DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

21.02.2010

BERDANS FAMILY...

Bir varmış bir yokmuş. İstanbul'da birbirine çok bağlı bir aile yaşarmış...
Ailenin küçük oğlu sanata, resme, doğaya ve bilime meraklıymış...
Ailenin kızı çevresi tarafından tuhaf karşılansa da zamanla ne kadar yetenekli olduğu fark edilmiş...


Farklı görüntülerinden dolayı çoğu zaman yargılansalarda kimseye zararları dokunmazmış...






Önemli olan birbirini sevmek ve mutlu olmak değil miymiş...


Fotoğraflar : Beg - Deniz Berdan                   Styling : Beg      

77 yorum:

  1. Aman tanrım... Çok çok çok iyi! Çekimde, yazılarda! Dememiş miydim daha ne çekimler göreceğiz diye!

    YanıtlaSil
  2. çok tatlısınız bayıldım aile albümünüze:)begümle çoraplarınız aşırı güzel.

    YanıtlaSil
  3. Begüm'ün satırla doğrama girişiminde olduğu resimde Can'ın ifadesi muhteşem olmuş...

    anlatım da çok güzel : ))

    Deniz'in çorapları dün akşam Moda Cadısı da giyiyordu galiba... Hepinizi takipte olduğumun kanıtıdır : )))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir post olmuş bu..:)
    özellikle de yazılar..Sevdim..

    YanıtlaSil
  5. Devam berdan family :)

    çok güzel!! :)

    YanıtlaSil
  6. inanamıyorummm! ailecek tatlı, deli ve yaratıcısınız! Ailenin küçük oğlunu da, yaratıcı ve özgüveni tam kızını da, onlarla arkadaş gibi olan annelerini de çok sevdim ben!

    YanıtlaSil
  7. Özellikle ailenin küçük oğlunun hallerine bayıldım! (:

    Süper,süper, süpeerrr...

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı ve yaratıcı ya :D

    YanıtlaSil
  9. harikasınız.. çok beğendim!

    YanıtlaSil
  10. @Iconjane: Takip sağlam hakkatten, tesadufen aynı çorapları giymişiz :))
    Fotoğraflar oldukça güzel olmuş ,bu Wang elbiseyi seviyorum ama iki sorum daha var, senin botlar ve Begüm'ün leopar paltosu nereden,pek beğendim :))

    YanıtlaSil
  11. ahhaha çok sevdimmm.. adams family tadında olmuşş :))) çoraplara bayıldım ayrıca!!

    YanıtlaSil
  12. Ço teşekkürler Ozan'cım, tecrübe kazanıyoruz galiba :)

    İstanbulfashionaddict : Çorap delisiyizdir :)

    Iconjane : Ferhan'cım senden kaçmaz, blog dünyası senden sorulur:)

    Itır : Çok teşekkürler, fotoğrafları yerleştirirken metin anlık gelişti:)

    Siu : Destekler bizi motive ediyor, çok teşekkürler Sıla'cım :)

    Biu : Yine bir acele 15 dakika içerisinde çekerken Haluk'un bir arkadaşı otomobilde ailesiyle geçerken bizi görüp durdu:) Beg'in ödevi için mi çekiyorsunuz deyince bozuntuya vermedik :)

    Vintage Peony : çok tatlısın :) çok teşekkürler...

    ecce : çok pamuktur o :) Bu sabah evde playstation oynarken önce gelmek istemedi ama rüşvetle kandırdık :)

    Droplet - selim krg - adreferda : Beğenmenize çok sevindim :) hepinize çok teşekkür ederim :)

    Moda Cadısı : magazinci yorumuyla pişti olduk desene :) Benim botlar çivi modifiyeli Topshop, Begüm'ün paltosu da :)

    :

    YanıtlaSil
  13. Lady Odeur : Adams Family'yi hissettirmek istemiştik:) Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. Tim Burton filmi izleyecekmişim gibi hissettim bir an. :)

    adıda "İstanbul'un göbeğinde tuhaf bir aile" gibi

    çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. ailenin küçük oğlunun(kendısıne)ve gozluklerıne,sızın botlarınıza ailenın kızınında satır seklınde tasarlanmış olan cantasına bayıldım çok hoşlar :)

    YanıtlaSil
  16. Cok eglencelisiniz, supersiniz ailecek! :) Dıs mekan cekimleri bekliyorum demıstım, bayıldım sectıgınız mekanlara! aynen devam diyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Süper olmuş, bayıldım! Senin üzerindekiler de a dan z ye şahane!

    YanıtlaSil
  18. Tek kelimeyle B-A-Y-I-L-D-I-M Adams family fikrine
    ufaklığı yerim ben buyumuste kuculmus Adamstaki babişkoya benzemiş:) coraplar superrr ozellıkle begumunkıne hayran kaldım DIY mi yoksa aldınız mı? ayrıca giyency tarzı topshoplardaa muhtiş guzel fıkırlere devamm ;)

    YanıtlaSil
  19. İşte tam da bu farklılığınız ve yaratıcılığınız yüzünden seviyoruz sizi :)

    YanıtlaSil
  20. Banu Bilgi : Süper yorum bayıldım :) Bir sonra ki defa evde ailemizden sayılan Elisabeth'de yer alınca ekip tamamlanacak :)

    yaprakela : Çok teşekkürler, beğendiğine sevindim :)

    Dimple : Çok teşekkürler :)

    Style Tricks by Ully : Goth giyinip arabaya doluştuk :) Arnavutköy 5 dk mesafede, çok da güzel eski evler var:) Haftaya da bol bol plan çıkar:)

    nar : Çok teşekkürler. Elbisemi geçen yıldan beri hala sıkılmadan giyiyorum :)

    the queen of dreams : Oldum olası birbirlerine bağlılıklarıyla, sevgileriyle, saflıklarıyla ve içe dönük olmalarıyla Adams Family'ye bayılırım :) Onur Baştürk'te yazınca tescillendi sanırım :) Çoraplar DIY...

    YanıtlaSil
  21. Bilun Şen : Ne tatlısın, keske herkes senin gibi düşünse:) Ne kadar mutlu oldum anlatamam:) Nedense ülkemizde farklılık kötü bir şey gibi algılanıyor:( Herkesin birbirine benzemesi beklenirken, farklı görüntü, görüş, düşünce ve fikir olmaması isteniyor!..

    YanıtlaSil
  22. film olsa saatlerce izlenirmiş (:
    o yargılayanlar için bir atasözü varmış "kedi ulaşamadıgı.." (:
    size olsa olsa nazar degermiş (:
    *iyiki açmışsın blogunu yoksa mutluluk göremycektik (:

    YanıtlaSil
  23. süper anne!ben de botlara bayıldım bi de can'a :]

    YanıtlaSil
  24. Çoraplara ve botlarına bayıldım.
    Fotoğraflar ise tek kelimeyle harika.Sevilmeyecek gibi değil bu aile :)

    YanıtlaSil
  25. ayy çok hoş , sevdim bu çekimi :) elbise-çorap uyumunu sevdim ;)

    amaaa bi sorum var benim ^^
    şu et kesme aleti şeklindeki clutch nerden ? :)

    YanıtlaSil
  26. Liseye ilk başladığım gün sınıfa, çizgili renkli çoraplarım ve garip tokalarımla girdiğimde herkes gülmüştü bana. Oysa aynı olmamaktı isteğim, başarmıştım :)
    Sen de, siz de o kadar tatlısınız ki, biz ailecek beğenerek takipteyiz :) Farklı olmak garipsense de çok daha iyi olduğunun farkındayız biz.. Hem blogunun başlığı gibi, 'eleştirilmeyi sürünün parçası olmaya tercih ederim...' işte bu yüzden bir adım öndesin hep..
    Ve hep mutlu ol!!

    YanıtlaSil
  27. But where's Herman???...biz'de de baba utangac oldugundan cogu seyi onsuz yapmak zorunda kaliyoruz. singstar oynadigimizda bile izlemek ve bize gülmekle yetiniyor.

    your photo-shoots are getting better and better. bu cekim'de en cok beg'in yüz ifadesini beyendim...looks really professional. bu arada beg'i kime benzettigim aklima geldi: mathilda (natalie portman) in Léon.

    yorumlarin kisa ama cök güzel/anlamli olmus. söylediklerine katiliyorum. türkiye'de farkli olmanin ne kadar yanlis ve yasak oldugunu cocuklugum'da türkiye'ye tatile geldigimizde bile algiliya biliyordum. ama denizcim, maalesesf bu dünyanin heryerinde öyle. tek fark "farkli olan insanlarin" direct tepki görmemeli. yani onlar gectikten sonra inslanlar yine arkalarindan konusuyor...I mean, they're accepted and not respected. bunun arasinda cok büyük bir fark var. daha önce'de söyledigim gibi: tek cözüm öz güven ve yaptigin sey'de ne kadar iyi oldugunu gösterebilmek.

    YanıtlaSil
  28. ...yine durusunuz,yine cekimler cok güzel! gercekten bayiliyorum!

    YanıtlaSil
  29. :))) ay çok şeker yaaa "kimseye zararları olmazmış" bayıldım:)

    Çok içten olmuş Ayrıca Can'a bayılıyorum, o yaşta bir erkek cocugunun bukadar istekli olması bıyıklar çizilirken o bekleyişi yüzüne yansımış heyecanı , gerçekten seviyor zorlama hiçbirşey yok belli.

    samimiyetini kaybetme hiç olurmu hakikatten doğalsınız 3'nüzde.

    YanıtlaSil
  30. yeni serileri merakla bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  31. begum'un portfolyo baya saglam olacak:) bi önceki cekimi de cok sevmiştim, tank girl'e öpücükler
    ilke

    YanıtlaSil
  32. begum'un portfolyo baya saglam olacak:) satır canta dahiyane:) bi önceki cekimdeki tank girl imajını da cok sevmiştim cok selam ve öpücükler...
    ilke
    (bu işleri hala cozemedim yine adsızım sanırım hihi)

    YanıtlaSil
  33. begum'un portfolyo baya saglam olacak:) satır canta dahiyane:) bi önceki cekimdeki tank girl fotoları da cok sevmiştim cok selam ve öpücükler...
    ilke
    (bu işleri hala cozemedim yine adsızım sanırım hihi)

    YanıtlaSil
  34. bu defa hakikaten fena profesyonel cekim, super tema ve hala o guzel ve enerji fiskiran amator ruh!! stylingi cok sevdm o ayri ama ben en cok can'in kucuk dali biyiklarina bayildim:))) begum'un cantasi ve senin ikinci karedeki elbise sahhaaaaaaaaaaane!!

    YanıtlaSil
  35. BAYILDIMM!!...
    Adams ailesi fikrine..
    oglunuzun sanatçı kişiliği, muhteşem gözlükleri, fotoğraftaki karakteri ve duruşuna...
    sizin 3. karedeki elbiseniz muhteşem!
    Beg yine tarzıyla konuşuyor :) çorapları süper...
    tema süper, konu süper, çekimler çok çok iyi!
    tebrikler!
    yenilerini bekliyoruz:)
    http://stilist2010.blogspot.com - bakmanizi cok isterim...

    YanıtlaSil
  36. can'ın gözlüklerini ve bıyıklarını sevsinler çook şeker!

    YanıtlaSil
  37. Çekimler harika, yazılar da pek hoş, bir çırpıda okudum ve çok sevdim. Bu arada Wang elbiseni çoook beğeniyordumzaten, sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  38. Z Fashion : Çok teşekkürler:)

    Vio : Yaa ne tatlısınız :) Bir stopmotion denememiz var arada zaman buldukça çektiğimiz. Tamamlanınca bloga koyarım:)Ben de çok mutluyum blogumu sizlerle paylaşabildiğim için:)

    Zui : Ponponum o benim :) Botlar topuklu olmasına rağmen çok rahatlar. Çok teşekkürler:)

    Valeriesrainbow : Çorapları bir süre giydikten sonra modifiye etmeyi planlıyorum:) Botları da kendime göre kişiselleştirdim rahat ettim. Çok teşekkürler:)

    Fashioncholic girl : Çok teşekkürler:) clutch'ı geçen yıl Londra Camden'dan almıştık...

    Bilun Şen : Ne yazık ki kısıtlamalar henüz çocukken başlıyor. Halbuki çocukluk döneminde rahat ve esnek düşünebilme kabiliyetinin getirdiği tamamen özgür kılınabilen yaratıcılık ve hayal gücü en üst seviyelerde. Ne yazık, ne büyük kayıp aslında değil mi? :(
    Ne tatlısın, moral ve motivasyon oluyor blogda ki dostlarla sohbet:) Çok teşekkürler gerçekten :)

    cucu : Bizim baba aslında evde singstar :)
    Katı kuralları ve monokrom bir hale getirdikleri hayatlarımızı istedikleri gibi yönetme yeteneğine sahip bir sistem içerisinde hepimize dikte edilen standartların içinde boğulmamak için çevremize ördüğümüz duvarlar var.
    Aslında birçoğumuzun aynadaki görüntüsü iç dünyamızı hiç te yansıtmıyor olabilir doğal olarak...
    Çok doğru bir tespit yapmışsın Leon'da ki karaktere çok benziyor:)
    Medeni ülkelerde sanata, sanatçıya, yeni fikir ve görüşlere verilen önem ve değere hayranım :)

    Vintage duygular : çok teşekkürler, çok tatlısın:)

    Moda(e)rator : Sistemin getirdiği katı kuralları ve çekilmez hale gelen dayatmaları bir kenara bıraktığınızda gerçek mutluluk gelebiliyor:) Can bizimle çok eğleniyor:) Söz hep samimiyet olacak:)

    Banu Bilgi : Devam serisi olabilir :) Çok teşekkürler:)

    İlke'cim bir türlü üyelik durumu gerçekleşemedi:) Begüm Tankgirl karakterini çok seviyor:) Portfolyosunu görmen lazım gerçekten çok iyi oldu:)) 4 tane sketchbook hazırladı hepsi de birbirinden güzel:)

    Styleboom : Çoook teşekkürler gerçekten biz de çok keyif alıyoruz:)

    Stilist : Çok teşekkürler:) Blogunu takipteyim, çok sempatik:) Her gün yeni bir giysi fikrini de çok sevdim:)

    yeliz : Çok teşekkürler:)

    Alışveriş cini : Çok teşekkürler. Başlarda eski dergicilikten kalan alışkanlıkla uzun yazıyordum ama şimdi iyice özet halini aldı:)

    YanıtlaSil
  39. deniz yeni gördüm ve bayıldım... süper süper süper.. bence artık babayıda kandırmanın zamanı geldi.. :)) o zaman tam berdans family olacak.. ufak ufak çok net görünmese de onun da varlığını hissettirmeli değil mi?.. :))
    can süper bir model olma yolunda ilerliyor bence.. ne tatlı bir şey o öyle.. begümde geleceğin süper moda fotoğrafçıları arasına şimdiden girmeye aday durumda.. ''tank girl'' karakterini de hiç kimse bu kadar güzel kendine adapte edemez ve yakışmaz.. bekliyorum.. yeni çekimlerinizi dört gözle bekliyorum.. süper yaratıcı aileye sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  40. :)) Tim Burton beri gelsin. Çok çok şeker bir çalışma olmuş. Sevimli ve eğlenmeyi bilen bir aile. Bir şeyi merak ettim de çocuklarınız kaç yaşlarındalar?
    ayşe

    YanıtlaSil
  41. çok şekersiniz bayıldım.Özellikle begümün ve sizin çoraplar çok güzelmiş.Can ise ayrı bie şeker,papyona bayıldım:)
    bir de bu farklı ailenin babasının da tarzını merak etmiyor değilim:)

    YanıtlaSil
  42. Kısa ve öz anlatım bu olsa gerek.
    Sevdim:)

    YanıtlaSil
  43. okurken tüylerim diken diken oldu!
    renkler ve aksesuarlar ilgimi çekti. satırlar ve satır araları kadar olmasa da:)

    YanıtlaSil
  44. ailece içinize yetenek kaçmış :)) botlara ve çoraplara bayıldım..o botlardan cok aradım bende..nerden aldınız...KAOS

    YanıtlaSil
  45. Didemcim Haluk'u kandırmaya çalışıyoruz:) Şimdilik arada fotoğraf çekerek katkıda bulunuyor:)
    Can çok komik bir çocuk görsel sanatlara çok yatkın ve güzel resim yapıyor:) Geçen yıl okulu onu bir boya markasının Türkiye çapında resim yarışmasına sokmuş, kazanmış haberimiz yok. Karne alırken ödülü de okuldan verdiler şaşırdık:) tabii biz de hırs olmadığı için hiç aklıma gelmezdi yarışmaya sokmak ama ona motivasyon oldu:)
    Şimdi stopmotion film denemesi yapıyoruz, bakalım nasıl olacak:) Beg'in kaskı Tankgirl izlenimi veriyor yoksa begüm, begüm aslında:)
    Ayşe çok teşekkürler:) Begüm lise son Can ikinci sınıfta

    gülbahçesi :Beğenmene çok sevindim:) Tamam kandırıcam söz:)
    içimden geldiği gibi : çok teşekkürler:) sevgiler

    Seda'cım ne tatlısın:)
    Kaos yorumuna bayıldımçok teşekkür ederim:) Botlar modifiyeli Topshop, Beg'in çorap modifiyeli, benimki Topshop

    YanıtlaSil
  46. çorapları çok hoş ve iddalı buldum,minik çocuk da pek sevimli bıyıklı bıyıklı bayıldım,masallah:)

    YanıtlaSil
  47. Çoraplar gerçekten süper.Modifiye ama öyle yuvarlak yuvarlak nasıl kesilir ki çorap:( Buarada begüm gerçekten yaratıcı, önceki çekimlerde de dikkatimi çekmişti.Farklı bir gözü ve bakış açısı var.

    YanıtlaSil
  48. İlk olarak bir kaç ay önce bir gazetede kıyafeti eleştirilirken okudum deniz berdan'ı. ama ben çok beğenmiştim tarzını.Derken bir köşe yazısında blogdan bahsedildiğini okudum.sürekli takip ediyordum ve sonunda ben de bir blogger oldum. özellikle size yazabilmek için. berdan ailesi ve deniz berdan ın hayranı oldum ben artık. müthişsiniz. berdan ailesinin hikayesine de bayıldım. bu fotoğraflar, çoraplar kıyafetler ve siz... sevgiler

    YanıtlaSil
  49. Uyduruk prenses : Çok teşekkürler:) Umarım iddialı iyi bir şeydir:) sevgiler

    seda : :) ne güzel bunu duymak moraller yükseldi hemen:)

    FashionNordic : Opak çorabı gerip makası sanki saplıyor gibi batırıp çıkarıyorsun ama eline dikkat!.. Altına renkliyi giyip üste modifiye ettiğini giyince gerçekten çok güzel görünüyor:) Her defasında da altına farklı bir renk kullanırsan çok alternatifin olabiliyor:)

    Elif : Nasıl sevindim anlatamam :)) Moral ve destek için çok çok teşekkür ederim:) Hoşgeldin blog dünyasına:)

    YanıtlaSil
  50. benim ilk girişim hoşuma gitmedi desem yalan olur ama şimdilik kararsızım ama baştan karar vermiycem takip edicem karar sonra...

    YanıtlaSil
  51. Merhaba çekimlere bayıldım.İlk defa göz atma şansım oldu blogunuza.Ama bundan sonra bağımlısı olucam galiba!!! Bu arada sormak istediğim bişey var.Begümün üzerindeki leopar palto Topshop tan mı acaba? Bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  52. çok keyifli olmalı ya,, bende böyle bir anne olmak istiyorum bir de bana benzeyen bir kız çocuk :)

    YanıtlaSil
  53. Adsız : Teşekkürler, palto Topshop:)

    peridutu : Çok keyifli gerçekten:) Umarım seninde olur:)

    YanıtlaSil
  54. İnanmıyorum,bu kadar iyi çekimler,mükemmel modifiyeli elbiseler,yaratıcılık,harika bir aile birleşince her saniye açılıp bakılası inanılmaz keyifli bi sayfa olmuş burası.. Modaya,tasarıma meraklı biri olarak burayı bulmak büyük şans :) Keşke yargılanmaktan korkmayıp özgürce hatta umursamazca içimden gelenleri yapabilsem ,giyebilsem bende. milyonlarca kez tebrikler bu yüzden :))

    YanıtlaSil
  55. çok şirin ve deneysel =)
    Wang elbise baya iyi
    Küçük de çok profosyonel =P

    YanıtlaSil
  56. kotu baslayan bir gunu renklendirdiniz.. yargıyla degil giptayla bakmalari gerek size.
    blogunuzu kisa zaman once kesfettim, gec kalmis olsam da iyi etmisim!
    Beliz

    YanıtlaSil
  57. Bu kadar yorumun arasında benim ki zavallı kalacak ama bu posta yorum bırakmadan edemezdim. Bayıldım bayıldım... Tam istediğim aile tablosu. Superrr..

    YanıtlaSil
  58. o satir canta benim olmali !!! BENIM!!!!:D :D nerden?

    YanıtlaSil
  59. farklı çalışmalar görmek çok güzel, umarım bu çalışmaların ardı arkası kesilmez.

    YanıtlaSil
  60. çoraplar harikaa, giyinemediğim bir pembe opak çorabım var ondan başlayayım delikler açmaya:) umarım başarılı olurum, güzel olursa sonucu paylaşırım..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  61. çevresel yargılardan arınmışlıklar farklılıgı yaratmıyormu!.
    yorumunuza tebbesum ettim ,beg in ödevi için mi sorusuna bozuntuya vermedim :)bu benim takipçilerim için ödevim deseydiniz :)

    YanıtlaSil
  62. all of them, wonderfull ! just, i couldnt comment that located under the pictures :)
    i love them. especially your socks =)

    YanıtlaSil
  63. Ne kadar güsel yazmışsınız ve fotoğraflara hayran kaldım, bir film vardı adams ailesi bayılarak izlerdeim şuan filmi yapılıyo yada yapıldı herneyse onlar gibi farklı görünüyorsunuz bu kareler bende onları canlandırdı, çok hoşuma gitti gerçekten olağan dışı bir aile albümünüz var :D zaten sıradanlık hiçte güzel değil herşeyin keyfine varın satır görünümlü çanta sanırımm değilmi ona bittim :D

    YanıtlaSil
  64. Bu blog'a bayiliyorum hepsi harika olmus ..tebrik ediyorum deniz berdan birilerinin boyle birsey yapmasi gerekiyordu satin almak icin can atıyorum sevgiler dilara xx

    YanıtlaSil
  65. küçük yakışıklı :)

    YanıtlaSil
  66. herşeyiniz farklı.farkınızda farklı olmanız.

    YanıtlaSil
  67. Deniz Hanım, çok samimi bir çalışma tebrik ederim.Senem

    YanıtlaSil
  68. Begüm'ün özgür tarzına bayılıyorum ve tabi Deniz Berdan'a..

    YanıtlaSil