DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

29.09.2010

Frankie Morello için yaptığımız modifiye 2D'lerden...

Frankie Morello'un kış look'unu modifiye ederek yaptığımız 2D elbiselerimizden biri...
Ekim ayında kartondan elbise defilesi için aynı look'u farklı bir yorumla modifiye ettik ama onun görüntülerini şimdilik yayınlayamıyoruz:) 
Begüm Berdan
Beg'in elinde ki fıstık Mirian Morello:) Andrew Yang'ın Frankie Morello için yaptigi bebeklerden biri. Her biri binlerce euroya alici bulan, tamamen haute couture teknigiyle yaratilmis, cok onemli basin kuruluslarini etkilemis bebeklerden sadece bir tanesi. 
Begüm Berdan
Fikir ise Milano'da yaşayan dahi Türk Yiğit Turhan'a ait. Yiğit Mirian'ı Frankie Morello'nun marketingini yapmak için yaratmış ve dünyanın çeşitli yerlerinde hatta bu yaz Bodrum'da görüntüleyerek tüm dünyaya tanıttı...

Begüm Berdan
Fotoğraflar Cengiz Dikbaş

10 yorum:

  1. Mirian Morello'ya bayılıyorum :)

    geceleri rüyalarıma bile girdiği olmuştur :)

    kareler ise muazzam; benim tek üzüldüğüm şey davetli olduğum frankie morello defilesine gidememek bu sezon :)

    bi dahakine artık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok başarılı... Beg bu iş için doğmuş sanki :)

    YanıtlaSil
  3. o değil de begin bacakları çok güzelmiş harbi...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş
    Her detayı harika!
    Her seferinde bayılıyorum bu 2D lere:)

    Yiğit Turhan'ı ayrıca tebrik etmek lazım, ilgiyle takip ediyoruz kendisini:))

    YanıtlaSil
  5. cooooooooookk begendmm super bir dusuncee hatta bayıldmm!!!

    YanıtlaSil
  6. ayakkabular 3 boyutlu gibi olmuş ama güzel fikir beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. Begüm'e bu saç o kadar yakıştı ki her baktığımda işte bu! diyorum inanılmaz tamamladı tarzını bence!:) bir de Frankie Morello işbirliğinizin diğer görsellerini çoook merak ediyorum! ve son olarak da Yiğit'in de sizin de yaptıklarınızı görünce inanılmaz mutlu oluyorum! gurur verici mutlu edici böyle yetenekler olması böyle başarılara imza atılması süper süper!

    YanıtlaSil
  8. begüm bebeğimm seviyorum seniiii

    YanıtlaSil
  9. gerçekten müthiş begüm

    YanıtlaSil