DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

25.02.2010

Tüyler Ürperten Sanat...

Köşedeki fırına gittiğinde hırpalanmış vücut parçaları ve organlarla karşılaştın... Ne yaparsın?
Bir an tüylerim diken diken oldu:)
Bunların hepsini yapan 28 yaşında Güzel sanatlar Akademisi Mezunu fırıncının oğlu Kittiwat Unarrom...
Kittiwat Unarrom gerçekçi görünümlü heykellerini, hamur, kuru üzüm, kaju fıstığı ve çikolatadan yapıyor...
Morarmış, kafalar, eller, ayaklar, iç organları yemeğe kimse katlanamaz sanırım ama inanılmaz bir işçilik...
Düşün eve misafir gelmiş et kancasında morarmış kol şeklinde ekmek geliyor masaya:)


12 yorum:

  1. hahhahahah tam psikopatlara göre.:))

    YanıtlaSil
  2. çikolata ve kaju fıstığı çok severim ama bunlar hiç iştah acıcı görünmüyorlar:)
    şaka bir yana ne kadar çirkin görünüyor olurlarsa olsunlar bence güzel hatta harika sıfatını hak eden eserler.

    acaba bunlar yenmek için mi yoksa görsel efekt için mi yapılmış bir de onu merak ettim:)

    YanıtlaSil
  3. my makeup story : baba mesleği:)

    Itır : Ben de ekmekçiyim aslında, fırında çalışsam elbise mi yapardım acaba:) Şaka bir yana Kittiwat Dünyaca ünlü modern sanat müzelerinde çok popüler,

    Kapkara Camdan Kelebek : Ne kadar gerçekçi değil mi? Ben de çok sevdim:) Yok yenmiyo, ekmek ama taş gibi sert baya heykel muamelesi görüyor:)

    YanıtlaSil
  4. görüntüler gercekten cok kötü...bana Gunther von Hagens'in "Bodyworlds" gösterilerini hatirlatti. 17/18'ken izlemistim ve bence "art" ile bir alakasi yok...bazi modeller gercekten ilginc ve "aydinlatici". ama 8 aylik hamileyken ölen bir kadinin bebek icindeyken karnini kesip poz verircesine sergilemek bana göre yanlis.

    neyse, hic hatirlamak bile istemedigim görüntüler...


    so, let's talk about beautiful things:

    gördüm, bayildim ve senin'de begenecegini düsündügüm icin seninle paylasmak istedim:

    http://www.irisvanherpen.com/

    ...yeni koleksiyon "böceklerden" esinlenmis. daha önce Alexander MCQueen ile calistigi belli oluyor, doesn't it?


    Good night, sleep tight!

    YanıtlaSil
  5. herkesin farklı bir bakış açısı vardır..ama yok ben bunu almıyayım:)

    YanıtlaSil
  6. cucu : Çok çok sevdim:)) Tam dadaist ve sürrealist bir yaklaşım:) Paylaştığın için çok teşekkürler:)

    edabellaa : Tuhaf ve korkutucu, fazla gerçekçi bir yaklaşım...
    Bu ekmeklerle diyet yapmak kolay olabilir:)

    YanıtlaSil
  7. Cucu : şimdi yeni bir post hazırlamak için desktopumdaki en sevdiklerimi biriktirdiğim love it dosyasına bakarken iris van herpen'in iki fotoğrafına rastladım:) 5 ay önce saklamış unutmuşum:) Beğenilerimiz çok paralel:) Hatırlattığın için tekrar teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. birsey degil. begendigine sevindim. iris van herpen'i ilk ss 2010 koleksiyonuyla tanidim...süperdi. her koleksiyon'da biraz daha gelistirmis kendisini.

    o kadar cok iyi moda tasarimcilari, mimarlar, resamlar, müzisyenler var ki, isimleri unutmamak nerdeyse mümkün degil :)

    YanıtlaSil
  9. Aslında unutulacak gibi değil gerçekten:) Onu tanıtan bir post hazırlıyorum:) Teşekkürler:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. MİDEM ALTÜST OLDU :( IYYYY..GERÇEKTEN TABAKKTA KELLE GELDİĞİNİ DÜŞÜNSENİZE ...İSTERSE ŞAM FISTIĞIYLA YAPPILSAIN YEMEMEMEMEMMEMEMEM:):)

    YanıtlaSil
  11. süper bir yetenek gerçekten.. ama bir hoş oldu içim.. testere, teksas katliyamı falan bi dolu sahne geldi gözüme.. bu tür filmler yardım alıyordur kesinlikle!

    YanıtlaSil