DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

9.06.2010

Fashiononair için yaptığımız çekimler:)

Bu çekimde blogda olduğu gibi ışıkçı, stylist, fotoğrafçı, model, getir götür hepsi bizdik:) Tek problemimiz çamaşırhane ve kazan dairesinde 40 derece hissedilen sıcaklıktı...
Bu kare favorim:) Kurtçuklar bizim diz üstü çoraplardan:)
Yukarıdan düşmüşüm gibi görünmesini sevdim:) Oluşan morlukları ertesi gün farkettim:) Yok şikayet etmiyorum olacak o kadar:)

Kılıç kalkan :)

Akmerkez Fashiononair garage sale party projesi için stylingle çekim yapmamızı istediklerinde ilk aklımıza gelen kazan dairesi ve çamaşırhane oldu:)

35 Türk tasarımcının koleksiyonundan parçaların hepsini zamansızlıktan kullanamadık ancak mutlaka kullanamadığımız tasarımcılarla bu çekimlerin devamını getirmeye çalışacağız:)






Fotoğraflar ve styling : BEG / Deniz Berdan

29 yorum:

  1. yaaa tek kelime ile mükemmel!!!bayıldımmmm!!!özellikle ilk kare benim de favorimm ya siz ne tatlısınız ööle!!!

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş.harika. çekimler her seferinde daha doyurucu oluyor. tebrikler

    YanıtlaSil
  3. kurtçuklar! <3
    ve 6. resimdeki ayakkabılar! <3
    beg'in kaynak maskeli ve demir sandalyelerin üzerindeki fotolar favorim.

    YanıtlaSil
  4. denizcim hepsi süper olmuş.. :)) beg'le seni çok çok tebrik ediyorum.. gerçekten beg'in çamaşır makinasının içindeki fotoğrafı ile senin düşer gibi çıktığın fotoğraf harika olmuş.. keşke aradan can'da fırlasaymış.. gözlerim onu da aradı diyebilirim.. :))

    YanıtlaSil
  5. Bu işi biliyorsunuz! Fotoğraflarda oluşturduğunuz kurguları zevkle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuşlar, gelemediğim için bir kez daha üzüldüm!

    YanıtlaSil
  7. Yaa nasıl güzel bir çekim
    Renkler süper enerji veriyor ellerinze sağlık

    YanıtlaSil
  8. Harikasınızzz valla.Gerçekten özenerek ve severek yaptığınız karelerde o kadar belli ki..Hep yapın sizz.Gerçekten çok iyisiniz...Kurgularınız süperr:)

    YanıtlaSil
  9. harika ve çok yaratıcısınız hergün keyifle takip ediyorum sizi.. bazen tim burton filmlerinden bazende masal kitaplarından fırlamış gibisiniz rengarenk cıvıl cıvıl.. Ayrıca Beg'in herkese yakışmayacak çok özel ve karakteristik bi görüntüsü olduğunu düşünüyorum ona cuk oturan tatlı bi aykırılık.. bi gün sokak cekimlerinizde size denk gelmek ümidiyle hep böyle kalın diğerlerinden farklı....
    Sevgiler Aslı..

    YanıtlaSil
  10. Begüm'ün kirazlı (?) eteği harika ya!

    Banu.

    YanıtlaSil
  11. Beg in 5.fotoğrafta giydiğini çok beğendim.yorucu bir çekim olmuştur eminim üstüne sıcakta eklenince ama değmiş gerçketende.tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  12. db, dün sergiye baktım, hem fotoğraflar süper hem de sunum..şeritler arasında keşfedilesi küçük bir junk olmuş gerçekten!
    yalnız küçük bir onerim var, hem kendim de styling ve çekim yaptıgım hem de modellik yaptıgım için makyajlarda daha futuristik ya da daha zıt tarzlar deneyebilirsiniz, bence vurguyu daha iyi belli eder..

    buarada düngeceki partiden ve sizin sergiden bozuk makinamla çektiğim birkaç kare de benim postumda var:)

    www.hayatamakyajyapin.blogspot.com

    ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  13. Kılıç-kalkan ve sandalyeüstü fotoğrafları çok sevdim :) çok yaratıcı..Gerçekten uğraşılmış,ve güzel görüntüler ortaya çıkmış..tebrikler,teşekkürler güzel sunumlar için : )

    YanıtlaSil
  14. Styling, renkler ve dialar tek kelime ile kusursuz ...

    YanıtlaSil
  15. sandalyeler üzerine düşmüş gibi duran halinizin fotosunu ana sayfa resmi yapabilirsiniz çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  16. deri ceketinizi çok sevdim..

    YanıtlaSil
  17. begumun kilic kalkan resmi cok guzel,3.resimdeki deri ceket de cok guzel ozellikle rengi

    YanıtlaSil
  18. Ben çok istiyordum hatta blogda da bolca duyurdum ama maalesef gelemedim :( Yine de burada görmüs oldum fotografları, cok guzel olmuslar! Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  19. Tek kelimeyle süperr!! Bayılıyorum sizee ve güzel enerjinize :)

    YanıtlaSil
  20. çekimler çok güzel olmuş. blogunuzu hep takip ediyorum ve gerçekten anlayışlı ve sabırlı bir blog sahibi olduğunuzu düşünüyorum. bu sebeple yapıcı olmasını umduğum bir fikir sunmak istiyorum. genelde çekimlerde surat ifadeniz pek değişmiyor. hep aynı noktaya aynı ifadeyle bakıyorsunuz. bence farklı ifadeler kullanmanız daha iyi daha eğlenceli fotoğraflar ortaya çıkmasını sağlayabilir. umarım kırmamışımdır sizi. nacizhane fikrimi belirtmek istedim:)

    YanıtlaSil
  21. Hepsi için aynı şeyi söyleyebilirim ama 1.ve 2. resimlerin çekimleri sizi zorlamış olmalı. 3.resimde oldukça yaratıcı. Yaptığınız işlerde belli akımların etkisi var ama özgün yönünüzü de her kareye yansıtıyorsunuz. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  22. Bayıldımmmmm cokk farklıı bi tarzzz tam benlikkk

    YanıtlaSil
  23. içlerinden birini seçmen lazım olursa hangisini seçersin diye sorsalar,kılıç kalkan derim..
    ellerinize sağlık.hepsi çok güzeller..

    YanıtlaSil
  24. sondan 3. resimde pembeli oxfordlarınız süpermiş:)nereden alındı acaba?:)

    YanıtlaSil
  25. Stilize'de de çıktı bu resimler ama orda da söylemeyi unutmuşum, hepsi çok başarılı ama favorim kılıç kalkan, Beg, super bir kare!

    YanıtlaSil
  26. hepsi de çok güzel, çok estetik.

    YanıtlaSil
  27. en son resimi gazetede görmüştüm'fikir anası kızı'diye gerçekten yaratıcılık diye ben buna derim süpersiniz

    YanıtlaSil
  28. tarzınızı çok beğendim, bu tür renk uyumlarını bir arada ambiyans etmek nasıl bir görüş içersinde olduğunuzu çok merak ediyorum bana da bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim hele beg'inize bayıldım..kıyafetlerinizi aldığınız özel bir yer var mı? saygılar..

    YanıtlaSil