DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

16.02.2010

Geri Dönüşüme Devam...

Geçen hafta tamamladığımız bir kaç modifiyeli elbise...





































 Omuzlarında formu değiştirilmiş plaklar...
Renkli spreyler ile boyadık...
Birkaç yerden dikerek tutturduk...






































Birkaç kullanım sonrası plakları çıkarıp bluz olarak da kullanırım:)






































Evimizin yakınında terkedilmiş buzdolabı ile...






































Elbise ve kask modifiyeli...






































Fotoğraflar : Beg - Deniz Berdan                  Styling : Beg

36 yorum:

  1. Canımm gittikçe güzelleşiyor bu çekimler!! Daha nelerr nelerr paylaşacaksınız kim bilir!

    YanıtlaSil
  2. kızınızın styling'lerine ve sizin modelliğinize bayılıyorum.
    yine çok başarılı ;)

    YanıtlaSil
  3. anne-kız süpersiniz ekip çalışması budur!:) bu arada Begümün tarzına bayılıyorum.bana winona ryder'ı hatırlatıyor.Çekimdeki ilk fotoğrafınıza bakınca renkli ayakkabı hayal ettim ben bu kombinde.neden olmasın?İkinizin sıkıcı ve sıradan olmayan tarzlarınıza bayılıyorum.bu arada sizde daha çok yüzük ve metal takı görmek istiyorum.bence harika olur:)(peçeteye istek de yazdım:)
    istanbul fashion addict kalp DB+Beg modifiyeleri.

    :)

    YanıtlaSil
  4. denizcim,

    gorgeous pics again. bu resimleri benim gözümde cok daha güzel yapan bir mother-daughter-team-play'in sonuclari olmalari.

    I wish there could be more young women like Begüm in turkey...unique freethinker and not always dead fishes who swim with the stream.

    Bu arada: Begüm Saint Martins'da okumaya basladi mi? diploma thesis'imi yazdiktan sonra bende seneye orda postgraduate course yapmayi düsünüyorum.

    kisses!

    YanıtlaSil
  5. Elbiseler bir yana bu pozlar beni öldürecek! How beautiful?! Tasimi taragimi toplayip,modifiyeli,modifiyesiz ne varsa getirip su shot´larin bir kösesine ilistiricem! Gercekten fikirler cok orjinal!

    YanıtlaSil
  6. Ozan ve Moda tasarım stil : İkinize de çok teşekkür ederim :) Güzel yorumlar çok iyi hissettiriyor :)

    İstanbulfashionaddict : Çok tatlısın:) Aslında aksesuar çekmecelerim ayrı bir alem:) Amatör çekimlerimizden birini sadece aksesuarlarla mı yapsak?

    Cucu : Beg'e motivasyon bana terapi ikimiz de çok keyif alıyoruz:) Beg çok farklı bir karakter Türkiye'de incinmesinden korkmuyor değilim aslında:(
    Henüz son sınıfta gelecek yıl başlıyor umarım:) Sen nerede okuyorsun? Seneye ben de ayda birkaç defa Londra'da olurum hep beraber oluruz:)

    Itır : Evet:))) Ama bu son artık :) söz :)

    YanıtlaSil
  7. Vintage Duygular : Hadi gel :) Sana ayrı styling yaparız:)

    YanıtlaSil
  8. cidden yakında styling için begüm'e, modellik için deniz'e talepler gelecek gibi dergilerden : ))

    daha çok resim olsun, doyamıyorum...

    YanıtlaSil
  9. Ferhan'cım beğenmene ne kadar sevindim anlatamam:) Sizlerle sohbet edip kendi yağımızda kavrulmak bize yetiyor:))

    YanıtlaSil
  10. almanya'da business administration & marketing okuyorum...burda dogdum zaten. türkce konusmakta/yazmakta biraz zorlaniyorum, that's why I alternate between Turkish and English :)

    as far as I can judge, Beg'i incitebileceklerini düsünmüyorum. türkiye'de her farkli seyin/tarzin yanlis oldugunu düsünenler cogunlukta olsada, Beg'in avantaji onu destekleyen ve özgüvenini "support" eden ailesinin olmasi.

    So, o zaman insallah londra'da bulusuruz. zaten istanbul'daki bloggerlarin muhabbetini ve bulusmalarini cok kiskaniyordum...böyle uzaktan izlemekle olmuyor. :)

    YanıtlaSil
  11. :)))
    ......
    Ama bi dk,o örümcek ağı fonu güzel olmuş ,demin yazmayı atlamışım.:)

    YanıtlaSil
  12. Ben ozellikle ilk ve son fotograflari cok begendim! Begum'le fizikleriniz ne kadar da cok benziyor! wow:) Huseyin Caglayan'in son showunda beyaz bir blazer'i vardi, hani onunde ufak bir el olan...Elsa Schiaparelli'nin tasarimlarini cok hatirlatti bana ki bayilirim!! HC tasarimlarin giyildigi ve surreal sapkalarin havada ucustugu bir cekim talep ediyorum sizden Magic Duo:)
    Istanbulfashionaddict'in dedigi gibi peceteye istek yazar gibi oldu biraz;) haha...

    Surreal dunyada yasamak her zaman en guzeli...Akilli olup dunyayi cekicegine deli ol dunya seni ceksin olmustur hayat mottom!

    YanıtlaSil
  13. çekimleer süper olmuş!!!:)bayıldımm...ya siz ne tatlı bi anne-kızsınız ööle devam devam zevkle bakıyorum resimlerinize:)

    YanıtlaSil
  14. deniz iş yoğunluğundan kendi bloğuma bakmıyorum.. seninkine bakıyorum.. :)) o üzerindekinin güzelliği nedir.. süper olmuş.. yaa mutlaka bu çekimleri yaparken çok çooook eğleniyorsunuzdur.. ben de istedim orada olmak.. :))

    YanıtlaSil
  15. bana söz vermiştin plakları modifiyeleyip resimlerini paylaşıcağına, süpersin!

    mavi saçlar, kask, plak omuzlar, bantlarla sınırlandırılmış otopark, beg'in fonunda da çitler. bütünlüklü ve kişilikli olmuş, çoook beğendim:)

    YanıtlaSil
  16. Begüm'ün kendine has tarzı, tavrı ve yaratıcılığı çok hoşuma gidiyor; burada herkes gibi düşünmeyen, herkes gibi konuşmayan, davranmayan ya da giyinmeyen insanların mutlu olmaları biraz daha zor oluyor, önyargılardan, farklı olanı kabullenememekten dolayı tabii... Ne kadar 'Banane' desek te kırılıp inciniyoruz ama sınırları zorlamak, zorlayanları ve destekleyenleri görmek beni çok mutlu ediyor:)

    YanıtlaSil
  17. Mavi saclar cok yakismis! Orumcek agi temasi da harika! Daha cok dis mekan cekimleri bekliyoruz! Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Şu topraklarda anne kız bu kadar sevimli olabilen ve karakterli durmayı başarabilen kaç insan vardır acaba? Begüm her geçen gün çok oturaklı bir ifadeye kavuşuyor, cin gibi bakıyor. Anne zaten şahane. Fotoğraflara bakınca en ufak estetik rahatsızlık duymuyorum. Andre Breton okusa keşke Begüm bence çok sever :)

    YanıtlaSil
  19. wooowwww derimmm başkada bişii dememm;/

    YanıtlaSil
  20. Ben sevmiyorum bukadar abartılı geliyor bana , ama
    samimi oldugunu hissediyorum birşeyin peşinde koşmadan sadece paylaşmak istedigini.

    Hoşuma gidiyor takip etmek, uğraş vermiş beg takdir etmeli.

    YanıtlaSil
  21. cucu : Tamam, bu blogda kasmıyoruz, problem değil, rahat ol :)Toplumun beğeni ve ilgisine hitap etmeyi kendi seçimlerinin ve mutluluğunun önünde tutmak ancak sanal bir tatmin getirebilir. Her anne gibi çocuklarımın mutluluğu her şeyden önemli ancak yine de sanata, sanatçıya değer verilmeyip tam tersi bir yaklaşımla ve arogan bir tavırla yıpratılmaya çalışılması beni çok düşündürüyor. Begüm'ün Türkiye'de mutlu olamayacağını düşünüyorum. O da okul sonrası dönmeyi düşünmüyor. Gelecek yıl Londra'da buluşulsun :)

    Itır'cım çok teşekkürler, Ben de bandaj efektini çok seviyorum:)

    Neslie Austin Powers'da ki mini me :) Hüseyin Çağlayan'ı ben de çok beğeniyorum. Bulabilirsem yaparım senin için :)

    Çok teşekkürler Gizzy, bizde çocuk programı böyle olabiliyor:)

    Didem'cim yoğunluğunun farkındayım, ben de bu hafta annemin kemosu nedeniyle sabah 7.30 akşam 5 arası yokum. Seninle arada yorumlaşmak çok iyi geliyor :) Gerçekten de yapalım bir gün...

    Seda'cım gecikmeli de olsa tamamladık :) Aslında ne yapacağımıza karar vermek zaman alabiliyor. Sonrası çok kolay... Çok teşekkürler:)

    Nar : Farklılıklar hayatımızın renklerinden değil mi? Toplumumuzda ilk bakışta alışkın olmadıkları ve anlamamaktan kaynaklanan yargıladıkları görüntüleri sindirip anlayabimeleri birkaç yıl gibi bir zaman alabiliyor. Önce giydiğimiz giysi ve aksesuarlara o dönem en çok laf edenler bir bakıyosunuz o kadar çok yargıladığı şeyi üzerine geçirivermiş:)

    Vintage peony : Styling imkanlarla sınırlı olarak anlık gelişiyor:) Çok teşekkürler:)

    Style Tricks by ully : Mavi peruk geçen yıl yaptığımız bir prodüksiyondan kalma. Ben de çok seviyorum :) Aslında süper yerler keşfettik dış çekim için ama bir türlü zaman bulamıyoruz:( Bu çekim bile akşam 6 da eve geldiğimizde hadi 1 saatimiz var yapalım şeklin de gerçekleşti:)

    Tuturella : Beg atölyeden dönünce gösteriyorum yorumları:) Çok seviniyor:) Çok teşekkürler gerçekten :) Begüm tam bir gerçeküstücü olduğu için Andre Breton'u da çok çok seviyor:) Bu yaşında topladığı arşivi görmelisin :) Benim kızım deyip gurur duyuyorum onunla:)

    mc : Çok tatlısın, çok teşekkürler:)

    Moda(e)rator - Moda olan herşey kontrol altında : Farklı düşünce, görüş ve fikirlerimizi paylaşabileceğimiz bir ortam olması ne güzel :) Teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. 1.yi hepsinden çok begendim ben. Lady Gagamsı bir havası var sanki (:

    YanıtlaSil
  23. Vio : Çok teşekkürler :)

    Sevgili Sıla,
    ismi geçen bloggerları deşifre etmemek adına özür dileyerek yorumlarını yayınlayamıyorum, ancak çok iyi niyetli olduğunun farkındayım :)
    Bana göre her insan bildiklerini eleştirilme korkusu olmadan paylaşmalı, öğretme ve öğrenme deneyimini yaşamalı.
    Aslında bloglarda genel olarak önemsenen öncelikli konu karşılıklı dostluk ve birbirlerine nasıl yardımcı olabileceğin.
    Bana göre blog güçlü iletişimiyle hızlı geri dönüş alınabilecek amatör bir yayın organı. Sonuçta neyin ne olduğunu soran insanlarla yazışıyor ve sen de kendi bakış açına göre olayları sebeplendirmeye çalışıyorsun. Aslında bu da pekçok şeyin farkına varmanı sağlıyor.
    Burada işin kritik kontrol noktası ise gerçekten tarafsız olarak, kimsenin veya okuduklarının etkisinde kalmadan paylaşımda bulunmak.
    Ne yazık ki yıllardır hakkında asılsız haber yapılmış biri olarak insanların bu tür saçma haberlere inanıyor olduğunu hiç düşünmezdim.
    Bu da benim kendimi korumak konusunda acizliğim diyelim :)
    Blogumda yazıştığım artık arkadaşım saydıklarımla karşılıklı yayıncılık sisteminin çarpıklığını sık sık yazıştık. Onlar gerçek beni tanıyınca şaşırdılar ben de olduğum gibi kendimi göstermekten korkmayıp dostluklar edindim :)
    Neticede geçmişte magazinsel haberlerin etkisinde kalarak yapılmış haberlere kızmıyorum ve bunları çoktan geride bıraktığımızı düşünüyorum :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  24. Austin Powers'taki mini me! haha, Deniz komik bi kadinsin sen ;) Bende kendime bi mini me istiyorum acilen!! Sartorialist bazen yayinliyor anne-kiz resimleri Paris& London& New York sokaklarindan ve en cok onlara bayiliyorum...Annelerimizden ogreniyoruz ilk zaten stil ya da victimlik alaninda her ne varsa :) senin sevgili annene de buradan cok gecmis olsun diliyorum, everything will be just beautiful at the end...

    YanıtlaSil
  25. geçmiş olsun denizcim.. umarım annen biran önce sağlığına kavuşur.. sen inanılmaz canlı ve + bir kadınsın.. çevrendeki herkeze çok canlı bir enerji verdiğine eminim.. sevgiler.. en kısa zamanda uzun uzun yazışmak dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  26. 2. ve sonuncu fotolara ayri bir bayildim, bu tarz ilginc stylingler yapmaniz cok hosuma gidiyor, ki bunlari bu yasinda Begum'un hayata gecirmesi daha da bir olaganustu.. Bence de insan cocuklarinin ruh dunyasindan bu ulkede endiselenmeden edemiyor.. Ama kesinlikle kimsenin aranizda oynadiginiz bu oyunun arasina girmesine izin vermeyin bence.
    Veee hep dendigi gibi "Show must go on" sekerim, hii buarada otoparktan da vazgecmeyin pilisss, ben seviyorum oradaki cekimleri...

    YanıtlaSil
  27. değişik bir çekim olmuş,açıkcası sade ve şık giyim tarzınızı ben çok daha beğeniyorum..
    böyle çok karışık desenler gözümü yoruyor ama bu da bir zevk meselesi tabiki..farklı olmanız hoş:)

    YanıtlaSil
  28. Neslie : Aile gibisi yok, iyi dilekler için çok teşekkürler:)

    Teşekkürler Didem'cim,
    Çok istiyorum bir mucize olsun:)

    madammoda : Begüm'ü tanımalısın, başka bir dünyada yaşayan yaratıcı ama tuhaf bir karakterdir:) Otopark kötü havalarda kurtarıcımız:) Ayrıca gerçekten kirli ve karmaşık görüntülü yerlerde çekimi daha çok seviyoruz:)

    uyduruk prenses : Teşekkürler:) Aslında içinizdekini rahat bıraktığınızda her insan eşsiz ve farlıdır:) Bunuda farklı olmak adına değil mutlu olmak için yapmalıyız:)

    YanıtlaSil
  29. kesinlikle harika..!şu günlerde görebildiğim en harika modellerden bir kaçı.İnsanlar mutluluğu ancak ''hayalindekini '' aktardığı zaman yaşar..ben bayıldım.ayrıca dün kendime alışveriş yaptığım bir mağazanın ''karton çantasıyla elbise yaptım kollarınada çalılardan kulp yaptım '':):)sanırım bende geri dönüşümcü adayıyım :):)

    YanıtlaSil
  30. hedonis : Merak ettim :) Blogunda yayınlarsan haber ver görmek isterim...

    YanıtlaSil
  31. bunlar müthiş! ve bunlara amatör çekim demek bana haksızlık gibi geliyor, mükemmelsiniz sakın hayallerinizi bize yansıtmaktan vazgeçmeyin , saplantılarla boğuşmayan özgür ruhunuz tam da görmek istediğim şey ;)
    begüm için tanımlayacak kelime bulamadım ve işte bu da sizde en beğendiğim taraf, eşi benzeri yok...

    YanıtlaSil
  32. sizi suannn cok kıskanıorum !!! Harikasınz!! yaptıkllarınz bı harıka. Kızınızla ve sızınle tanısmayı cok ısterım.Kücüklüğümden beri moda okumak istiorum sanslıyım kı fransızca egitim veren bi rokula gıdıorumm.Ancak son zamanlarda eskiden yaptıgım gıbı eskızler yapamıyorum.sizin gibide giysilerime yenı bi tarz olusturabıleceğime inanmıyorum sizce napmalıyım!!sizi sıkmak ıstemem ama yardıma ıhtıyacım var ve sız benm rol modelımsızn :)

    YanıtlaSil
  33. Adsız : Sizlerle birşeyler paylaşıyor olmak ve yaptıklarımızın beğenilmesi büyük mutluluk:) Çok teşekkürler:)

    Demet'cim aslında stilimizi oluşturan moda dergileri veya örnek aldığımız kişiler değil, okuduğumuz kültür sanat hatta mizah dergileri, çevreye duyarlılık ( örneğin bizi daha çok geri dönüşüm konusuyla etkiledi ), beğendiğimiz müzik grupları, günlük alışkanlıklarımız ve hobilerimiz seçimlerimizi farklı objektiften yorumlayabilme kabiliyeti veriyor. Rahat ol, umutsuzluğa kapılma sadece kendini geliştirmeye bakmalısın. Ayrıca çok şanslıyız etnik kökenimiz o kadar müsait ki yaratıcılığa:)

    YanıtlaSil
  34. çok güzel görünüyor, sizin kadar özgür ve özgüvenli olmak isterdim.....

    YanıtlaSil