DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

23.03.2010

Şatafatlı hazırlık dönemi ve bütçeden uzak önemli olanın yeni fikir ve yaratıcılık olduğunu vurgulayan MESSY bir sergi...

Yukarıda : Doğada çözünmesi binlerce yıl süren atıkların evrim geçirerek doğaya dönüşü :)


MESSY Beg'in geri dönüşüm sketchbookunun devamı niteliğinde...








Giysileri Koçtaş'tan aldığımız malzemelerle çekim günü yaptık:)

Bu evleri seviyoruz:)

Her kareyi birkaç dakikada çekmemize rağmen ilk karede kaçmak istedim:)

Styling : Beg
Photography : Beg - Deniz Berdan
5 Mart - 5 Nisan Building idea engineering & more 
Serdar-i Ekrem Cad. No : 27 a Galata / Tünel Beyoğlu
0212 243 0717

21 yorum:

  1. ilk resimdeki yaratıcılığa bayıldım..her gün daha da profesyonelleşiyor resimler sanki:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş,tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Deniz kızı gerçekten iyi olmuş :) Ayrıca Galata'ya gidip diğer işleri de görmek lazım ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
  4. Beg'in açılımı harika! Sanki kendine daha bir güveniyor ve bu da resimlere yansıyor. Onu daha iyi hissediyorum artık.. Benim tarzım vintage, daha dantel, tüller artı hippi style o gün nasıl kalktıysam öyle giyerdım de ama: Sen zaten tasarımlarımı taşıyabileceğini hayal ettiğim en harika mankensin.! Uzak olmasam gelirdim vallahi! :)

    YanıtlaSil
  5. Beg'in zekasına ve duygusuna hayranım.. 5 Nisan'a kadar mutlaka yakından görmeliyim sergiyi.. Çok eğlenceli olmuş yine çekimler, seviyorum sizi :)

    YanıtlaSil
  6. Deniz kızı fikrine bayıldım.Diğerleri de nefis.5 Nisan'da mutlaka sergiye gelip görmeye çalışıcam.

    YanıtlaSil
  7. Okan ve Selim : Çok teşekkürler Beg çok mutlu oldu:)

    Koray : Biliyorum deniz kızına benziyor:) ama aslında doğada çözünmesi binlerce yıl süren atıkların evrim geçirerek doğaya dönüşü :)

    Vintage Duygular : Vintage'a bayılırım:) Seve seve de giyerdim:)

    Bilun'cum çok tatlısın çok teşekkürler:)

    FashionNordic : Çok sevinirim:) Deniz kızı sanmakta haklısın, aslında en iyisi 'doğada çözünmesi binlerce yıl süren atıkların evrim geçirerek doğaya dönüşü ' diye mini bir açıklamamı koysaydım fotoğrafa:)

    YanıtlaSil
  8. Resimlerin hepsinden farklı bir enerji yayılıyor hangisi için yorum yapacağımı şaşırdım :)) ellerinize sağlık, sizleri izlemek çok keyifli..


    http://plndrkn.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. sarı topuklu ayakkabılar çok güzel:)

    YanıtlaSil
  10. bir gün'de harikalar yaratmissiniz...inanamiyorum. bu kiyafetler bir günlük degil, en azindan bir haftalik is...söyledigin gibi, istek ve motivation olunca oluyormus. en cok senin sari/siyah elbiseni ve beg'in asansör'de (?) ki kiyafetini beyendim. beg'in vücudu ve tarzi harika....

    senin giyindigin kirmizi ayakkabilar'da mi modifiyeli?

    bu muhtesem artwork'lari bizimle paylastiginiz icin cok tesekkür ederim...

    YanıtlaSil
  11. perşembe günü hazır galataya gitme planlarım varken,sergiyi de mutlaka gezmeyi düşünüyorum,beg e başarılar diliyorum;)kreatif tasarımları için.

    YanıtlaSil
  12. çok eğlenceli yerinizde olmak isterdim, ikinizde süpersiniz.tabi ufaklığıda es geçmemek lazım aile resimlerinize hastayım:))

    YanıtlaSil
  13. plndurukan : Beğeniler mutlu ediyor:)

    fashionist : Modifiyeli Topshop:)

    burcu : Beğendiğine sevindim:) Tüm malzemeleri bir gün önce Koçtaş'tan aldık:)

    Rh+ : Heyy ne güzel çok sevindim:) Sonra haber ver:) sevgiler

    Moda-Yemektarifleri : Ailede paylaşmak çok güzel :) Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. bu haftasonu istanbuldaydım ama sergiden haberim yoktu yoksa mutlaka uğrardım:(ama burdan da sergiye gitmiş kadar oluyorum sayenizde süpersiniz:)

    YanıtlaSil
  15. hortumlardan elbise hakikaten cok yaratıcı

    YanıtlaSil
  16. Gizzy : Aaaa tuh ama evet buradan da yayındayız:)

    Moda(e)rator : Silikon tabanca ile montajını yaparken parmaklarımız yandı ama değdi:)

    YanıtlaSil
  17. Sinema öğrencisiyim,sizin fotoğraflarınızı çekmek istiyorum,harikasınız!

    Büş

    YanıtlaSil
  18. gercekten begendim,blog gittikce de daha iyi oluyor, herseyden biraz! guzel seyler yapiyorsunuz..

    YanıtlaSil
  19. gerçekten tek kelimeyle anlatmak istesemem eminim dilimizde böyle bi kelime yok elbiseler çok güzel ayrıntılar mükemmel hemde plastik değilde deri gbi gözüküo fark budur ! tebrikler

    YanıtlaSil
  20. Beg kimdir acaba gerçek adı?

    YanıtlaSil
  21. 2., 6. ve 8. fotoğrafa tek kelimeyle b-a-y-ı-l-d-ı-m!

    YanıtlaSil