DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

16.11.2010

CSM...

 DB Junk izlerleri grafik bölümü mezunu Kübra'nın tasarımlarını hatırlayabilir. Sevgili Kübra onun için yaptığımız çekimlerin sonunda bir jest yaparak Beg'e üzerindeki tasarımını hediye etmişti. Beg'de Londra'da okula giydiği gün iltifatlar almış. Kolay değil Central Saint Martins gibi dünyanın en önemli moda tasarım okulunda takdir edilmek. Bravo Kübra'ya:) 
Kübra'nın tasarımlarına göz atmak isterseniz tık tık...
                                                     Fotoğrafları Beg'in öğretmeni çekmiş

1 yorum:

  1. Beg'in yorumuna bayılıyorum. Ben de aynı şekilde giyinmek istiyorum ama boyum kısa olduğu için yakışmayacağını düşünüyorum ve denemiyorum bile. Bi yandan gıpta ederek bi yandan da kıskanarak takip ediyorum :)

    YanıtlaSil