DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

9.11.2010

Atsuko Kudo Boutique...

Son dönemlerde moda dünyasında fırtınalar koparan Atsuko Kudo'nun Londra 64, Halloway Road'daki minicik butiğini görmelisiniz. Birbirinden nefis modellerle kendimizi şekerci dükkanında hissettiğimiz ve ne var ne yok şiddetle almak istediğimiz butikten ayrılamadık bir türlü:)
Her bir elbiseyi tek tek deneyip rekor kırdım sanırım ama orada geçirilen süreye değer bir deneyim oldu. Elbiseler giyilmeden önce talk pudrası ile pudralanıyorlar. Giyerken daha kolay ama çıkarmak yardım gerektirebiliyor. Kırmızı elbisem üzerime oturmayınca içine çizgili bir atlet giymiştim ama bunlar sıkı sıkı  oldular. Denemeler sonucu tamamen talk pudrası ile kaplanmış bembeyaz haldeydim çıkışta:)  Mağazayı almak isterdim tabii ama lateks elbiselerin fiyatları bir hayli yüksek olunca bir elbise alıp çıktım:) Onca göz dönmesine rağmen bir elbiselik makul alışverişimle kendimle gurur duyuyorum :)
Burada kauçuk elbise ve çorapları mağazadan alabildiğiniz gibi bedeninize özel siparişle üretim de yapılabiliyor. Üstelik özel siparişe ekstra bir rakam ödemeniz de gerekmiyor. Bir sonraki Kudo ziyaretimizde birkaç siparişi hedef koydum bakalım:) 
İçeride fotoğraf çekmeyi teklif etmedim bile, çünkü gerçekten çok özel ürünler ve izin vermeyecekleri çok belliydi. Neyse ama aramız çok sıcak yavaş yavaş ele geçiririz diyorum:)
Daha fazlasını görmek isterseniz tık tık...

2 yorum:

  1. bakmaya doyamadigim bircok urunu var :) umarim fotograf icin izin verirlerde sizin uzerinizdede gorsel solen yasariz.

    YanıtlaSil
  2. Hahaha ay çok sevimli ya, ne kadar ödediniz elbisenize?

    YanıtlaSil