DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

24.02.2010

October Fast'e Futuristik Yaklaşım...

Futuristik çizgisiyle takipte olduğum Yunan asıllı Avusturya'lı tasarımcı Marios Schwab Kış 2010 koleksiyonunu geleneksel Avusturya kıyafetlerinden ilham alarak hazırlamış.
Yükseltilmiş beller bacakları daha uzun gösterse de benim gibi üst kısmı kısalar için sorun olabiliyor...
İlk koleksiyonundan beri severek takip ettiğim Marios Schwab'ın gögüs bölgesindeki kesiklerini her sezon görebilmek mümkün...






Tasarımcılar kendi koleksiyonlarını sürdürebilmek için moda evlerine tasarımlar yaparak finansal olarak kendi markalarını ayakta tutarlar. 
Marios Schwab'da bu yıl Halston için koleksiyon hazırlamıştı. 
Marios Schwab klasik ve sofistike Halston çizgisini korumaya çalışmış...

 Halston için koleksiyon hazırlarken kendi çizgisinin uzantısı niteliğinde olmasına karşın Halston'ın arşivine sadık kalarak klasik bol dökümlü zamansız modeller oluşturmak istemiş...

3 yorum:

  1. ben Marios Schwab'ı çok beğeniyorum, HALSTON yazımda da nasılsa Heritage'ınız var, özgür bırakın Marios'umuuu diye yazmıştım:)) ama kendi koleksiyonunu daha çok beğendim!

    YanıtlaSil
  2. Ben de severim Marios Schwab'ı.Top Shop için tasarladığı koleksiyonundan,(hatta post yapmıştım )siyah bir elbise almıştım ben de.:)
    Hatta Türkiye de satışa sunulmamıştı,netten de türkiye ye gönderimi yoktu, ben de (sık yaptığım bir şey değildir)Londra da yaşayan çok yakın bir arkadaşım kanalıyla halletmiştim. hehhee:)düşün yani o kadar sevmiştim elbiseyi ama kaç kere giydin diye sor?cevap bir ya da iki olur,aldık mı aldık işte hhahaha:)

    YanıtlaSil
  3. Styleboom : Aslında büyük moda evlerine koleksiyon hazırlamaları çok çok iyi bu sayede kendi koleksiyonları ayakta kalabiliyor ama sen de fark etmişsindir kendi koleksiyonunda uzun elbiselerde Halston etkileri çok belirgin. İkisini ayırmak çok zor olsa gerek. Marios'u seviyoruz:)

    Itır'cım iyi ki almışsın:) Bakarsın ileride koleksiyon parçası bile olabilir:) Ayrıca zamanı geldiğinde yine giyebilirsin:)

    YanıtlaSil