DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

21.04.2012

D2B Yaz 2012 Koleksiyonundan...

Harvey Nichols'da yer alan koleksiyonun ilk serisinden görüntüler...
İkinci seri ise 26 Nisan'da:)
Yaz 2012 Koleksiyonumuzda fikir vermekten çok malzemeleri farklı kullanmak ve daha çok farklı dokudaki kumaşları, pastel ve canlı renkleri kontrast oluşturabilecek şekilde bir araya getirmek istedik.  Sezon trendlerinden işlemeler ve renklerin alternatif malzeme kullanımıyla bir araya gelmesi sonucu keyifli bir koleksiyon ortaya çıktı.İlk kez deneyimlediğimiz Swarovski işlemeler geleneksel kullanımının dışında alternatif görüntüde daha modern bir yaklaşımla hazırlandı. Neticede bu yaklaşım bize alt yapıyı sağlamlaştırma adına zaman kazandırırken giymekten keyif alınabilecek eğlenceli bir koleksiyon ortaya çıktı.
Malzeme odaklı olan Yaz 2012 koleksiyonumuz sayesinde ön araştırma döneminden tasarruf edebildiğimiz bu süreçte gelecek sezon hedeflerimize yaklaşabilme adına global pazara girebilmek için alt yapımızı oluşturduk. 
 Daha önce hiç kullanılmamış şekliyle, renkli payetlerin üzerini mat  dokuda danteller ve tüllerle kapladık. Bu kullanım şekli en abartılı malzemeyi bile rahatlıkla taşıyabilme imkanı verebiliyor. Hayatımız boyunca cümle içinde bile kullanmaktan kaçındığımız Swarovski taşları koleksiyonda farklılaştırarak keyifle yorumladık. 
Koleksiyon Harvey Nichols'da...
 Adeta sokak modasına uygun işlemelerle modernleştirdiğimiz Swarovski taşların omuzlarda kullanımı çivili bir görüntü ifadesi veriyor. Püsküllü modellerde 20’ler etkisini görebilmek de mümkün.
  Hedefimiz global bir marka olabilmek. Tabi bunu için belli bir zamana ihtiyacımız olmakla birlikte işçilikle ilgili alt yapıyı iyi oluşturmak gerekiyor. Bu nedenle bu sezonu geçen sezonun dümen suyunda oluşturmamız bize zaman kazandırdı. Bu sezon zaman kazanmak için yola çıkmamıza rağmen işleme ve malzeme konularında pazar araştırması yaparken tecrübe kazanma imkanımız oldu. 
 Nefis fotoğrafları ve güzel enerjisi ile sevgili arkadaşım Ebru Şallı Tan'a bir kez daha teşekkür ederim:)
Fotoğraflar Cengiz Dikbaş

13 yorum:

  1. Ellerine sağlık Deniz ! İçimi açtın, ufkum genişledi gerçekten harika bir kolkesiyon olmuş. Sen ve Ebru 2'niz muhteşem görünüyorsunuz. Ba-yıl-dım !

    YanıtlaSil
  2. Malzeme, renk, doku, desen çeşitliliğine bayıldım!! Ama en çok bayıldığım şey yerel form ve motiflerden yararlanılıp, kör göze parmak şeklinde kullanılmamış olması sanırım... Bazı tasarımcılar yoğun oryantalizme kaptırıveriyorlar kendilerini ve bu artık çok demode bir durum.

    YanıtlaSil
  3. omuzları swarovski taşlı pudra elbise nasıl şahane öyle! bayıldım her birine.. mükemmelsin

    YanıtlaSil
  4. ilk defa bir koleksiyona hayranlıkla bakakaldım. ebru şallı'da sizden iyi olmasın başarılı bir şekilde taşımış parçaları. 2. resimdeki elbise en güzeli ama. romantik ama asi bir görünüm var sanki bilemedim. :)

    YanıtlaSil
  5. Deniz'cim tebrik ederim, fotoğrafların enerjisi çok güzel yansıyor bence :)

    YanıtlaSil
  6. Baş yapıtlar 7.tasarıma bayıldım tasarım sanat esintisi,yetenek fşkırıyor sizden brawo

    YanıtlaSil
  7. 7.tasarımda kullanılan kumaşların materyalini öğrenebilirmiyim:)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Deniz Berdan bu senede penti için bikini mayo tasarımlarınız olacakmı?

    YanıtlaSil
  9. Buna "başlangıç" diyorsanız gerçekten çok iyi. Hedefiniz belirgin. Amacınıza ulaşmanızı temenni ediyorum. Çekimler enerjinizi yansıtmış. Tahmin ediyorum Ebru Şallı hanımda uzunca bir süredir böylesine keyifli bir çalışma yapma imkanı bulamamıştır. Son kare birçok şeyi anlatıyor. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  10. Başlangıç için çok harika bir çalışma olmuş. Cıvıl cıvıl bir koleksiyon ve çekimler. Zannediyorum Ebru Şallı da uzunca bir süredir bu kadar keyif aldığı bir çalışma yapmamıştır. Son kare o içtenliği vermiş. Hedeflerinize adım adım ulaşmanız temennisiyle kolaylıklar diliyorum.
    Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  11. Omuzları v boynu taşlı, eteği pudra olan elbiseye BAYILDIMMM...
    Sevgiler..
    banada beklerim..

    burcinyuce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Deniz hanım öncelikle tasarılarınızı hayranlıkla izliyorum.Ben izmitte yaşamaktayım ve şehrimizde harvey nichols bulunmuyor.Bu elbiselerden ve 2D T-shirt elbise nerden alabilirim.Fiyatlarını öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  13. Ebru Şallı'yı ilk fotolarda tanıyamadım nasıl daha da güzel çıkmış. Bayıldım modelliğine ve siz de çok güzel taşımışsınız Deniz hanım.

    YanıtlaSil