DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

7.03.2011

Yaz 2011 koleksiyonumuzdan two faced...

Yaz 2011 koleksiyonumuzda bu seri adeta resort niteliğinde...
Deniz Berdan
Bu elbiseye imalat aşamasında da twofaced adını vermiştim. Hala da kod filan değil aramızda ismi budur:) Elbisenin arkasını çekmeyi atlamışız ancak kırmızı ve siyah arka ortada birleşiyor...

Deniz Berdan
Baharlık olması nedeniyle kalın görüntüde ancak yaz versiyonları daha ince ve farklı kesimde...
Deniz Berdan
Bu ara nedense soldaki yeşil mavi arası renge fena takılmış durumdayım. El boyaması olanlar arasında da sıkça görebileceksiniz:)
                                                   Fotoğraflar Haluk Berdan

8 yorum:

  1. Elbise gercekten cok güzel, renkler birbirine cok uyumlu. Bir tayt'lada cok güzel gidebilecek bir elbise. Coook beyendiiimm :-)))

    YanıtlaSil
  2. istiyorum! :)) süpersin Deniz

    YanıtlaSil
  3. bu elbiseye baktığımda yalnızca bir elbise diil, aynı zamanda bir resim görüyorum. moda kavramlarla konuşur. içi dolu bir farklılık yakalanmış. giyilebilir anlam katmanları. tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Daha kış sezonundan gözümü alamazken bunlar da geldi tam oldu:) Ben bu elbiseye matrix adını taktım Morpheus'un Neo'ya verdiği hapların renginde tam:)

    YanıtlaSil
  5. bu elbisye ağlasam benim olurmuuuuuu? çok güzeeel :(

    YanıtlaSil
  6. cok güzel bir elbise forum ve kontras birbirne yakismis ! :)

    http://surayildiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Deniz hanım bu elbiseyi nereden edinebiliriz? Lütfen bilgilendirebilir misiniz?

    YanıtlaSil