DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

7.02.2010

İstanbul Fashion Week 4. gün...

BNG'de matematiksel olduğunu düşündüğüm asimetrik detayların sunumunu beğendim...














Yapılandırılmamış görüntüdeki gömleklerin üzerine sarılmış küçük gibi duran yeleklerle  kontrast gölgeler oluşturulmuş.










































Aşağı doğru akan zincir görüntüsüyle bu elbise tam bana göre:)














Çok katmanlı demonte görünümlü kombinasyonları çok sevdim...














Müge Ersin günlük hafif ve kullanışlı elbiselerden 30'ların parti ve davetlerine harika bir geçiş yapmış...































Drapeli parti elbiseleri çorap farkıyla her ortama uyabilecek nitelikte...














Dolabımın kurtarıcı jokerlerinden olmaya bu yıl da devam :)








Müge Ersin'in selamlaması ne hoş:)





Günseli Türkay...
Roma imparatorluğu döneminde gladyatörlerin dövüşleri ne kadar popülerse, yıllardır devam eden gladyatör modası da o kadar gündemde olmaya devam ediyor.
Spartans ve Gladyatörler hiç bu kadar güzel olmamıştı:)





















Afrodit, Athena, Hera ve Olympus gibi güçlü tanrıçaları hatırlatıyor...


Mini modellerin Wonder Woman vücutlu kadın topuluğuna hitap edebileceği söylenebilir.















Aristokrat Romalı kadınların tercihi...






Geçen yılın devamı niteliğinde ki koleksiyon aksesuarlarla güçlendirilmiş...












Günseli'nin rahat, seksi ve güçlü görüntüde haince yüksek topuklu:) ayak bileğini çevreleyen yatay bantlı ayakkabısına bayıldım :)
















8 yorum:

  1. Hepsi çok güzel ama Müge Ersin'in mavi siyah uzun elbisesine ayrı bir bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. BNG'nin tasarımlarını Japon modacılarına benzetiyorum.Yeniliğe,gelişime açık,modern çizgilerin bir tek kuralı var,o da rahatlık. GünseliTürkay ise görülemeye değer bir koleksiyon hazırlamış.Şehir dışına çıkmam sebebi ile çok istediğim halde,kaçırdım defilesini.Ama ilk gün standında bir iki parça görmek nasip oldu.Ayakkabılar ise gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. 1- sparta antik yunan eyaletiydi, gladyatörler roma imparatorluğunun paralı askerleridir.
    2-olympos, yunan mitinde tanrı ve tanrıçaların yaşadıgı dağın adıdır bu adda bir tanrıça yoktur.

    bir de acayip bir kavram karmaşası yaşıyorsunuz süslü kelimelerle cümle kuracağım diye. bu kadar zorlamasanız bence yorumlarınız daha anlamlı olur ha eğer ‟bunları doğru bilmek zorunda değilim bu sadece bir moda blogu kelimeleri de istediğim gibi kullanırım‟ derseniz cevabım eğer fikirlerinize yayınlayacak kadar güveniyorsanız doğru yayınlamayı da bilmelisiniz. Dadaizm konusunda zaten iyice saçmalamışsınız tavsiyem eksi sözlük wikipedia gibi kaynaklara bi bakıp dadaizmin ne olduğunu bir öğrenin.

    YanıtlaSil
  4. Z Fashion : Müge gerçekten de kasmadan hoş bir koleksiyon hazırlamış:)

    Itır : Çok haklısın BNG yüksek moda anlayışına sahip Japon'ların bayılacağı nitelikte. Günseli'nin özellikle aksesuar ve detayları görülmeye değerdi.

    Suzan : farkedememiş olabilirsin Sparta değil Spartans!.. Spartans antik yunan şehrinde ki askeri güçtür. ( Süslü bir tarafı olan bir kelime değil. Geçen yıllarda aynı adla filmini sinemalarda ardından TV'lerde izlemeyen kalmadı ) Olympos ise doğru dağ tanrılarının evi olarak kabul edilir.
    11 yıllık yayıncıyım. Yorumlarımı asla basın bültenlerine göre yapmam ve buradaki tarafsız görüş ve fikirlerin sadece şahsıma ait olmasına dikkat ederim.
    Dadaizmin wikipedia'da da tarifi yazıda geçtiği gibidir. Eğer konu ile ilgili farklı bir görüşünüz varsa yazabilirsiniz. Ekşi sözlüğü literal referans olarak almamanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  5. Tabii yoruma yorum yazmak benim üstüme vazife değil, üstelik blogun sahibi de değilim ama sırf kusur bulmuş olmak için sözde eleştirmeye çok sinir oluyorum ben. Acaba takdir etmekten, desteklemekten korkan ve yermeyi seven bir toplum olduğumuz için mi bu kadar sevgisiz ve tahammülsüz herkes? Bu yorumu bir tartışma ya da polemik yaratmak için yazmadım, sadece kızdığım için yazdım. Lütfen insanların hem zevk hem de paylaşmayı sevdikleri için yaptığı ve takip edenlerin de memnun olduğu bu ve benzeri blogların sahiplerini sürekli savunma yapmak zorunda bırakmayalım.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ahucan, gerçekten de gözlerim sulandı verdiğin pozitif enerjiden:) Ne mutlu bana sizin gibi iyi insanlarla tanıştım:)
    Ön yargıyla yaklaşanlara da çok kızamıyorum aslında. Farklı yansıtılmanın sonucları böyle olabiliyor ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  7. Kesimlerin orjinalliği bir tarafa, griye bu yıl verilen değer sanırım uzun zamandır olmamıştı sanırım. İçgüdüsel olarak mı, göz aşinalığı mı nedir ama son 6 aydır ne yapsam, ne alsam benim de elim-gözüm grilere gidiyor.

    Nazik ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    Sevgiler
    Sibel

    YanıtlaSil
  8. eger twitter-->settings-->connections butonlarini kullanarak www.twitterfeed.com adresine girip kayit olursaniz ve blogunuzun adresini de oraya kaydederseniz, blogda girdiginiz postlardan aninda twitterda haberimiz oluur! twitpic isinden sonra bu da sahane olur db junk icin bence:))sevgiler

    YanıtlaSil