DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

7.12.2010

Annecim..................

Bir yıldır sinsi hastalıkla mücadele ediyorduk. Geçen yıl 8 Aralık'ta ilk defa baş ağrısı şikayetiyle gittiğimizde birkaç haftalık ömrü kaldığını öğrendik:((
 Tarifsiz acı ve şokla en azından birkaç yıl olsaydı derken, mücadele ile geçen ölüm uçurumunun kıyısında bir yıl su gibi akıp geçti:(
 Son ana kadar el ele olmamıza rağmen yetmedi. Yaşamın kısa ölümün kesin olduğunu bilmemize rağmen henüz çok erken 62 yaş öyle değil mi? 
Zihnimde anneciğimi kaybettik gerçeğinin içgüdüsel olarak farkında olsamda hala inanamıyorum, beynim uyuşmuş gibi.
Hastanelerden nefret ederdi. 24 saat bile kalmadık orada. Bütün gece el ele, sabah son nefesine kadar...
Hastanede olduğumuz akşam önceleri iyiydi hatta daha önce çektiğim yeni 2D elbisemiz ile post yapmaya başladık birlikte. Kötü hissedince yarım bıraktık.
 İnternete sadece çok sevdiği blogumu takip etmek için girerdi babamla. 
Eskiden de çıkardığım dergileri verirdi arkadaşlarına. Gurur duyardı çocuklarıyla...
db junk'a ilk defa annemin hastalığını duyduğumda bir kaçış, adeta bir terapi gibi başlamıştım. Her ikimize de çok iyi gelmişti. Eski tekstilci olan annem yaptıklarımıza bakıp yorumlar ve tavsiyelerde bulunurdu. Kemoterapi günlerinde hastanede geçen kısa sürelerde birlikte girerdik postları. Çok keyif alır, junk'ın üretim aşamasında fermuardan kumaşa, dikişinden her türlü detayına kadar yorumlayıp önerilerde bulunurdu. Hoşuna giderdi fikirlerini sormam ve katkıda bulunmak. Hastalığın getireceği sonuçları bile unutmuştuk.
 Anneciğime son aşamada olduğunu söyleyememiştik bile. Nasıl söylenirki 'hayat bundan sonra anlamsız her an gidebilirsin' diye:(((( 
İkinci ismi mantık olan babam bile ilk günden beri kabullenmemiş inkar etmişti durumu. Annem kadar güçlü, hayatında hiç hasta olmamış, yerinde duramayan, baskın karakter, aktif bir kadın yakalanamazdı böyle bir illete...
 Bu fotoğraflar annemin hastalığını öğrendikten sonra tıpkı Türk filmlerindeki gibi alelacele aile arasında evde yapılan kızkardeşimin nikahında çekildi. Herkesin içi kan ağlarken kimse durumu belli etmemeye çalışıyor sanki birkaç ay içinde tedaviyle iyileşecekmiş gibi oynuyordu. Ne zaman sorsak bulguların tam tersi ben çok iyiyim derdi hep. Mucizevi bir şekilde herşeye rağmen klinik olarak gerçekten de iyi göründüğünü söylüyordu doktorlar. Yazın o kadar iyiydiki biz de inandık kendi oyunumuza... 
db junk'ın ilk header'ında ve yukarıdaki fotoğrafta anneciğimin benim için kendi elleriyle diktiği elbisemi kullanmıştım...
Kelimeler kafamda uçuşuyor adeta, toparlayamıyorum sözleri...
 Belki bizi hala görüyor, hissediyor...
Bilemiyorum gerçekten ölüm son değil başlangıç mı?
 Ruhun ölümsüzlüğü diye birşey var mı? 

99 yorum:

  1. ilk paragraf..tüylerim diken diken oldu.. Sabır diliyorum tüm ailenize. Allah taksiratını affetsin.. Mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağolsun...Kelimeler kifayetsiz kalıyor...

    YanıtlaSil
  3. Deniz'cim basınız sagolsun, Allah sabır versin... Ben annemi 14 yasında kaybettim, boyle bir acıya alışmak mumkun degil ama zamanla o kişiyle paylastıklarından mutluluk duymak mumkun oluyor ancak... Acını paylasıyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. başınız saolsun,allah rahmet eylesin ve sizlere sabır versin..Ölüm asıl yaşamın başlangıcı evet ve hepimiz bi gün öldüğümüzde asıl olan yaşama geçiceğiz,böyle düşünmek lazım..

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle başınız sağolsun...
    Anneciğiniz aynı sizin gibi güzel bir kadınmış, gerçekten de çok genç yaşta aranızdan ayrılmış. Ama bu günlerde dilimden düşmeyen bir şey varsa o da, hayatta her şeyin olacağına varıyor olduğu. Ben de annenizden bir gün evvel babaanneciğimi kaybettim.
    Ölüm denen şeyin sadece bedeni ele geçirebildiğine inanıyorum. Ruhlarımız bedenlere biçilen süreler içinde o bedenleri kendilerine yuva biliyorlar ve bedenin zamanı bitince o yuvalarından ayrılıyorlar. Ruhların ölmediğini ve her zaman bizlerle olduğuna inanıyorum. Eminim annenizde sizin her başarınızla, Begüm'ün her tasarımıyla, Ponpon'un her gülüşüyle mutlu olacaktır.
    Bu arada annenize ne kadar benzediğinizi söylemeden geçemeyeceğim. Allah sizlere sabır versin.

    YanıtlaSil
  6. suan aglıyorum o kadar güzel yazmışsın ki başın sağolsun! çok üzüldüm gerçekten, böylesine iyi evlatlar yetiştirmiş biri eminim ki cennettedir şimdi.. Allah sabır versin...

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir insanmış anneniz sizi teşfik edip başarınızı ortaya çıkarmış bence şu anda bu gurur tablosunu mutlulukla bir melek olarak izliyodur eminim başınız sağolsun :(

    YanıtlaSil
  8. Çok üzüldüm. Başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  9. Deniz Hanım, başınız sağolsun. Çok üzüldüm yazıyı da okuyunca. Sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. başınız sağolsun :( maalesef tanrı yaşa bakmıyor, biz de ailecek çok gördük bunun acısını ... allah size ve ailenize daha uzun ömürler versin inşallah...

    YanıtlaSil
  11. ya ben ne diyeceğimi bilemiyorum, başınız sağolsun, Allah mekanını cennet etsin
    ben de 8 ay oldu anneannemi kaybedeli, hala annem de ben de inanamıyoruz. toparlamak gerçekten çok zor oluyor ama geriye kalan sadece anılar ve dualar oluyor. siz de onun için dua edin, huzur içinde mutlu olması için... öbür dünyaya gitmiş insanlar bir yere gitmiyor aslında, bizi bekliyorlar, sonuçta bir gün biz de onların yanına gideceğiz. ben de her zaman böyle düşünmeye çalışarak ve boş kaldıkça dua ederek huzur buluyorum. Allah günahlarını bağışlasın, başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
  12. ne diyecegimi bilemiyorum. cok uzuldum.

    YanıtlaSil
  13. ve söylemeden gecemicem ikiz gibisiniz. cok benziyosunuz.

    YanıtlaSil
  14. bencede ölüm son degil yeni bir baslangic!
    başınız sağolsun allah sabırlar versin.

    YanıtlaSil
  15. Tüylerim diken diken diken okudum.. Ne diyeceğimi bilemiyorum, zaten ne desem de boş... Sabır diliyorum size, ailenize..
    Mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
  16. :( Başınız sağolsun Allah sabırlar versin Deniz Hanım.Yazınızı okuduktan sonra uzun bir süre durup kaldım. annemi aradım...

    YanıtlaSil
  17. öyle iyi anlayabiliyorum ki hislerinizi.2.babam dediğim insanı aynı şekilde kaybettimdaha 57 yaşındaydı hatta ilk ameliyatından sonra yoğun bakımda bulmaca çözüp bizi güldürmüştü.o kadar hayat dolu,hiperaktif birinin böyle gitmesi kabullenilmez oldu.ben kabullenemiyorum mezarına gidemiyorum bu yüzden o sanki şuan yurtdışındaymış hep beni kontrol edip izliyormuş gibi düşünüyorum.ve yaptığım her profesyonel şey de O'na bu senin içindi diyorum.
    ruhun ölümsüzlüğünün olduğunu düşünüyorum.çünkü onların hep bizle birlikte olduğu fikri acımı bir nebze hafifletiyor sanırım.anneler asla ölmez sadece biraz uzağa giderler o kadar.

    YanıtlaSil
  18. Blogu uzun süredir takip etmeme rağmen ilk yorumu bu yazıya yazıyorum...Henüz 21 yaşındayım..Yaşıtlarımdan erken yaşadım çoğu acıyı..Bir gün içinde amcamı kaybettik..Sonra amcamın ölüm haberiyle yıkılan o yaşlı teyzemizi..Alışıcaksınız dediler..Elimiz mahkum inandık..Yapıcak ne vardı ki.Kim ne yapmıştı? Bir dayımla halam var Allahım onları alma bizden diye yalvardığımda 13 14 yaşlarındaydım..Kuzenim Allahım babamı geri ver diye dua ettiğinde 3 yaşında amcam bizi bıraktığında 38 yaşındaydı..Ölümün hepsi erkendir ama sen o an inanamazsınya..Büyüdüm bi şekilde..21 yaşına geldim..Bir bayram arefesi 15 kasım dayımı kaybettik..Bayramlar bayram olmaktan seneler önce çıkmıştı ama bu çok acı oldu..Bir hafta öncesi kuzenimiz öldü..Ölüm işte..Yaşayana erken,doyumsuz..Şuan hepsini bir kere daha andım..Allah kalanlarınızı size bağışlasın ve sabrını versin..Hayatta tutunmanız gereken çocuklarınız var şimdi gözlerinizin içine bakan..Acı ama hayat işte..

    YanıtlaSil
  19. Başınız sağ olsun... Allah'tan tüm aileye sabır dilerim...

    YanıtlaSil
  20. Ne desek boş :(( Allah sabır versin :(( Başınız sağolsun..

    YanıtlaSil
  21. ne desem.. ne yazsam bilemedim denizcim..
    çok zor kelimeleri de yan yana koymak.. senin acını hiç bir şey hafifletmez ama..
    ölümü bir başlangıç diye düşünmek, onun seni hissettiğini ve yanında olacağını düşlemek en güzeli sanırım..
    başınız sağ olsun..

    YanıtlaSil
  22. başınız sağolsun

    YanıtlaSil
  23. Birbirini seven insanların asla ayrılamayacağına inanıyorum ben. Annelerimizle ayrılmamız imkansız... İçini ferah tut bence, bunu bir ayrılık olarak görme. o, hep seninle olacak ve bunu sen de hissedeceksin.
    Sevgiler.
    -D-

    YanıtlaSil
  24. ne denebilir?...

    YanıtlaSil
  25. offf :(( bnde diyordum ndn blogta bu aralar bişe paylaşmıyor .s .s .s başınnız sağolsunn Allah hepinize sabır versin kolay değil tekrar Allah rahmet eylesin .s

    YanıtlaSil
  26. çok üzüldüm, başınız sağolsun

    YanıtlaSil
  27. "Battığımı gördün ya, doğduğumu da göreceksin. Toprağa hangi tohum düştü de bitmedi?" diyor Mevlana.

    Güneş battığında, biz güneşi görmüyoruz, her yer kararıyor ama aslında başka insanlar için yeni doğmuş oluyor o güneş.

    Elbette, sevilen birinden, hele ki anneden ayrılmak zor ama onun başka bir yerde doğduğunu düşünmek daha rahatlatıcı...

    Toprağı bol olsun.

    YanıtlaSil
  28. allah sabır versin deniz abla. öpüyorum kocaman ve sımsıkı sarılıyorum sana. mekanı cennet olsun annemin.

    YanıtlaSil
  29. okurken boğazım düğümlendi...başınız saolsun...Anneciğin melek gibi eminim huzur içinde uyuyodur ve bundan sonra da senin Begin yaptıklarını görecek izleyecektir...çok üzüldüm gerçekten...Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  30. mekanı CENNET OLSUN anneciğinin ve babamın :((

    YanıtlaSil
  31. Geçen yıl babamı kaybettim bu korkunç hastalıktan. Hissettiklerini çok iyi anlıyorum. Hep çok uzun bir tatile gittiğini düşünmek istiyorum. Bu acının tarifi yok tesellisi de yok. Sadece vicdanınla kaldığında iyi bir evlat olduğunu biliyorsan bu insanı biraz olsun rahatlatıyor. Annen cennetten sizi izleyecek her zaman...

    YanıtlaSil
  32. Deniz Hanım öncelikle belkide sizi en iyi anlayanlardan biride benim ve ne tesadüfki benimde adım Deniz.Okurken dayanamadım ve size yazmak istedim. Bende annemi malesef 2008 ağustos ayında 2 yıllık sonsuz bir mücadele sonucunda kaybettim bende vefat ederken yanı başındaydım .Hayat o kadar tuhaf ki 2dk önce sohbet ederken 2dk sonra kaybettim.Annem gittikten sonra herşeye farklı gözle bakmaya başladım .Annesini kaybetmiş olan bir arkadaşım bana dediki '' zor günlerimde ne zaman annemin yanında olmasını istesem , herzaman benimle oluyor '' dedi ve gerçekten hep öyle oldu mucizevi bir şekilde onlar hep yanı başımızda. Annemin bir lafı vardı ölsem bile sizin yanınızdayım diye bence tüm anneler için geçerli o kadar kutsal varlıklarki herzaman bizimle. Başınız sağolsun Size ve ailenize Allahtan sabır diliyorum .
    Sizinle birgün görüşüp konuşmak çok isterim.
    Deniz

    YanıtlaSil
  33. Tanımasam da Çok üzüldüm gerçekten.
    Allah sabır versin.İnsan bir gün en yakınının gideceğine inanamıyor.Çok zor.

    YanıtlaSil
  34. Söz konusu anne olunca herşey daha bir anlamlı oluyor... Annem daha çok genç olmasına rağmen 2 kez kalp krizi geçirdi ve hep ambulansla götürdük hastaneye. Sonları düşündükçe bile boğazı düğümleniyor, içi burkuluyor insanın...
    Anne işte can yarısı...
    Allah sabır versin sana ve ailene.
    Bütün Annelerin mekanı Cennet zaten ben buna inanıyorum ama yine de söz gelimi Mekanı Cennet olsun diyorum...
    Allah hepinizin yardımcısı olsun bu zor günlerde ...

    YanıtlaSil
  35. basiniz sagolsun Allah sabir versin....

    YanıtlaSil
  36. anneye Allahtan rahmet sizlere de sabır diliyorum.Mekanı cennet olsun.....meltem....

    YanıtlaSil
  37. Sabır diliyorum size. Belli ki sizlerde yaşıyor anneniz, yansıyor etrafa. Işık olduğunu düşünüyorum ben, nurdan bir ışık...

    YanıtlaSil
  38. başınız sağolsun:( allah hepnize bol sabır versin, anneciğinizin de toprağı bol olsun.

    YanıtlaSil
  39. Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  40. başınız sağolsun :(
    farkındamısınız bilmem ama kızınız beg anneannesinin kopyası gibi :) ben çok etkiilendim

    YanıtlaSil
  41. başınız sağolsun, eminim anneniz yaptıklarınızla gurur duymaya devam edecek cennetten.

    YanıtlaSil
  42. başın sağolsun Deniz abla..benim annem gibi senin annende kanatlı bir melek oldu artık :( Rabbim sabır versin...KAOS

    YanıtlaSil
  43. Ne kadar güzel bir anneniz var... Ben de yakın bir zamanda babaannemi kaybettim o da benim için çok değerliydi. Ama şuan acı çekmediği için biraz da olsa içim huzr dolu... Ben 28 yaşındayım 6 sene önce kan kanserine yakalandım dünyada yapacağım işler varmış ki şuan bu satırları size yazabiliyorum. Tanrım size ve sevdiklerinize ömür versin. Gülen gözleriniz üzüntü nedir görmesin...
    Em!ne Geç!t...

    YanıtlaSil
  44. başın saolsun ,çok gençmiş,ruhun ölümsüzlügü var tabiki,hissetmez mi hisseder ,herşeyinizi ,mekanı cennet olsun :(

    YanıtlaSil
  45. Allah sabırlar versin..Butun kelimeler acinizi dindirmek icin yetersiz biliyorum..Bu yuzden cok buyuk sabir diliyorum..Ne kadar benziyorsunuz annenize..

    YanıtlaSil
  46. başın sağolsun sevgili Deniz..:(

    YanıtlaSil
  47. allah rahmet eylesin geride kalanlara sağlıklı ömürler versin

    YanıtlaSil
  48. başınız sagolsun.allah sabırlar versin....

    YanıtlaSil
  49. Başınız sağolsun Allahım sabır versin :(

    YanıtlaSil
  50. Çok üzgünüm başınız sağolsun.. Ne zaman olursa olsun ölüm hep erken ve zamansızdır ve yaşayandan başkası anlayamaz o yüzden ne desek boş aslında.. Allah sabır versin.. Sizi bir yerlerden izlediğine eminim ölüm bir son olamaz...Allah size, çocuklarınıza ve tüm ailenize sağlıklı ve birlikte uzun bir ömür versin inşallah..

    YanıtlaSil
  51. sözün bittiği yer tam burası..
    Allah sabır versin..

    YanıtlaSil
  52. Allah rahmet versin, sabır diliyorum..

    YanıtlaSil
  53. Size ve annenizin tüm sevenlerine sonsuz sabırlar diliyorum.
    Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  54. Başınız sağolsun...Gerçekten çok üzüldüm....

    YanıtlaSil
  55. Gülen dediki.
    Hayriye teyze Bostancıda oturuken apartman komşumuzdu çok severdim çok doğru dürüst insandı hep kızlarını alatır,onlarla gurur duyardı mekanı cennet olsun başınız sağolsun…

    YanıtlaSil
  56. başınız sağ olsun...
    size ve ailenize Allah sabır versin..

    YanıtlaSil
  57. cok duygulandim..
    fakat su bi gercek.. asil hayat ölümden sonra ki
    hayat.. burasi sadece bir oyun..
    annenin mekani cennet olsun insallah

    YanıtlaSil
  58. Ruhu şad olsun annenizin, sizlerin de başı sağolsun. Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  59. Allah sabrınızı arttırsın,mekanı cennet olsun anneciğinizin:(
    İnsan annesini kaybedene kadar ,kaç yaşında olursa olsun çocuktur.İşte şimdi büyüdünüz siz:(

    YanıtlaSil
  60. Canım benim başınız sağolsun...Allah hepinize sabır versin..Anneciğinin yerini cennet eylesin..

    YanıtlaSil
  61. "...o kadar iyiydiki biz de inandık kendi oyunumuza... " Bu cümlede kendimi buldum..Acısı tarif edilemez.. Başınız sağolsun. :( Sonsuz sabırlar diliyorum. Annenin mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
  62. Başınız sağ olsun. Allah rahmet eylesin.

    "Bilemiyorum gerçekten ölüm son değil başlangıç mı? Ruhun ölümsüzlüğü diye birşey var mı?" diye sormuşsunuz. Tanrı ile Sohbet-4 kitabı tam da bu konuda yazılmış. Fırsat bulduğunuz bir dönem okumanızı tavsiye ederim. Ruhunuzu teskin edebilir. Sevgiler.

    http://www.idefix.com/kitap/tanri-ile-sohbet-olumden-sonra-4-neale-donald-walsch/tanim.asp?sid=HJ7O15D83S7S3WGU60GW

    YanıtlaSil
  63. aslında apayrı dünyaların insanlarıyız. günlük hayat koşuşturmalarımız, hayattan beklentilerimz, yaşam standartlarımız.. sizinki çok ışıltılı görünüyor, benimki günümü idame ettiricek kadar.
    hayatlarımızı o kadar farklı yaşarken, ortak yaşadığımız tek gerçek var: ölüm acısı..
    en ücra gecekondu mahallesinden tutunda, en gösterişli yalılarında aynı taviz vermez usuluyle dağlıyor yürekleri..
    en içten dileklerimle başınız sağolsun. baba acısı evin direklerinin yıkılmasır; ama anne acısı evin başınıza yıkılmasıdır. tekrar başınız sağolsun..

    YanıtlaSil
  64. Denizcim, ilk duydugum anda cok cok uzuldum:(kelimeler kifayetsiz, basiniz saolsun :(

    YanıtlaSil
  65. Merhaba; acın acım olun, sabrın bol olsun...sevgi ile öptüm....

    YanıtlaSil
  66. Başınız sağolsun, mekanı cennet olsun Denizcim:((

    YanıtlaSil
  67. Ne desek bos acını anlıyorum demek bos ancak annesini kaybeden anlıyabilir ki saglam durmalısın umarım cabuk atlatırsın uzucu bir durum başınız saolsun ..... herkes icin yeni bir baslangıc ölüm . her nereye gittiyse seni gorup daima yanında olucagından eminim ...

    YanıtlaSil
  68. BASINIZ SAG OLSUN NUR ICINDE YATSIN
    ANNNE ACISI FARKLI DAHA COK ACITIYOR
    DAHA COK OZLENIYOR BILIRIM...
    ALLAH SABIRLAR VERSIN
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  69. Başınız sağolsun, allah sabırlar versin :( mutlaka hayatınızda olacaktır bundan sonra da, alışkanlıklar, öğrettikleri, ondan aldığınız huylarınız, hepsi olacak..

    YanıtlaSil
  70. başınız sağolsun mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  71. Ölüm şüphesiz ki yeni bir başlangıç...Çokluk aleminden tek olanın yanına yolculuk. Bir olana ulaşmak. Sonsuz olanın yanına geçivermek. Güzel olan, güzel yaşanmışlıklar.. Tebessümün izleği..Ruhlarımızın sadece bir durağı bu alem. Ne başlangıç burada ne son..
    Ne diyor Hz. Mevlana?
    "Ölüm günümde tabutum yürüyüp gitmeye basladi mi, bende bu cihanin gamı var,
    dünyadan ayriligima tasalaniyorum sanma; bu çesit süpheye düsme.
    Bana aglama, yazik yazik deme. seytanin tuzagina düsersem
    iste hayiflanmanin sirasi o zamandir.
    Cenazemi görünce ayrilik ayrilik deme.
    O vakit benim bulusma ve görüsme zamanimdir.
    Beni kabre indirip birakinca, sakin elveda elveda deme;
    zira mezar cennetler toplulugunun perdesidir.
    Batmayi gördün ya, dogmayi da seyret.
    Günese ve aya batmadan ne ziyan geliyor ki?
    Sana batmak görünür, ama o, dogmaktir.
    Mezar hapis gibi görünür ama o, canin kurtulusudur.
    Hangi tohum yere ekildi de bitmedi?
    Ne diye insan tohumundan şüpheye düsüyorsun?
    Hangi kova kuyu ya salindi da dolu dolu çikmadi?
    Can Yusuf'u ne diye kuyuda feryad etsin?
    Bu tarafta agzini yumdun mu, o tarafta aç."
    Allah annenize rahmetiyle muamele etsin.
    Sufiler ölene "sırlandı" derler. Ölüm yok. Sırlanmak var.
    Başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  72. soylenecek hiçbir şeyin anlamı yok biliyorum.başınız sagolsun..boyle guzel bir kadının kızı olmayı herzaman taşıyın yeter,hep sizinle kalır..
    tum aileye sevgilerimi gonderiyorum..

    YanıtlaSil
  73. İlk duyduğum andan itibaren içimde tarifsiz bir burukluk var.Daha 1 hafta önce annenizin nesi var diye sormuştum.O zaman iyileşsin diye çok dua etmiştim şimdi ise sadece Allah sabır versin diyebiliyorum:((((
    Hayat gerçekten çok garip...
    Yeniden başınız sağolsun:((

    YanıtlaSil
  74. Başınız sağolsun,Allah geri kalanlara sabır versin.

    Melek

    YanıtlaSil
  75. sevgili deniz ailenden birni kaybetmenin , hemde bu illet hastalıktan yitirmenin acısını ben de cok yakın zamanada cok acı bi şekilde yaşadım, yaşıyorummm acını yürekten paylaşıyorum.
    Emin ol annen hep yanında olacak anneler çekmezler ellerini hiç üzerimizden başka bi yerde uzaktan seyircimiz olsalar bile.. tekrar başın sagolsun , unutma ne kadar kısa zamanda toplarsan kendini okadar huzurla uyur anneciğin..

    YanıtlaSil
  76. başınız sağ olsun ,
    zeynep Naz

    YanıtlaSil
  77. Kelimeler kifayetsiz kalıyor acınızı hafifletmeye ancak tekrar başınız sağolsun demekten başka elimden bir şey gelmiyor :(((

    YanıtlaSil
  78. Deniz ablacım..bu yazıyı okurken tüylerim diken diken oldu,gözlerimden yaşlar süzüldü..Her gün blogunuzu takip ediyorum ve birkaç gün post yapmadığınızı görünce sizi merak edip twittera girdim,yazdığınızı okudum..Hayat her zaman bizi mutlu eden sürprizler çıkarmaz karşımıza..Ölüm de bunlardan biri ve de en acı vereni.Ama ölüm bir son değildir hiçbir zaman.Yepyeni bir başlangıçtır belki de..Ailemden birini kaybetmedim ama neler hissettiğinizi inanın ki çok iyi anlıyorum. Anneniz, Hayriye teyze,belki bedenen değil ama ruhen sizin ve ailenizin yanınızda hep. Eminim sizin gibi bir evlat yetiştirdiği için gurur duyuyordur ve göklerden sizi iftiharla izliyordur…Anneniz her an,her saniye sizinle birlikte..Kendinize iyi bakın,tekrardan başınız sağ olsun.Sizi çok seven Cemre xx

    YanıtlaSil
  79. başın sağolsun, mekanı cennet olsun anneciğinin. allah sabırlar versin sana ve yakınlarına.

    YanıtlaSil
  80. Çok üzüldüm,başınız sağolsun,mekanı cennetin en güzel yeri olsun annenizin...

    YanıtlaSil
  81. cok cok uzucu, Anne gibisi yok hayatta!
    yazdiklarini okurken bile icim burkuldu :(
    basin sagolsun, Annen nur icinde yatsin...

    YanıtlaSil
  82. mekanı cennet olsun :(((((

    YanıtlaSil
  83. Deniz Hanım başınız sağolsun annenizin mekanı cennet olsun. Annelerimiz hayatta en özel varlıklarımız yazınızı okurken fotoğraflarınıza bakarken inanın o kadar duygulandım ki. Eminim anneniz biryerlerden hep sizi görüyor ve başarılarınızla gurur duyuyor olacak. Allah sizlere sabır ve uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  84. tekrar başın sağolsun sevgili deniz baran:(
    ölümün aslında yeni ve güzel bir başlangıç olduğunu, eninde sonunda tüm sevdiklerimizle, harika ve huzurlu bi yerde, sonsuz yaşamda buluşacağız..Ama biliyorum ki bu acını dindirmeyecek, en azından anneni çok özlediğinde, huzurlu bi yerde olması ve bi gün buluşacak olmanız hafifletecektir..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  85. Başınız sağolsun.

    Hiç bir şey acınızı hafifletemez biliyorum, ama tüm kalbimle üzüntünüzü paylaşıyorum. Hayatta en korktuğum şeylerden biridir annemi kaybetmek, o yüzden gözlerim dolarak okudum yazınızı.

    Ben ruhun ölümsüzlüğüne inanırım ve aramızdan ayrılan tüm iyi insanların yine hep iyi hayatlar yaşayacağına ve mutlu olacağına...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  86. Resimlere bakıp yazınızı okuyunca çok kötü oldum.Başınız sağolsun:(Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  87. sizin için tek dileyebileceğim şey sabırdır.
    ben 9 aydır o sabrı bulmaya çalışıyorum.

    umarım çekilen tüm zorluklara karşılık olarak, gül bahçelerinde bekliyorlardır bizi.
    başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  88. başınız sağolsun çok duygulandım

    YanıtlaSil
  89. Başınız sağolsun...Allah geride kalanlarınıza ömür versin Deniz Hanım... :(
    Betul

    YanıtlaSil
  90. basiniz sagolsun... cok üzüldüm! Bize herseyimizi veren insani kaybetmek kadar bir durum yoktu! Allah sabir versin!

    YanıtlaSil
  91. yeri asla dolmayacak bir boşluk, tarifi yok..
    ama inanın, onlar hep bizim yanımızda..
    ihtiyaç duyduğunuz her anda o sihirli ellerin bir başka boyuttan da olsa omzunuza dokunduğunu hissedebilirsiniz..
    başınız sağolsun..

    YanıtlaSil
  92. Hiç beceremem boyle zamanlarda iki kelimeyi bir araya getirmeyi.

    Kusuruma bakmayin ne olur... :(

    Buyuk sabir diliyorum.

    YanıtlaSil
  93. ben de size başınız sağolsun diyorum. bence ruhların ölümsüzlüğü gerçektir, başınız sağolsun

    YanıtlaSil
  94. başınız sağolsun. Allah sabır versin..

    YanıtlaSil
  95. başınız sağolsun, hepinizin... ölüm bir ayrılık ama siz her adımınızda onu yaşatmaya devam edeceksiniz ve umarım yanınızda hissedeceksiniz... bizi hep izlediklerine inanıyorum ben...

    YanıtlaSil
  96. öyle güzel bir insansın ki (iyi ki bu blogu açmışsın da tanıma fırsatı buldum)
    senin varlığın ve çevrendekilere kattığın enerji annenin bu dünyadaki varlığının devamı olacaktır
    ki zaten o ölmedi,emin ol
    hissedeceksin
    bazen varmış gibi arayasın gelecek veya dönüp onunla konuşuyor göreceksin kendini belki tekrar şok olacaksın
    işte o an gülümse
    içinde ona sarıl ve dua et senden rahmet bulacaktır
    zaten seni görüyor sadece yer değiştirdi
    daha ne güzellikler göreceksin de o seni seyredecek
    eminim

    YanıtlaSil
  97. Allah rahmet eylesin :( İnanım gözlerim doldu okurken yazıyı :( Annenin yeri her zaman ayrıdır. Allah sabır versin.

    YanıtlaSil