DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

14.02.2010

Alexander Mcqueen's NOT DEAD...

Sevgili Mcqueen anısına dolabımdan seçmeler...






























































Dolabımdaki Mcqueen'leri çıkarıp giyerek onun dehası sayesinde kendimi ne kadar iyi hissettiğimi geçmişte onlarla ne kadar iyi vakit geçirdiğimi düşündüm...

























































Hepimiz için onunla aynı dönemde yaşamış olmak büyük ayrıcalıktı...
Fotoğraflar ve styling : Begüm Berdan


41 yorum:

  1. Çok uğraşmışsınız çekimler için ve sonuna kadar değmiş hepinizin eline sağlık. R.I.P Alexander Mcqueen

    YanıtlaSil
  2. alexander mcqueen elbiselerinize hayran kaldım.2.resimdeki favorim.mcqueen annesinin ölümünden bikaç gün sonra ayrıldı aramızdan.annesini bukadar çok mu özlemişti?geriye sanat eseri koleksiyonları kaldı.aslında en özgün tasarımcıydı.dahi miydi neydi?erkenden gitmeseydi.keşkeydi.

    YanıtlaSil
  3. Anısına yapılabilecek en iyi şeylerden biri..

    YanıtlaSil
  4. inanılmaz yaratıcı ve güzel olmuş.. fikrini anlattığında bile bu kadar detaylısını beklememiştim.

    kübik öpücük, göz ve yaşları... arkadaki kanayan yara....
    gösterdiğin emek....

    hepinizin ellerinize ve yaratıcılığa sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Fikir süper, kıyafetler zaten süper... Begüm'ün stylingi, senin modelliğin çok başarılı!
    MCQUEEN...

    fashionnar@blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Harikaa:)
    McQueen ölmedi, kalbimizde yaşıyor...

    YanıtlaSil
  7. gözyaşları mükemmel olmuş!!styling de, fikir de mükemmel! benim için hala boğazımda bir düğüm mcqueen...

    YanıtlaSil
  8. çok anlamlı. gözyaşları,dudak, arka fondaki kan damlaları hepsi yası anlatıyor. onun anısına saygınızı anlatabileceğiniz en yaratıcı yol.
    özellikle 2. fotodaki elbise ve kurguya bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş gerçekten styling çalışması..nasıl büyük bir kayıp mı!hala inanamıyorum:(

    YanıtlaSil
  10. Cekimler ve kiyafetler cok guzel...Elinize saglik...Ebru
    http://fashionordic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Çok beğendim bu çekimi, aynı duyguları paylaşıyoruz..

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim.
    Emeğinize sağlık.
    Moda dünyasının acımasız yönü bir dahinin sonu oldu,değil mi?

    YanıtlaSil
  13. Dimple : Akşam 8 gibi kağıtları kesmeye başladık. 12 de hazırlık bitti. Çekimler ise 20 dakika :) Dağınıklığı toplamak ise 2ye kadar sürdü...

    İstanbul Fashionaddict : Aslında çok şey vardı ama hazırlık kısmı uzun sürdü, uykumuz gelince de bıraktık :)
    Moda Tanrısıydı sanırım...

    Çok teşkler Ozan'cım

    Iconjane : Aslında kes yapıştır olayından yorulduk. Hazırlıklar o kadar uzun sürmeseydi çekimlere daha çok zaman kalabilirdi.
    Detaycı olunca iş uzuyor galiba :)
    Göz ve dudaklar Japon çizgi film kahramanlarından esinlenme :)

    Nar, S, Ayşim Özgür, Jojee, Fashion Nordic, Style by T : Destekler ve beğeniler için çoooookkk teşekkürler :)

    Styleboom : Çok büyük bir kayıp gerçekten :(

    Kapkara Camdan Kelebek : Çok çok teşekkür ederim. Aslında hikayenin devamı vardı ama duvarın boyası sökülüp evde çok dağılınca ikinci bir fon kurmaktan vazgeçip bununla bıraktık :)

    Itır : Çok teşekkürler, kötü olaylar üstüste geldiğinde bir de sizden beklenene cevap verebilmeye çalışmanın verdiği baskı ile o ruh halinden çıkamamak korkunç olmalı :(

    YanıtlaSil
  14. üçüncüye bayıldım!
    ama bu çekim amatörden çıkmış profesyonel olmuş :D

    YanıtlaSil
  15. son ve sondan 2.ye bayıldım ellerinize saglık (:
    ve itiraf etmem gerekirse çok kıskandım. (:

    YanıtlaSil
  16. Son zamanlarda gördüğüm çoğu yerli moda çekimlerinden daha güzel olduğunu söylesem kimseye haksızlık etmem dimi :) Hikayeli çekimleri her zaman çok sevmişimdir, kıyafetler zaten harika...

    YanıtlaSil
  17. Newyorkglazer çooook teşekkürler :)

    Vio blog yapmanın en keyifli yanı da böyle güzel yorumlar almak:) Çok çok teşekkürler :)

    Z Fashion Çok tatlısın :) Yorumuna ne kadar sevindim anlatamam :)

    YanıtlaSil
  18. Cok guzeller ,kiyafetler de - konsept de. Elinize saglik.

    YanıtlaSil
  19. mükemmel olmuş, gayet yaratıcı ve ben de zete katılıyorum. onsuz da moda haftaları nasıl olcak bilmem :[

    YanıtlaSil
  20. Twitterda çekim hazırlığının fotoğraflarını görünce amatör demene şaşırmıştım. Bunları görünce ise şaka yapıyor olmalısınız.. inanılmaz güzel, doğal dedim.. bir ara da beraber bir kurgu yapmalıyız bence :)

    YanıtlaSil
  21. Gerçekten çok güzel olmuş çekim.Hele o gözyaşları yok mu? bayıldım.

    YanıtlaSil
  22. Wow! Great job! Ama keske fotograflarin boyutlari biraz daha buyuk olsaydi:) Bir de McQueen'e tribute hazirlarken Philip Treacy'i anmadan olmaz...Ona her zaman cok destek olmus bu eski dost eminim simdi cok yalnizlik cekiyordur...Treacy'den bir sapkan var mi Deniz? Yoksa hemen edin ve bizlerle de paylas! please...

    YanıtlaSil
  23. gerçekten muhteşem bir anma yapmışsın.. .. mcqueen'in ölümünü duyunca ilk sen geldin aklıma deniz.. ilk seninle hararetli yazışmamız onun pelerini üzerine olmuştu yanlış hatırlamıyorsam.. yokluğunu gözlerimiz gerçekten çok arayacak.. ölümüyle birlikte isabella blow'uda anmak lazım sanırım.. onu keşfeden müthiş kadının yanına gitti.. en azından yanlız olmayacak.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. daha varsa vol.2 olarak da yapabilirsiniz aslında biz bakmaktan bıkmayız:-) blogger olunca baya çaba ve zaman gidiyor hayatından insanın farkında olmadan.ama sizin blogger olmanıza çok sevindim :) daha önceden blogunuz olduğunu bilseydim istanbul moda günlerinde sizi yakalamışken sormak isterdim blog işine nasıl karar verdiğinizi :)

    YanıtlaSil
  25. En kötüsü de, bir daha böyle güzellikler yaratamayacak olması :(( Sen gerçekten şanslısın ki onun dehasının güzelliklerine sahip olup, takdir edebiliyorsun, şu boncuk işlemeli olduğunu düşündüğüm elbise de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  26. siz kesinlikle süpersiniz....bayılıorum ikinizede...fikir süper ve bence artık amatör çekim kelimesini kullanmayın..
    özellikle göz yaşı mükemmel olmuş bu fikri çalabilir miyim:))

    YanıtlaSil
  27. Dışavurum beğendiğine sevindim:) Çok teşekkürler:)

    Ziu Çok teşekkür ederim :) O ve onun gibiler adeta hazine değerinde geride bıraktıkları ile her zaman genç jenerasyona örnek olurken hep saygı ve sevgiyle anılacaklar:)

    Siu'cum çok tatlısın :) Halimizi görmen lazımdı :) Salonun en boş duvarı aynı zamanda en karanlık bölümü. Evde ne kadar lambader varsa toplayıp aydınlatmaya çalıştık ancak yine de yetersiz ışıktan sınıfta kalmış olabiliriz:) Bir ışık almak şart oldu. Sevgililer gününü kaçırdım ama evlilik yıldönümü hediyem profesyonel bir ışık olabilir belki :)

    ecce çok teşekkürler, ben de gözyaşlarını ve ağlayan gözü çok seviyorum, hatta atmaya kıyamadım :)

    Neslie aslında ben de büyük olmasını çok isterdim ama yayınlanmasını önleyebiliriz belki diye büyük koyamıyorum. Tamam Philip Treacy'i koyalım ama İsabella Blow ile birlikte :)
    Ne yazık ki yok :( Bulabilirsem evdeki beğenebileceğini tahmin ettiğim şapkalarımla birlikte yaparım bir amatör çekim daha :)

    Didem'cim Mcqueen'i ne kadar sevdiğimi dolabımda ki giysi ve ayakkabılarının miktarını farkettiğimde daha da çok anladım...
    Mcqueen gibi dev tasarımcıların üzerindeki yüksek beklentiden kaynaklanan baskı ne yazık ki üzücü sonuçlar doğurabiliyor :(
    Onu çok seven ve yakından takip eden biri olarak belki inanmayabilirsin ama son dönem koleksiyonlarında bir terslik olduğunu anlamamak mümkün değildi:(
    Bir yandan Manish konusu öbür yanda aynı koleksiyonun içinde inanılmaz yaratıcılıkla alien conseptindeki ayakkabıları ile aslında iç dünyasındaki fırtınaları farkedebilmek mümkün müydü?
    Seni özlemişim:) İşler yoğun galiba?

    İstanbulfashionaddict çok teşekkürler:) Yapalım mı gerçekten? Haklısın blog işi gerçekten de fedakarlık gerektiriyor. Birde annemin durumu, evlilik, iki çocuk derken çok kolay olmasada ben çok çok sevdim:) Bir de motive edici yorumlar ve paylaşımlar olunca her şeye değiyor doğrusu:)
    Bu hafta annemin kemosu var ama haftaya bir kahve içelim istersen:)

    Moda Cadısı gerçekten şanslıyım, böyle şeyleri söylemeyi çok sevmem ve ayıp sayarım ama onun yaratıcılığını ne kadar çok sevdiğimi anlatabilmek için 20 ye yakın elbisesi, ceketleri, her sezonda topladığım çok severek kullandığım 40a yakın ayakkabısına gözüm gibi bakıyorum, bakacağım da...
    Hepimiz için yeri çok başkaydı...
    Yetersiz ışıktan boncuk gibi görünüyor olabilir ama tamamen zincirlerden oluşan muhteşem bir elbise gerçekten:)

    Adsız : Ne tatlısın :) Işık alabilirsek amatör olmaktan biraz kurtarabiliriz:) Biz de fikir çok istediğin kadar kullanabilirsin, beğendiğine çok sevindim:)

    Yuppii :) Yorumlar çok güzeldi hepinize çok çok çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  28. Hepsi birbirinden sahane hele 2 ve tamami zincirlerden olusmus!! seksi elbisenizde yani 3.de cok fena gozum kaldi! Vucudunuz ise benim diyen mankenlere tas cikartir onu da soylemeden gecemeyecegim ;)

    YanıtlaSil
  29. evde yapılan styling.. muhteşem! çok sevdim gözyaşlarını, çok:) saygı duruşu misali, ne kadar detaycı ve özenli çalışmışsın sen de begüm de, ne kadar cool kareler çıkmış..

    lee mcqueen.. kalabalıklar içinde bu kadar terkedilmiş hissetmek midir acaba nedeni? zaten eşcinsel olmak ayrı bir azınlık psikolojisi iken yeterince, bir de işin içinde dahi olmak, farklı olmak, yaratıcı olmak varsa. bir de bu özelliklerini moda dünyasında en zirve noktadayken aynı şekilde korumak. büyük mesele. trendometre yaprak dediğin gibi harika bir yazı yazmış, bir harika yazı ertuğrul özkök tarafından kaleme alındı, isteyen google'lasın.

    melis alphan'ın bugünkü yazısındaki gibi, kadınları, insanları memnun etmek gerçekten çok zorlamış olmalı onu. zirvenin en zorlayıcı yanı budur, bir sonraki başarım ne olmalı. bunun psikolojik baskısı bile insana yeter de artar bile, öyle değil mi? kendi kendinden taşmak, kendini taşıyamamak. aslında oldukça tanıdık duygular. keşke o da çoğunluk gibi yüzeysel, aynı frederic beighbeder'in anlattığı kadınlar/adamlar gibi olabilseydi.. biraz da olsa.

    ve biliyorum bu duyguyu, çok üzüldün, şok oldun, ama bunu kimsecikler anlamayacak diye sustun değil mi sen de? yorum yazan diğerleri gibi. işte bakın, biz bir ölüm haberinini yasını kendi çevremizle paylaşamazken, ya da duygularımızı tam ifade edemezken, mQ tüm hayatını belki zor sığdırdı o güzel tasarımlara. farklılık her zaman çığlıktır, ben bunu bir kez daha anladım!

    sosyolog falan olmaya gerek yok. moda dünyası işte.

    YanıtlaSil
  30. denizcim resimler harika,

    zaten hep cok fazla ugras gerektirmemis gibi görünen (ki saatlerce hazirlik yapmissiniz) resimler favorim. elbiselerin hepsinin birbirinden güzel olmasi ve bir türlü hangisinin daha güzel olduguna karar verememem Alxeander Mc Queen'in ne kadar büyük modaci oldugunu gösteriyor.

    YanıtlaSil
  31. Ne güzel bi çekim bu böyle.Anlamlı ve bu o kadar yatatıcı.Blog dünyasında gördüğüm en iyi çekim ve stil çalışması diyebilirim.İyi ki blog yazmaya başladınız deniz hanım.Tarzını beğendiğim birini böylesine takip ediyo olmak gerçekten çok çok güzel.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  32. Deniz...masum bir itiraf! Blogunu takip etmeden once ne yalan soyliim bende aptal medyanin gaziyla seni yargilayabiliyordum nedensizce :( Oysaki ne kadar icten, samimi ve inside&out NOT FASHION VICTIM BUT TRUE LOVER bir kadinmissin! Bildigin yolda yurumeye devam et lutfen ve kafana tokadan ve surreal sapkalardan baska hicbisii takma;)love...

    YanıtlaSil
  33. Sanslı olmak güzel bir şey ama bunun farkında olmakta güzel :) Resmi büyütünce zincir olduğu anlaşılıyormuş, şimdi daha çok bayıldım :))

    YanıtlaSil
  34. sevgili db bloglarla ilgii gazete haberini okudum!! hem tesekkur etmek istedim styleboomu takip ettgin icin hem de giyim ozgurlugu-ifade ozgurlugu paralelligi ve modanin sanat olmasi tespitlerine katildigimi soylemek istedim!!(not:bir de fischerdeki sinitzel tavsiyesi icin,muhtesemdiiiiiiii!)

    YanıtlaSil
  35. Seda'cım hepimizin bildiği bir gerçek ne yazık ki Türkiye'nin özgürlükler ülkesi olmadığı hatta yakınından bile geçemediği:(

    cucu : Aslında yeni jenerasyon moda ve sanat dergilerinde sıkça karşılaştığımız amatör görünümlü çekimleri ben de daha çok seviyorum:)

    Aisha : sevinçten havalara uçtum:)))) Çok teşekkürler, sevgiler :)

    neslie : Biliyorum ne yazık ki sizi tanımayan iki kişi fotoğrafa bakarak fala bakar gibi yorum yapıyor hakkınızda sonra diğerleride düzmece haberleri referans alarak yazmaya başlayınca olay çığrından çıkabiliyor:( Ama inan yine de magazin olaylarını ailemizin dışında tuttuk:)
    Sürreal dünyada yaşamak mutluluk veriyor :)

    Moda cadısı :Onca zincir ne kadar ağır anlatamam :) Ama değer:)

    Styleboom : Aslında daha neler söylemek isterdim ama zamanı gelince:)
    Ne lezzet değil mi?:) Afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  36. Deniz baran : Utandım :) Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  37. benim de annem hasta yeni ocak sonu oldu ve kalple ilgili annenizle ilgili durumu anlıyorum.yaşanılan tedavi ve hastalık süreçleri insanı etkiliyor ve hassaslaştırıyor.neler yaşadığınızı kendimden az çok tahmin edebiliyorum şu an.Umarım en kısa sürede atlatırız.Sağlık gibisi yok.Kahve için herzaman hazırım :)

    YanıtlaSil
  38. Çok geçmiş olsun gerçekten çok üzüldüm:( Anne gibisi de yok, hayatımda ilk defa çok çaresiz hissediyorum:( Çok kötü bir duygu, çok üzgünüm:( sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. moda ,yön veriyor
    özellikle kadın modası iç dekorayondaki eğilimleri de belirliyor ,çekimler kıyafetler aksesuarlar çok hoşuma gitti,heyecan verici...Biraz Önce haberim oldu Beyoğlu Alkazar sineması kapanıyormuş,Üniversite için geldiğim İstanbul'dan kopamayan ben (birçokları gibi)11 senedir buradayım...Ve alkazarın kendi kişisel tarihimde yeri çok önemlidir,değerlidir.:((.Lafı uzatmadan önerim belki Bir sonraki çekimlerinizi Alkazar sinemasında gerçekleştirebilirsiniz...

    YanıtlaSil
  40. Yahu inanılmaz gerçekten.Sizi kutluyorum bende henüz mesleğe yeni atılan bir fotoğrafçı olarak bu tasarımları nasıl fotoğraflamak istedim bilseniz.:)))Pek çok fotoğrafçının da hayran kaldığına eminim:)Tebrikler.

    YanıtlaSil