DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

18.11.2010

İşinin en iyisi olmak bu demek!..

Güzel vitrin tasarımı deyince ilk akla gelenlerdendir Selfridges...
Londra'nın efsanevi department store'larından Selfridges'in en sevdiğim tarafı vitrinleri ve tasarımcı katı. 
Büyük alışveriş mağazalarındansa küçük butikleri her zaman tercih ederim, ancak her Londra seyahatinde acaba bu defa vitrininde neler yapmışlar diye merakla koşa koşa Selfridges'a gidilir:) 
Sanırım Selfridges'in vitrin tasarımlarında kısıtlamalar yok ve bu sayede her defasında inanılmaz yaratıcı fikirlerle nefis işler çıkabiliyor.
Yağmur çiselediği için vitrinlerin bir kısmını çekemedim. Napalım fotoğraf makinemizi de korumalıyız öyle değil mi? :)

Fotoğraflar Deniz Berdan

4 yorum:

  1. denizcim, bende'de öyle...selfridges'a ugramadigim london'dan kesinlike dönmem.

    YanıtlaSil
  2. geçen hafta oradaydım ve bayıldım ben de sizin gibi..hatta oxford street ve selfridge hakkında bir yazı yazdım..londra da bir çok mağaza bu konsepti kullanıyor..sanırım cocuklar yararına bir kampanyaya destek amaçlı..

    YanıtlaSil
  3. Burcu'cum her defasında nefis vitrinler yapıyorlar bayılıyorum:)

    sJ aynı dönemde oradaymışız, bakarım yazına:) Böyle çalışamların yardım amacı taşıması değer katıyor. Selfridges her defasında muazzam enstelasyonlar yapıyor vitrinlerinde...

    YanıtlaSil
  4. DB bilmenizi isterim ki yazılarınızdan keyif alırken, yanın da bir şeyler edinmek harika..

    Ara sıra yazılarımı ziyaret edip, değer verdiğim eleştirilerinizi benden esirgemezseniz çokk sevinirim..

    Bir yerlerde resimler çekerken karşılaşmak dileği ile:)

    YanıtlaSil