DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

27.11.2010

Arkadan tek çizgi...

Malum çorap merakımızı biliyorsunuz ama Londra'da Junk elbiselerimizin çekimlerini yaparken hastası olduk bu çorapların:) 50'ler ve öncesini anımsatan arkadan tek çizgili ince çoraplar, döneminin kıyafetleriyle bir başka oluyor gerçekten:)
              Mini veya diz boyu, her iki boy alternatifiyle de sevdik:) 
Bu arada tabii ki minik bir bavulu dolduracak kadar çorap yatırımı yapıldı:)  
                                                       Ayakkabı ve elbiseler Junk:)
                                                     Fotoğraflar Beg - Deniz Berdan

8 yorum:

  1. penti'nin de bu sezon arkadan tek çizgili bir modeli var, kullanıyorum. gerçekten siyah düz bir elbiseye bile başka bir hava katıyor. bunlara ise bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. tek kelimeyle harikaa:)

    YanıtlaSil
  3. her zaman arkadan tek çizgi çorapları sevmişimdir.çocukluğumda bale eğitimi almam dolayısıyla çok sık bu tarz çoraplar giyerdim.ayrıca ayakkabılar müthiş gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  4. Benim de bir tane var ama bunlar kadar tatlı durmuyor sanki :)

    YanıtlaSil
  5. Kapkara Camdan Kelebek'cim beğendiğine sevindim:) Ben de farklı bir iki fikir ilavesi ile modifiye etmeye başladım arkadan tek çizgi bir junk çorabı, bakalım ne çıkacak:)

    Dilara sevindim, ortak zevkler:)

    Banu arkadan çizgi siyah çok çorabımız var diye biri de kırmızı olsun dedik:) Bale yapan birinden de duruşu enfes olur. Hiç durma edin bir tane derim:)

    YanıtlaSil
  6. insanın bacakları kusursuz olduğunda duruşu bir ayrı oluyor tabii, herkeste böyle durmuyor maalesef.

    YanıtlaSil
  7. kırmızı çizgi daha da bi sexy duruomuş :)) bende de bir pratik var: düz bir çorabı da çizgili hale getirebilirsiniz :)) cetvelin kenarını siyah bir keçeli kalemle boyayıp düz bir şekilde bacağınıza bastırıyorsunuz.. bir zamanlar hollywoodun en çok kullanılan hilesiymiş :))

    YanıtlaSil
  8. acaba bu siyah ve leopar desenli uzun elbise de Beymen Blender'da satılacak mı? Evet, evet , evet?

    YanıtlaSil