DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

5.02.2010

İFW'in en sevdiğim bölümü yeni fikir, düşünce ve kavram verebilen Karma Defile'ydi...

Zeynep Tosun koleksiyonu Lady Gaga gibi bir fashionista'nın giyebileceği düzeyde canlı eğlenceli ve çarpıcı nitelikte...















































Show'un başlangıcından sonuna aynı tempoda devam eden koleksiyon Türkiye'den de genç yetenekli tasarımcıların çıkabileceği umudunu veriyor.








Fantastik denizatı konsepti...


















Adeta mühendislik gerektiren üç boyutlu formları...












































Pantalona bayıldım...




















Olağan üstü renklerdeki koleksiyonun canlılığı dünyanın en renkli sualtı olan Kızıldeniz'i aratmadı.





Defile sonrası en beğendiğim parçaları deneme fırsatım oldu.



Zeynep Tosun  yaratıcı olduğu kadar da tatlıydı:)














Beg'in eğitiminin parçası olmakla birlikte DB Junk içinde çekim yaparken çok eğlendik...





Şapka : Lazy

Gömlek : H&M

Hırka : Stradivarius

Tayt : Topshop

Ayakkabı : Köstebek

Kırmızı askı : Atlas pasajı










Tasarımcı Aslı Filinta'ya bayılıyorum:)



Tayt ve T-shirt : Aslı Filinta

Ayakkabı : NR 39

Sarı atlet : Sonia Rykiel

Eldiven : BNG

Kolye : Yazbükey

Ceket : Modifiyeli:)













O kadar kendi dünyasında ki umurunda değil,
o böyle mutlu:)

Onun mutlu olması beni de mutlu ediyor...













Gamze Saraçoğlu'nun en çok kırıştırılmış kağıt görüntüsündeki dokusunu sevdim...















































Zeynep Erdoğan'ın Kanat formunda mantolon ve eteğini sevdim...



Defile sonrası uzun yaka çizgileri aşağıda olan bir ceketini edindim:)

























Vivienne Westwood vari bir parça...





















Lazy butikten plastik Mario kolyelerini edindiğim tasarımcı İlke Güzelsoy ile tanıştık.


















Özgür Mansur'un ceketini ve fetiş ayakkabılarını beğendim...

































Simay Bülbül'ün çorapları ve rastalı muhteşem saçları...













































Ve beklenen Show Hakan Yıldırım...
















Sevdiğim birkaç parça...








































































Sömestr tatili okul yok ama atölye ve İFW arası çok yoruldu:)


Defilede çekmeyi unutmuştuk, eve gelince aklımıza geldi :)


Üç boyutlu cacoon etek : Ceylan Zigoşlu, aynı zamanda o da bir blogger:)





















Yazbükey kolyemin yansımasını çok sevdim :)
















13 yorum:

  1. 1. Begüm'ün şapkasına bayıldım.
    2. Anne - kız burunlarınız aynı.
    3. Lamba dikkatimden kaçmadı :)

    Banu.

    YanıtlaSil
  2. bende dün özlem süer'in defilesindeydim.. denizcim sana bakındım ama göremedim.. görsem gelecektim bir merhaba demek için.. belki bir daha ki sefere.. bu arada eteğine bayıldım.. süper.. zeynep tosun'u gerçekten bende çok beğendim.. defileyi izlemedim ama standına baktım.. gerçekten boyutlar harikaydı..

    YanıtlaSil
  3. Hakan Yıldırım'ın koleksiyonuna bayıldım inanılmaz güzeldi... defileden çıkarken gördüm sizi renkli taytınız cok enteresan ve farklı duruyordu, blogunuzu şuan keşfettim. 'eleştirilmeyi sürünün parçası olmaya tercih ederim...' zaten ne derlerse desinler kime ne size ne giyseniz yakışıyor.

    www.fabuloustanbul.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Blogunuzdan hic haberim yoktu bugun Onur Basturk'un yazisi sayesinde ogrendim. Daha once Ashish'in iskambil kagidi gorunumlu pullu elbisesini bloguma tasidigimda

    http://www.denizbaran.com/2009/12/poker.html

    sizin bu elbiseyi daha once giydiginizi soylemislerdi ben de biraz bakinmisdim internette ama bulamamistim elbiseyle bir fotografinizi :( Tebrik ediyorum ve yeni blogunuzda anne-kiz size basarilar diliyorum.

    Bir de nacizane bir tavsiyem olacak size, fotograflarin boyutu biraz daha buyultulurse bakilmasinin cok daha hos olacagini dusunuyorum zira kiyafet ve aksesuvarlariniz detayli gosterilmeye deger parcalar ;)

    www.denizbaran.com

    YanıtlaSil
  5. Banu : Şapkasını geçen yıl lazy'den hediye almıştım. Bu günü bekliyormuş:)
    Benziyoruz galiba, hafiften mini me durumları:)
    Ben de seviyorum, aslında kesmeyi unutmuşum ama güzel detay oldu:)

    Didem'cim dün annemi ziyaret ettim. Çok isterdim seni görmek:) Bu arada sana bir bilgi vermem gerekiyor ama mail adresini nasıl alırım?

    Fabuloustanbul çok teşekkür ederim çok tatlısınız:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Selam!

    Bu modifiye meselesine daha geniş bir şekilde yer verseniz çok iyi olacak. Nasıl yapıyorsunuz; önceki ve sonraki hallerini (resimli bir şekilde)dönüştürürken fikirler ve bilgiler verirseniz çok yararlı olaacak gibime geliyor. Bu bir fikir ve de bir istek; tabi isterseniz.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Genç tasarımcıları kaçırsam da bloglardan falan takip ettim. Her zamanki gibi çok yaratıcılar,tazeler daha fazla desteklenmeleri gerektiğini düşünüyorum!
    Ve size gelince!
    Begüm'le süper bi ikilisiniz ya:)

    YanıtlaSil
  8. Begüm,umarım hep böyle mutlu olur,dış dünyanın kırgınlıklarından uzak..

    YanıtlaSil
  9. 2 harf değişiklikle Deniz Baran:) Onur Baştürk'ü seviyoruz:) Fotoğrafların boyutunu aslında yayınlanmasını önlemek amacıyla çok büyütmemeye çalışıyoruz.

    Sevgili Minimalist konu ile ilgili benzer yorumlar hep alıyorum ve çok sevdiğim geri dönüşüm konusunun ilgi görmesinden çok mutluyum tabii:)
    Evde yarım kalan çalışmaları tamamlayarak koydum ancak bundan sonra yapacaklarımı aşamalarla kaydetmeyi planlıyorum:) Uygulamalarda alternatifli fikirlere de yer veririm diye düşündüm:)

    Ozan'cım sen de öyle:)

    Itır'cım ne tatlısın:) iyi dilekler için çok teşkler

    YanıtlaSil
  10. merhabalar :) pazar günü sabah ekinde sizden bahsediliyodu bizimle paylaştığınız etekli ve taytlı foto.larınıza yer vermişler fakat tayt için puanlı tanımını yapmış..sadece sabah çalışanımı desem bunu yazanı bilemedim valla :)
    tarzınız süper güven oldukça farklılık yaratmaktasınız yakışıyoo:)begümün kariyer başlangıcını şimdiden görebiliyorum onada başarılar

    YanıtlaSil
  11. Sevgili mc buna da razıyız, daha ne tanımlamalar gördük :) Çok teşekkürler, mizahı, güzel sanatları, etnik etkileri ve kontrast renkleri seviyorum:) Neticesi ben de bu oluyor:))
    İyi dilekler için çok çok teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ya her şey bi yana, zeynep tosun'un tasarımları ne kadar yaratıcıymış. gidemediğime üzülüyodum, sayenizde görebilmiş oldum. bilstore'da da görmüştüm tasarımlarını, çok hoş bulmuştum, bunlar da süpermiş:)

    YanıtlaSil
  13. 5. resimdeki triko üst harika bir sadelikte üstelik bir o kadar da şık..

    YanıtlaSil