DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

13.11.2010

PEPEPEPEPEPEPI'S...............

 Beg'in Londra'da saç kestirmek için gittiği kuaförün sempatikliğini sizinle paylaşmak istedim:) İçeride genellikle renkli ve farklı bir müşteri kitlesine rastlamak mümkün tabii:) 
 Ne tatlı bir pano:) Geleneksel kuaför salonlarından farklı bir yaklaşım. Ben çok sevdim:)
          Kuaför deyip geçmeyelim, gerçekten de son yıllarda inanılmaz başarılı saç tasarımcılarının defile ve şovlarını görüyoruz. Daha önce post yaptığımız Charlie le Mindu'yu hatırlarsınız. 
Göz atmak isterseniz tık tık...
                                                                         Fotoğraf Deniz Berdan

5 yorum:

  1. P'de kastedilen pozisyonu anlamadım

    YanıtlaSil
  2. süpermiş!!!

    http://queec.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Filmlerden fırlamış gibi duruyor çok güzel!
    Bizim kuaförler keşke görse de hepsi aynı şeyleri yapmaktan vazgeçseler..

    YanıtlaSil
  4. YAA DENİZ HNM BEG İN KOMBİNASYONLARINI SİZİN YAPTIKLARINIZDAM DAHA ÖZGÜN VE BAŞARILI BULUYORUM BOYNUZ KULAĞI GEÇMİŞ SANIRIM BEG DEN RİCAM LUTFEN BİRAZ DAHA KOMBİNASYON YAPMASI DB JUNK İÇİN VEYA KENDİ BLOGUNU AÇSIN BİZE ST MARTİNS TEN BİRAZ DAHAH HABER VERSİN LÜTFEEEEEEN ORALARA GİDEMEYENLER İÇİN

    YanıtlaSil
  5. adsız farklı bir yaklaşım olamsını sevdik.

    Queec :)

    Pelin farklılıklar ne güzel değil mi? :)

    Adsız tabii ki güzel, Beg muazzam bir yetenek, ancak ne fotoğraf çekmeyi seviyor, ne de yazmayı. Kaldı ki blog yapmaya da hiç vakti yok.
    Gerçekten keşke paylaşabilse ama ailenin yayıncısı, fotoğraf ve moda meraklısı ben, Beg sanatçı tarafı:) İdare edeceksin artık napalım hepsi bir arada olmuyor:)

    YanıtlaSil