DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

14.03.2012

En değerlilerini kaybettim; kalanlardan...

MFW seyahatimizin ilk günü havaalanında laptopumu kaybettiğimizde aslında içindeki aile fotoğraflarımızın kaybolduğuna çok üzüldüm. Can'ın çocukluğunun çok büyük bir kısmını kaybetmiş olmamızın yanı sıra düşündüğüm zaman hala boğazımın düğümlendiği, burnumun direğinin sızladığı annemle çekilmiş olan son bir yılın fotoğraflarının da içinde olması dağıttı beni:( Kopyalamadığım için kendi kendimi yesem de giden gitmişti:(
Aşağıdaki fotoğrafları da post yapmak amacıyla koyup sonradan yayınlamaktan vazgeçmiştim. Kaybettiğimiz fotoğrafların yanında bunların pek değeri olmasa da yayınlamak istedim. Hello Dergisinin yılbaşı sayısı için çocuklarımla çekilenlerden...
Cancan çekim süresi uzayınca yalandan gülerek poz vermeye çalışmış, tatlım cool ama:)
Yıpranmış görünümlü postallarının hastasıyım. En sevdiği renk kırmızıymış:)
Foxy fotoğraf çektirmeye bayılır. Evde ne zaman fotoğraf çekmek istesek mutlaka karenin içine girmeye çalışır:)

Elbise Herve Leger - Harvey Nichols...

Fotoğraflar Cengiz Dikbaş

16 yorum:

  1. Hemen ilk işim yarın benim d eoğlumun ve diğer aile fotolarımızın kayıtlı olduğu notebookumdaki fotoğrafların hard copylerini bastırmaya fotoğrafçıya gitmek olacak. Çok üzüldüm sizinkilerin de gitmesine:(( Artık olan olmuş bundan sonrasına önlem almak zararın neresinden dönülse kardır. Geçmiş olsun Deniz hanım.

    YanıtlaSil
  2. Oofff çok üzüldüm gerçekten de :(
    Bizim de kesinlikle fotoğrafları bir kaç yere kopyalamamız lazım, düşüncesi bile dehşete düşürüyor beni.

    YanıtlaSil
  3. Papiş gerçekten de hiç ihmal etmeyip hem kopyalamak hem de belli aralıklarla fotoğrafları bastırmak gerekiyor. Bizimkileri boşveriyorum ama Can'ın 3-9 yaş arası kayboldu. Geçtiğimiz yıl kaybettiğimiz anneciğimin çok fotoğrafı vardı:( Keşke geri dönüş olabilse...

    Hesi'cim sorma, hemn kopyala, bebeşini çok merak ediyorum, senin gibi çok tatlıdır eminim:)

    Nuray teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. addams family gibi görünüyorsunuz

    YanıtlaSil
  5. Ne açıdan? Filmi ve karakterlerini çok severiz ancak Anjelica Huston'la hiç bir fiziksel benzerliğim olmadığı gibi kılık kıyafet stil de benzemez!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm ya! Dijital ortam ve teknolojinin yararıda var zararıda. bazen bu tür olumsuzluklarla karşılaşabiliyoruz işte.. Benimde başıma geldi silinen dosyalar kurtarılıyor ancak seninki toptan kaybolmuş umarım bir şekilde bir yerde bulunur...

      Sil
  6. Gerçekten üzücü..Benim de başıma buna benzer bir şey gelmişti. Tekrar anımsamış oldum. Güzel şeyler algılayamadığımız bir mekanda birikiyor. Onlarla karşılaşacağız. Hiçbirşey yok olmuyor. Değişiyor dönüşüyor tekrar bize dönüyor. Daha kötülerinden korusun. Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. Tugba haklısın bazen gerçekten de teknoloji insanı çaresiz kılabiliyor.

    Demirsoy, Berna teşekkür ederim, anıları belgelemenin ötesinde fotoğraflar sayesinde unutulmaz oluyor o anlar, beni onları unutma ihtimali korkutuyor, üzüyor. Haftasonu kardeşime gidip onda olabilecek resimlerden az da olsa toplamaya çalışacağım:P

    YanıtlaSil
  8. harikasınız ya bayıldım. ve beg'in rujunu sormak istiyorum.

    YanıtlaSil
  9. çok sıkıcı ve üzücü bir durum. özellikle annenizin fotoğrafları için.

    fakat güzel şeylere gelirsek de ailece muhteşemsiniz.
    çok farklı ve güzel bir ailesiniz. ne mutlu:)

    YanıtlaSil
  10. özellikle ayakkabıların ef-sa-ne! bu kadar seksi olabilir ancak bir model. bayıldım!
    bu arada can cidden çok cool ve beg'in yüzü seninkinin kopyası.

    YanıtlaSil
  11. Benim favorim Can! Çok tatlı kırmızı pantolon ve postallar inanılmaz yakışmış :)

    YanıtlaSil
  12. Resimlerin kaybolmasina cok uzuldum:(

    YanıtlaSil
  13. beg in elbisesi nerden ?

    YanıtlaSil