DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

2.11.2010

Heyecan var:)

2D elbiselerimizin günlük versiyonlarından olan bu ilk desenimizi çok seviyorum:) Evet bunları 2011'in bahar ve yaz ayları için üretiyoruz ancak kalın alternatifleri Kasım ayı içinde mağazalarda yer alacak:) Heyecan var:)
Deniz Berdan
Bilirsiniz renk çok severiz ama siyah tutkunlarını da düşündük tabii:)
Mavi 2D elbisemizin görselini ilk defa geçen hafta Hürriyet Aile'de ki yazımın sonunda kullanmıştım:) Görmek isterseniz tık tık 
         Deniz Berdan
Fotoğraflar Haluk Berdan

14 yorum:

  1. çok güzeller bayıldım biran evvel Ankara mağazalarına da bekliyorum...

    YanıtlaSil
  2. müthiş bir çalışma bu :) tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  3. hangi mağazalar diye sormak isterim.. bir de o papuçlar ne zaman hangi mağazalar da:)

    YanıtlaSil
  4. tasarımlarınızı zaten izliyorum ve ilerleyen zamanlarda neler ortaya çıkıcak onlarıda bir yandan tahmin etmeye çalışıyorum:)dikişle uğraştığım için ve başkalarınıda giydirdiğim için aslında ucundan kıyısındanda olsa farklı tasarımlara kafa yoruyorum.etrafımda fazlaca yeni şeylere açık olan insanlar yok tabii bu yüzden usturuplu şeyler çıkıyor genelde,insan istediği gibi uçamıyor.ama yinede kıyafetlerde yada çanta tasarımlarmda ufaktan sizin çalışmalara göz kırpıyorum ufacık şeyler ama :)owww çok uzun oldu...kısaca beğeniyorum...

    YanıtlaSil
  5. Deniz Hanım,
    Bu ayakkabıları gördüğüm yerde çalarım, affetmem, rüyalarıma giriyor, o derece:)

    Sevgiler
    Çiğdem

    YanıtlaSil
  6. Ba-yıl-dımmmm !!! Müthiş.... Bi de evlilik hazırlığı için de olan bir gelin adayı olarak kına gecesi için hani o 2D olan kısmı beyaz (gelinliği anımsatan) bişi olur mu acaba ilerde diye düşünmüyor değilim... :))

    YanıtlaSil
  7. hangi magazalarda bulabilicez biz bu muhteşemlikleri?

    YanıtlaSil
  8. Moda yemektarifleri ist,iyorum Ankara'da olsun:)

    cicici beğendiğine sevindim:)

    Sed üst line'ı Beymen Blender'larda ancak bu seri için haber vereceğim:) En doğru yerden sizlere ulaşmak istiyorum:)

    Sihir hayallerimizle varız :) Rutin hayatının yanında kendi hayallerinden de vazgeçmemelisin derim:)

    Çiğdem çok sempatik:) Beğendiğine çok sevindim Çiğdem'cim...

    Moda kuşu ben de sizin bu yorumlarınıza bayılıyorum, ne tatlısınız :) 2D gelinlik yine 50'lerden mesela deniz kızı gibi dapdaracık ve önünde incecik silüet olarak 2D detayı hoş olurdu aslında:) Ama damat bey ne der bu işe bilmem:)

    Deniz kyc yakında haber veririm:)

    YanıtlaSil
  9. Tasarımlar super. Etrafta sürekli birbirinin benzeri kıyafetler görmekten sıkılan ve bu nedenle birşey bulamayan biri olarak bayıldım. En kısa zamanda alabilmeyi istiyorum. Ayrıca bu tasarımların altına giydiğin corapları nereden bulabiliriz. Sevgiler, başarılar ve bol şanslar.

    YanıtlaSil
  10. Bİr gün İstanbula gelcem o gün mutlaka senden bişeyler istiyorum dolabıma :)

    YanıtlaSil
  11. cok cok cokk güzeller insallah fiyat politikaları alınabilirlik seviyededir yoksa alamazsam cok üzülürüm sevgiler Dilek

    YanıtlaSil
  12. Deniz bunlarin kagit versiyonlarini da cok begenmistim ama tshirt halleri daha da iyi olmus. Tebrikler, cok iyi fikir!

    YanıtlaSil
  13. Tasarımlar şahane ama benim asıl merak ettiğim çorabın markası. Bir kaç kişide daha gördüm nereden aldığınızı öğrenebilir miyim :)

    YanıtlaSil
  14. insan evli, 2 çocuk annesi olacak ve böyle TAŞŞŞ gibi olacak!! ayıp ama ya :))

    YanıtlaSil