DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

4.10.2010

Frankie Morello ile yakında bir süpriz daha yapabiliriz:)

Frankie Morello için yaptığımız 2D elbiselerimiz ile yakında size bir süpriz daha yapabiliriz:) Bu defa daha da heyecanlı, çok fazla kopya veremiyorum ama bu yeni proje için daha çarpıcı hallerini hazırlamaya başlıyoruz bile:)
Bizim 2D'leri aşağı yukarı gördünüz. Bir ara veya isterseniz şimdi buradan Masion Martin Margiela defilesine bakıp bana yorum yapabilir misiniz? :) Siz ne düşünürsünüz merak ediyorum doğrusu:)


 Deniz berdan

Dünyaca ünlü sanatçı Andrew Yang'ın  Frankie Morello için yaptığı Mirian karakteri ile...
 Deniz berdan

11 yorum:

  1. Masion Martin Margiela DB'den esinlenmiş! Neden esinlenmesin ki? Çok yaratıcı bulduğumu söyleyemeyeğim. Düz çingene pembesi eteği 2D yapmak kolay da, daha kreatif şeyleri bekliyordum. Hoş MMM'nin tarzı genelde keskin hatlı ama bana göre hep sade..

    YanıtlaSil
  2. ben bir MMM asigi olarak inanilmaz olur diyorum!sizi ne kadar sevdigimi ve destekledigimi biliyorsunuz,acikcasi bol dokumlu(wise-leg) pantolanlarin 2D'si tadindan yenmez!!!

    benim hayalimde hep sizi bol dokumlu pantolan,pin up bustiyer,muzip kravat ya da papyon ve sevimli bir sapka kombinasyonu icin de gormek,nedense sizin 2D lere ne zaman goz atsam,direkt canlandrdgm imge haline gelmeye basladi:)
    ozel istek oldu biliorum ama S.O.S :)))
    sevimli olmaz mi?
    xxx
    p.s: bu arada japonya da yasayan birkac arkadsma blogun linkini yolladim, ''junk'' icin cok olumlu bir piyasa yoklamasi olacagini dusunuyorm;)zira arkdsm Istanbul yolcusu yakin zmanda,Bilstore u ilk adresi yapacagm:))

    YanıtlaSil
  3. güzel blog, tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. MMM defilesini görür görmez aklıma DB'den mi esinlenmiş acaba diye geldi ama biraz daha yaratıcılık eklemesini beklerdim:)

    YanıtlaSil
  5. Hani pantalonlar biryere kadar da, diğer tasarımlar üzerinde düşünülmeden yapılmış gibi.
    DB'deki tasarımların yanında pek bir yaratıcılık göremedim:)

    YanıtlaSil
  6. cok hos gozukuyorsunuz,yaraticiliginiza bayildim ve cok guzel bir blog :))

    http://ps-u.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Defilede kartonun uzerine gecirilmis kumaslar daha cok akiciligi yakalamis. Bence 2 boyuttan boyle bir uzaklasma modaya daha uygun. Ozellikle siyah kisa omuzlari transparan gece elbisesi cok sik.

    YanıtlaSil
  8. Özge ne haddimize:) Olsa olsa hayran olduğumuz moda kahini Margiela ekibinden bir sezon önce 2D concepti düşünüp yapabildiğimiz için seviniriz:)

    İlkim'cim ben de gerçekten seni çok seviyorum:) Keşke birlikte çalışabilsek:) Aksesuarlarla birlikte şimdi üretimde olan 2D elbiseler ve süpriz ayakkabılarımla ilgileneceğini düşündüğüm Tokyo, Londra ve Newyork'da bir showroom bakıyorum aslında ama çizim, üretim pazarlama vs her aşama bana baktığı için şimdilik ilgilenemiyorum açıkçası.

    tk beğendiğine sevindim:)

    Cindrella çok tatlısın:) Aslında garip bir biçimde birbirini hiç görmemiş farklı kültür ve şehirlerde olsanda yakın zevkler, hobiler, dünya görüşü, alışkanlıklar, takip ettiğin yayınlar, dinlediğin müzikler, gördüğün filmler vs. bunların hepsi seni yönlendiriyor. O yüzden de pekçok tasarımcı ( Markalar değil ) aslında koleksiyonları ultra gizlilikte yapsalarda sanki birbirinden etkilenmiş hissi verebiliyor. Kaldı ki hepsi şovlarını aynı anda yapıyor. Tabii bu bahsettiğim bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az sayıda tasarımcı için geçerli.

    Kübra'cım çok teşekkürler:) Ben yine beğendim ama bizimde daha önce nacizane düşündüğümüz fikirler olunca yeni fikir gelmiyor ama bizimkisi artık meslek deformasyonu gibi:) Aslında baya yeni:) Sana çekim yaparken hatırlıyor musun üç boyutludan vazgeç 2D yap artık dediğimi, gelecek birkaç yıl 2D devam eder:) Birazda daha önce postunu yaptığım CSM'den bu yıl mezun olan Charles Youssef'a da benzettim desem. Bakmak istersen buradaki postta: http://deniz-berdan.blogspot.com/2010/06/yln-en-heyecan-verici-yetenegi.html

    Adsız beğendiğine sevindim:)

    Superfluous kumaşla akıcılık yakalanmış ama hala iki boyut:) Aslında uzaklaşılması gereken 4 sezondur fazlasıyla sıkan 3Dler. Ben de transparan elbiseyi sevdim:)

    YanıtlaSil
  9. herzamanki gibi supersin :)

    benimde bloga gelsenizee :)

    http://omodam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Hatırlamam mı:)
    O cümle şuan yaptıklarımın ilham kaynağı:)
    Çok yakın bir tarihte yeni tasarımları tamamlayacağız.. 2d tasarımlar mevcut, yakın zamanda sizinle paylaşacağım:)
    Toplum olarak birçok şeyi biraz geriden takip ettiğimizi düşünüyorum.Beni en çok mutlu eden sizinde söylediğiniz gibi 2d tasarımı çok önceden yapmış olmanız. Bence bu durumda MMM her ne kadar moda kahiniyse sizde onun kadar kahin sayılıyorsunuz:)
    Charles Youssef sürekli açıp tekrardan baktığım bir post oldu benim için:)Gerçekten başarılı ilham verici tasarımlar...
    MMM'in Charles Youssef esintili tasarımları, Charles Youssef için ne kadar iyi yada kötü bilemiyorum ama ileride Beg'de bu tarz bir durumla karşılaşırsa hiç şaşırmam:)

    YanıtlaSil
  11. tarzınıza, yaratıcılığınıza ve muhteşem fiziğinize hayran olmamak elde değil. alışılmışın dışına çıkan özgün ve güzel tarzları ülkemizde daha fazla görmeyi hayal edenler olarak sizi çok başarılı bulduğumuzu söylemeliyiz. geç keşfettim blogunuzu fakat ayrılmaya hiç niyetim yok :)
    özge-izmir

    YanıtlaSil