DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

19.11.2010

DB'nin illüstrasyonunu görmek isteyen:)

Blogger arkadaşımız Can Direkli ve illustrator Mustafa Soydan harika bir süpriz yapmışlar :)  
Ben çok sevdim:) 
İllüstrasyon dışında moda ve endüstriyel fotoğrafçılık, moda tasarım, styling ve grafik de yapan Mustafa çok yönlü bir kişilik...
Mustafa'nın işlerine göz atmak isterseniz tık tık ve tık tık...


Can ve Mustafa'ya bu eğlenceli çalışmalar için çok çok teşekkür ederim:)

22 yorum:

  1. oo çook güzel olmuş gerçekten:) keyifli..

    YanıtlaSil
  2. harika... hatta sayfanın banner ı olsun Junk ve senin foton çok tatlı duruyo. orjinAl olur :))))

    YanıtlaSil
  3. mustafa'nın yaptığı illüstrasyonlara ben de bayılıyorum, gerçekten çok ilgi çekici ve başarılı. bunlar da çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Post olarak görünce buralara yerleştiğini benim de çok hoşuma gitti şimdi :)

    Mustafa'nın ellerine sağlık :) Burçin'in dediği gibi ben Junk'lı olanı Header gibi düşündüm ben de çook sevimli oldupunu düşünüyorum :)

    Teşekkürler Deniz'cim ve Mustafa'cım :)

    YanıtlaSil
  5. çoooook teşekkür ederim beğendiğinize sevindim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. İllustrasyonunuzda sizin gibi çok güzel :) bu arada artık hürriyet aile'de yazılarınızı göremiyoruz,merak ettim :)

    Melek

    YanıtlaSil
  7. bence header için 2.si mükemmel diyorum...

    YanıtlaSil
  8. whoohooo! süpeeeeer olmuş, çok başarılı! ^____^

    YanıtlaSil
  9. Moda vesaire ben de çok sevdim:)

    Burçin bayıldım gerçekten ama koleksiyonumuz nedeniyle bir süre 2D devam etmeliyiz:)

    James Mayer Mustafa'nın işlerini sevdik:)

    Renklerin içinde çok teşekkürler:)

    Beğendiğine sevindim Buse'cim:)

    YanıtlaSil
  10. Can beni düşündüğünüz için ne kadar teşekkür etsem azdır, gerçekten çok güzel bir süpriz oldu:) Mustafa'nın ellerine sağlık:) Header olarak bizim koleksiyon olayını biliyorsun. Bir müddet daha 2D gitmeliyiz ama sonrası için çok farklı planlarım var, yine yapılmamış:) Bu arada tabii ki çizimler 2D ama aynı etkiyi verebilmek için bir fikrim var, istersen sana mail atarım. Tabii Mustafa'nın zamanı olabilir de yapabilirse:)

    YanıtlaSil
  11. Sanemiko :))

    cicici sevdiğine sevindim:)

    Mustafa deli misin bayıldım:)

    YanıtlaSil
  12. Nilüfer hiç tanımadığı birini çizerken sadece fotoğrafa bakarak yorum katmak doğru olmayabilir diye düşünmüş olabilir.

    Zuzu :)

    Melek'cim ne ilgilisin:) Sevindim:) Yaa sorma çok ihmal ettim, geçen hafta Beg'in işlerine koştum çok, malum öncelik çocuklarda ama diğer sorumlulukları da unutmamalı:) Nihayet bu sabah yeni yazımı gönderdim:)

    YanıtlaSil
  13. Hippilazman haklısın tam headerlık, ben şımarıklık yapıp 2D çizgimize uygun düşündüğüm bir çizim rica edeceğim:) Tabii mümkün olabilirse:)

    Hesi'cim sen güzel dediysen zaten o süper demektir:) Çok teşekkürler, Mustafa'nın ellerine sağlık diyoruz:)

    YanıtlaSil
  14. BA-YIL-DIM!Ellerine,aklina,yorumuna saglik Can&Mustafa nin.seviorum akilli yaratici insanlarii!!!:)

    YanıtlaSil
  15. Denize bayıldığım gibi bu fotolarada bayıldımm :)

    YanıtlaSil