DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

9.12.2010

Yarım kalmış son post...

Zihnime kendini zorla kabul ettiren bir sonuç anneden yoksunluk:((
Bu postu hastanede anneciğimin hala kendinde ve iyi olduğu gecenin ilk saatlerinde birlikte hazırlamaya başlamıştık.
Fotoğraflara şöyle bir bakıp hafta sonu evde olalım dedikten sonra yazı girmeye imkan olamadı.
Burada kısa bir süre bulunduğumuz, gittiğimizde sonsuza kadar gideceğimiz fikri dizlerimizi titretsede, yaşamın daima niceliği değil, niteliğinin önemli olduğuna olan inancım asla sarsılmadı...
 Bizler annelerimizin öğrettiği yaşama amacımız olan; mutluluk, kendini geliştirme, üretme, iyi insan olma ve doğayla uyum içinde yaşamayı asla unutmayalım...
Deniz Berdan
Fotoğrafları koyduktan sonra içlerinden eleyip düzenleyecektim ancak fırsat olmadı.
 O günden olduğu gibi...
deniz berdan

deniz berdan
deniz berdan
deniz berdan
Fotoğraflar Haluk Berdan

18 yorum:

  1. basınız sağolsun

    YanıtlaSil
  2. Mekanı cennet olsun.Ne dense sığ kalacak gibi geliyor.Allah size sabır versin.

    YanıtlaSil
  3. Allah sabır versin Deniz Hanım. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  4. başınız sağ olsun...

    YanıtlaSil
  5. benim de hayatta en çok korktuğum şey annemi ya da babamı kaybetmek o kadar bağlı ve arkadaş gibiyiz ki düşünmek bile boğazımı düğümlüyor...nasıl atlatılır bu dönem bilemiyorum hep bunu düşnüyorum gerçkten... acını hissedebiliyorum..allahtan muhteşem çocukların ve mutlu bir ailen var yanında acını biraz olsun azaltacak ve onlara her baktığında yüzünü güldürecek...başınız sağolsun

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Deniz Berdan,
    Annenize rahmet sizlere ise sabir diliyorum...Aciyi yasamaktan daha onemlisi onu yorumlayabilmektir bence...Sevdigimiz insanlarin yoklugunun getirdigi yuku de en guzel bicimde tasimayi ogrenmeliyiz sanirim..Onlar giderken, aslinda bu hayatta alabilecegimiz en guzel dersin notlarini da bizlere birakip giderler...Yeter ki okumayi bilelim! Iki bucuk sene once canimin ici kardesim 23 yasinda ucup gitti ellerimizden...Bir baktim daannn diye buyumusum ben..Ne cok dusundum, ne cok yorumladim, ne cok cildirdim ve ne cok akillandim...Canimin ici ne cok sey ogretti bana! Ve aslinda ne cok guclendim...Olumu iyi yorumlamak lazim...Cok sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Denizcim bir kez daha senin ve tüm ailenin başı sağolsun. Ruhunun ölümsüz olduğuna ben inanıyorum. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Hepinize yürekten çok çok teşekkür ederim. Paylaşmak gerçekten rahatlatıyor,
    Selin ne çok üzüldüm anlatamam:( Hayatta en korkunç şey evlat acısı herhalde. Anne ve babanın halini düşünemiyorum. Senin de o genç yaşında yaşadığın acı korkunç:( Sana ve ailene sabır diliyorum. Acı hiçbir zaman geçmez elbette. Giden gidiyor, geride kalanlar için farklı düşünce yapıları ve inanışlarla kendi kendini teselli etme kalıyor. Herşeye rağmen hayat devam ediyor. Anneciğim ile geçirdiğimiz bu bir yıl bize armağan gibiydi aslında. Herşeye rağmen her anımız birlikte çok nitelikli geçti. Biliyorum herkesin er yada geç başına gelecek ancak insan hep biraz daha fazlasını istiyor. Benim en çok üzüldüğüm çoğu zaman bizler için hayatını ertelemiş olması!.. Daha objektif baktığımda ise aslında bizlerde çocuklarımız için aynısını seve seve yapmıyor muyuz?

    YanıtlaSil
  9. Başınız sağolsun:( Yeni okudum tüm postları annesini benzer bir şekilde kaybetmiş biri olarak acınızı o kadar iyi anlıyorum ki:( Ama unutmamak lazım; ne kadar güzel ki kendini ifade edebilen, kendine güvenli kızlar yetiştirebilmiş o anneler ve görevlerini tamamlamanın huzuruyla gitmişler.
    Sevgilerim ve sonsuz sabır dileklerimle.

    YanıtlaSil
  10. Deniz hanim oncelikle basiniz sagolsun...

    bu modeller hafif basenleri genis olanlar icinde uygun olurmu sizce?
    benim vucud tipim tipik turk kadini modeli , 22 yasindayim, 53 kilo 1.65 boyundaym ve ince belim , hafif cikik bir popom ve belirgin basenlerim var yani belirgin derken , abarti degil ama belli oluyorlar , herneyse , gercekten kendime gore elbise bulmakta cok zorlaniyorum cunku hepsinin beli bol geliyor veya basenlerden yapisik modeller yapip sadece sopa gibileri dusunuyorlar :))

    ben 50 ler modeli elbiselere bayiliyorum ama bir turlu giyemiyorum saydigim nedenlerden , lutfen siz dikkate alip sadece skinnyler icin degil hafif yuvarlak hatlilar icinde elbse yapin ve en iyi musteriniz ben olucam emin olabilirsiniz :) Fransa da ogrenciyim ve burda vintage magazalarinda sizin yaptiginiz tarzdlarda elbiseleri daha cok yakalayabiliyorum ama istanbul icin mukemmel bi yeniliksiniz!!

    ps: 50 ler e kadar , bayanlarin yuvarlak hatlisi makbuldu bunu unutmayin lutfen :))

    YanıtlaSil
  11. Başınız sağolsun,Ailenize ve size sabır diliyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim anne yazar ve Hatice. Hala tam olarak anlayabilmiş değilim inan. Tek bildiğim hayatımızın ve zamanın kıymetini bilmeli yapacaklarımızı veya yapmak istediklerimizi mümkün olabildiğince ertelememeliyiz.

    Zencefil yanlarının ve bedenine göre ön ve arka görünüşünün siyah, desenin silüet şeklinde olması nedeniyle aslında basenli veya düz kalçalı olmanın çok da farkı olmuyor bu elbiselerde.
    Evet 50'ler modasını ve giysilerini bulabilmek mümkün yurt dışında ancak iki boyutlu görüntüde değiller açıkçası. İki boyutlu yani ön ve arka bakışta fotoğraf gibi görünmesi ile dikkati sadece silüete çekebilmesini amaçlamıştım. Bu nedenlede siyah hat ile fazlalıkları veya istenmeyen görüntüleri saklarken dikkati silüete çekebilmek mümkün olabiliyor.
    Ayrıca düz veya yuvarlak önemli olan vücutta orantı bana göre. Kilo olaylarına takılmamalı orantılı vücut güzeldir. Üstelik anlattığın kadarıyla da gayet fıstık gibi bir fiziğe sahipsin daha ne olsun? :)

    YanıtlaSil
  13. Başınız Sağolsun...
    Nitelikli zaman geçirmek dediğin o dönemi iyi bilirim. Bir kelime bir dönemi ancak bu kadar iyi anlatabilirdi benim için, teşekkürler...Hasta yattığı o 7 ay armağandı bana da babam Mazhar Afacan'la...Allah çocuklarımıza uzun ömür versin, Sevgiler...
    Ayşegül...

    YanıtlaSil
  14. başınız sağolsun diyecek pek bişey yok gibi ..

    YanıtlaSil
  15. Zeynep Erdogan13 Aralık 2010 14:23

    Yeni ögrendim çok üzüldüm..başın sagolsun Denizcim..sevgiler

    YanıtlaSil
  16. bende ufacık bir kızdım, henüz 13 yaşında, birden hayatımdan çıktı, neye uğradığımı şaşırdım, yıllar geçtikçe zorlandım, ağladım, çıldırdım, üzüldüm, gülmek için kendimi çok zorladım... Zaman geçtikçe güçlendim, ufak yaşta dahi olsam kendi ayaklarım üzerinde durmaya çalıştım... Şuanda onun bana vermiş olduğu olgunluğun farkındayım... Keşke hayatımda olsaydı, keşke şuanda yaşadıklarımı benimle paylaşsaydı diye düşünüyorum ama olmuyor.... Anneciğim şuanda benden çok uzaklarda, 14 yıl oldu...

    Deniz hncım, bence siz benden biraz daha şanslısınız, en azından anneniz ile benden çok daha fazlasını paylaştınız... Bunların tadını çıkartın. Tabi ki sizin içinde zor ama kötünün kötüsü var.... Başınız sağolsun, size sabır diliyorum...

    Tasarım ve Styling herzamanki gibi harikasınız.

    Sevgiler,
    Duygu

    YanıtlaSil
  17. Deniz Hanım,bu kıyafetinizi alabileceğimiz bir yer var mı acaba?

    YanıtlaSil