DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

24.11.2010

Londra'dan...

Beg farklı çizgisiyle olduğu kadar pis boğazlığıyla da ünlüdür:) Sıkı bir yemek sonrası soluğu Krispy Kreme'de aldık...
                            Günlüklerden 2D junk marka elbisemize farklı bir yaklaşım:)
                                                                     Begüm Berdan
Atsuko Kudo butiğin yakınında gördüğüm binanın formuna bayıldım.
 Yerlerdeki yaprakların renklerinin güzelliği... Hava o kadar soğuk olmayıp vaktimiz de olsaydı yerdeki yaprakları bir yerde toplayıp moda çekimi yapmak isterdim:)
Begüm Berdan
                                                      Fotoğraflar Deniz Berdan

8 yorum:

  1. Beg'e sevgiler <3

    Melek

    YanıtlaSil
  2. Tatlışıdırr oooo !!! <3 :)) (CEMRE..)

    YanıtlaSil
  3. ay yeter pazarladigin kizini

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Melek'cim:)

    Evet Cemre'cim çocuklarım kıymetlimsss:) Hepimiz annelerimizin y
    tatlışıyız gerçi:)

    Adsız o nasıl söz! İnsanın çocuklarını sevmesi ve onlarla gurur duyması doğal değil midir?

    YanıtlaSil
  5. Oyle ozledim ki londrayi moda cekimleri disinda Beg'in fotolarini hevesle bekliyorum:) ne civarda oturuyor Shoreditch falan mi yoksa? Onun yasadigi ev ve bolgeden de resimler olsa keske! Bravo size onu taa oralara yalniz gonderebildiniz,zor olmali gerci ama...
    Nesli

    YanıtlaSil
  6. baska birisi bu kadar rengarenk bir Outfit giyinse kesinlikle elistirim/begenmem ama Beg gercekten kendi Stilini yaratip bu yolda devam ediyor ve ona bu tarz cok yakisiyor!
    Almanyada Kis ama resmen günes dogdu:)
    Londraya slm...

    YanıtlaSil
  7. Ben İngiltere'yi birçok insanın aksine öyle çok seviyorum ki.Çok da özledim.Belkide 3 yıl öğrenci olarak orda yaşadığımdan mıdır nedir bilemem ama Oxford bana çok şey öğretti.İnsanın yalnız başka ülkelerde öğrencilik yapması hayata sağlam adımlarla basmanız için çok faydası oluyor. Sayenizde Londra fotolarıyla İngiltere özlemim azda olsa gidiyor:-))
    Bu aradayukarıda çok çirkin yorum yapan arkadaşı şiddetle kınıyorum.Bir anne olmadığı ve kıskanç bir kişiliğe sahip olmadığı çok belli oluyor.Siz gayet de ne yaptığınızı çok iyi bilen ebeveynlersiniz Deniz hanım.Hiçbir şeye aldırmayın.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. Yukarda "kıskanç bir kişiliğe sahip olduğu çok belli oluyor" yazmakk istemiştim:)

    YanıtlaSil