beğendiğine:) Baştan aşağı lateks giymeyip farklı parçalarla da kombine edilebilir aslında:)

    Tamam Erdem şimdi, bakıyorum:)

    Adsız beğendiğine sevindim:) Bu arada sen mesaj yazınca utanarak gördüm bu postun yorumlarına cevap vermediğimi. Ayakkabılar bizim junk markamızdan:) 4 modelimizden biri ama şimdilik satış noktaları belli değil:)

    YanıtlaSil
  14. sevgili Deniz, tasarımlarını ve blogunu çok seviyorum. bende bir blog yazmaya başladım, içinde moda da var, umarım sen de benim bloguma bir göz atarsın. sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. 16yy da sizin köleniz olarak dunyaya gelmek varmıs:) Saka bir yana Rica etsem tek parça (Fermuarsız) LATEX elbiseyi veya Taytı giymenin en rahat şekli nedir?

    YanıtlaSil