DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

13.02.2010

Origami Dolabım...

Son yıllarda kağıt katlama sanatı ile yapılmış giysilere içim gidiyorken neden olmasın diye düşünerek origami sanatını basitçe öğrenebileceğim bir kitap edindim :)

Ama önce bu konu dünyada ne boyutlarda sizinle paylaşmak istiyorum...





Böyle bir ayakkabıya sahip olmak ister miydiniz?


















İnanılmaz işçilikle, ilham verici, olağanüstü Ndeur and Make A Paper World tarafından hazırlanmış tasarımlara bayıldım :)
























Günümüzde kağıt katlama sanatı genç tasarımcılar arasında rönesans dönemini yaşıyor...



















Bu tasarımlar Ndeur and Make A Paper Word ekibine ait.
Fransa doğumlu Mathieu Missiaen mobilya ve iç tasarım konusunda çalışırken 3d kompozisyon çalışmaları yapmak amacıyla yaratıcı studyo kurmaya karar veriyor...















Uygarlık tarihinin en önemli malzemelerinden kağıdın böyle bir şekil alabileceği kimin aklına gelirdi...
























Bunlardan yola çıkarak böyle bir elbise yapılabilir mi?



21 yorum:

  1. Samimi olmak gerekirse,öyle bir ayakkabıya sahip olmak istemem:)giyilebileceğine inanmadığımdan dolayı..:)ama sanat ,tasarım açısıdan bakarsak olaya güzel bir çalışma derim sadece:)))

    YanıtlaSil
  2. Elbise süper fikir. En kısa zamanda sert formda bir kumaş edinip dikmeye başlamalı:)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok etkileyici ve hayranlık uyandıran çalışmalar.
    bende modüler origamiye meraklıyım. hatta yeri geldikçe öğrencilerime de öğretiyorum.ama bizim çalışmalarımız ancak küresel ya da küp formlu oluyor genellikle.

    YanıtlaSil
  4. ayakkabılar beni benden aldı. kağıt olmasa da giysek.

    YanıtlaSil
  5. Dikmeye değil katlamaya başlamalı pride:)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Neden olmasın?Beyaz ayakkabıyı çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. Kitabın ismini rica etsem :)o elbise ile ayakkabı ve bilekliğin kombini... aman tanrım tüm bakışları üzerine toplayabilir...

    YanıtlaSil
  9. İnanılmaz bu örnekler! Origamiye hep sempatiyle yaklaşıp hiç beceremezken böyle tasarımları görmek aklımı çıkardı.Ayakkabıya ayrıca bayıldım fakat ben onu şahane bir dekoratif obje olarak
    kullanırdım .

    YanıtlaSil
  10. ben de universitede origami toplulugumuz vardi orada cok eglenirdim, elindeki dumduz bir kagida boyle formlar vermek harika bir duygu! son yillarda bazi tasarimcilar da epey origami olsun ya da daha mutevazi kat oyunlari olsun kullandiklarinda bayiliyorum!!

    YanıtlaSil
  11. hımm.. ilk olarak, görsellerdeki ayakkabılar benim olmalı :)

    ikincisi, origami, tetrahedronlar, piramitler ve üçgenler yaptığım bütün çizimlerde ve tasarımlarda ana öğe! bütün ilham kaynaklarımı üçgenleştiriyorum ve artık sadece nesneleri değil, insanları da böyle görmeye başladım!!

    son olarak, gardrobunuzdaki origamik parçalarla bir çekim ne güzel olmaz mıı??

    çok tatlısınız!

    YanıtlaSil
  12. öyle bir ayakkabıya sahip olmak çok isterdim ama biraz daha sağlamını :)
    kot pantolon ve taytla düşününce çok renkli tarzlar ortaya çıkabilir.elbiselerde de herbir bölüm farklı bir renkle tamamlandığında farklı şeyler ortaya çıkabilir,biraz kafa patlatmak lazım :)

    YanıtlaSil
  13. dönemlik projelerimizden birisiydi origami :) insan isteyince gercekten sınırların ötesine geçebiliyor bunu gördüm :) ayakkabılara bayıldım !

    YanıtlaSil
  14. Çalışmalar gerçekten müthiş .. öyle bi ayakkabıya sahip olmak isterdim straptez saten kısacık yapışan bi elbiseyle öyle bi ayakkabı müthiş kombin olurdu ...:O

    YanıtlaSil
  15. Ilk ayakkabiyi giyerim ben! Evet giyerim ;)

    YanıtlaSil
  16. ba-yıl-dııım! ilk ayakkaba ozellkle :)

    YanıtlaSil
  17. bu tasarımların bi kısmı sanırım Ndeur'a ait ben de blogumda onunla ilgili bir yazı yazmıştım...ilk resimdeki ayakkabıyı hemen alır giyerimmm tam benim tarzım keşke kağıttan olmasa:)

    YanıtlaSil
  18. ben böyle bir ayakkabı isterdim.Çünkü iddialı ve farklı ayakkabılar çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  19. bayıldımmm :) müthiş hepsi de:) aslında çok eğlenceli olur bunları yapmak, en iyisi gidip muji'den origami kağıdı alıp başlayayım:))

    YanıtlaSil