DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

8.01.2010

SPIDER VE CATTERPILLAR...

Sizin için bugün 2 kolaj yaptık. Fotoğraf çektik, kestik yapıştırdık ve tekrar fotoğrafladık:)) Daha çok yeni bir fikir ve genel kavram verebilme aracı olan kolajlarımızın ilki bunlar:) Sadece farklı bir objektif ve kombinasyon olsun istedik. Kolajları hazırlarken kimlik, tanımlama ve nitelik en büyük etkenlerden. Homemade  yaptığımız kolajları sık sık bloga taşıyacağız. Gözüm gibi baktığım Jeremy Scott gözlüklerimle ilk fotoğrafım:))

Fotoğraflar ve Kolaj : Deniz - Begüm Berdan

5 yorum:

  1. kolajlar süper olmuş.. Jeremy Scott gözlüklerse şanslı bir yılbaşı hediyesi olmuş.. çooooooooook beğendim.. diğer kolajları merakla bekliyorum.. :))

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize çok sevindim:) Hafif Tim Burton'ın olağanüstü filmlerinden Beetle Juice havasındalar galiba:)) Yılbaşı hediyem Haluk'a hafiften sipariş gibi oldu:)) + yorumları heyecanla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Ya bence çok iyi bir insansınız tasarımlarınız gerçekten çok hoş değişik ve etkileyici fikirlere sahipsiniz ama şu yabancılık hayranı biraz fazla değil mi? Bir düşünü isterseniz.
    Amacım sizi eleştirmek sabote etmek değil yanlış anlamayın beni lütfen maruz görün.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  4. Adsız : iy niyetin için çok teşekkür ederim:) Ancak neden yabancı hayranlığım olduğunu düşündün? Merak ettim gerçekten de:) Olumlu veya olumsuz düşüncelere açığım sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ben zaten siz hep beter böcek filmindeki aileye benzetiyorum
    isabet olmuş

    YanıtlaSil