DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

10.06.2013

Her Yer Taksim, Her Yer Direniş!

Selam Arkadaşlar, İşler yoğun, tek kişilik dev kadro şeklinde çalıştığım için uzun zamandır yazamıyordum. Biliyorum ne deseniz haklısınız, ayrıca gerçekten ben de sizleri çok özledim:)
Şimdi hepimizin çok daha büyük bir konumuz ve sorumluluklarımız var. Doğrusu 90'lı genç kardeşlerimiz, çocuklarımız şahane işler yapıyorlar, bize de desteklemek ve mümkün olabildiğince yanlarında olabilmek kalıyor.
Biz çapulcular Taksim Gezi'deyiz ve orada olabilmekten mutluluk duyuyoruz. Binlerce, milyonlarca kişi gündüz işte akşam Taksim'de. Tabii her yer Taksim, her yer direniş:)

Çok gündem dışı özür dilerim ama yıllar sonra saçımı kestirdim, çok da rahat ettim:)
Siz ne dersiniz merak ettim?
Deniz Berdan                         
Ponponumda direnişte:) Bu hafta dersleri azalıyor. Çarşamba günü itibariyle arada o okulu, ben işi kırar sabahları gideriz dedik.
Can Berdan
                                                            Fotoğraflar Deniz Berdan

5 yorum:

  1. ozledik ve saciniz harika olmus,yemek blogunuz icinde bir post isteriz!

    Melek

    YanıtlaSil
  2. saç harika olmuş özledik senide hemde çok:)

    YanıtlaSil

  3. hepimiz bloglarımızda suskunuz ..
    günün destek-direniş takviyeleri, ülkenin gündemine, kendi sorumluluklarımızda eklenince suskunluklarımız gitgide artıyor..

    Ama bu her biri yıldız olan 90 lar Ruhu bende alışkanlık yapmaya başladı..
    yaratıcıklıkları- fikirleri- sarsıcı birliktelikleri göz kamaştırıyor ..

    YanıtlaSil
  4. Saçlar çok yakışmış, çok modern ve hoş bir kesim, tarzınıza uymuş. Sevgiler:)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Herçey çok güzel... Güzel bir aile. güzel bir farkındalık ...

    www.fashionactuel.blogspot.net okumanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil