DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

28.11.2010

Dracula'nın yansıması...

 Brüksel doğumlu 22 yaşındaki genç moda tasarımcısı Lucas Sponchiado'nun koleksiyonuna bayıldım:) Anatomik yapıda hazırlanmış koleksiyonunda insan vücudundaki iskelet yapısını kadife, vatka, pilelerle sert yapıda ifade edişini sevdim en çok:)
 Lucas Sponchiado, La Cambre Üniversitesi Görsel Sanatlar ve Moda Tasarım bölümünde okudu ve master yaptı. Ayakkabının güzelliği!.. Tabii bunlar mezuniyet koleksiyonları, ilk tecrübe, ilk heyecan. Düşünün sonrasında neler çıkabileceğini...
 Hastası olduğumuz  Francis Ford Coppola'nın Dracula'sından izler görebilmek mümkün...
Form, renk ve desen benzerliği filmin hastalarının gözünden kaçmaz tabii:) Lucas'dan nefis bir yorum olmuş. Tarihsel bir kostüm görünümünde olsada koleksiyondaki bütünlük ve kombinasyonları çok sevdim. Bulabilsem ceketini hemen alırdım. Kostüm havasından çıkararak ceketini  legginglerle hatta hemen herşeyle giyebilmek mümkün. Eteği t-shirtlerle bile giyilebilir...
Lucas Haziran 2010'da bu koleksiyon ile Boghossian Vakfı ödülünü kazanmış.

Lucas Sponchiado'nun okulda yaptığı diğer tasarımlarına şöyle bir baktığımda farklı renk tonlarını vücut duruşundan (postür) esinlenerek kullanıyor olduğunu görebilmek mümkün. Bu şekilde kendine has bir çizgi yaratmış. Ben yaklaşımını çok sevdim ve geleceğin önemli isimlerinden biri olabileceğini düşünüyorum. Lucas final masterına devam ediyor. Henüz çok genç ve işin çok başında olmasına rağmen nefis işler çıkarmış. Merakla gelecek tasarımlarını bekliyoruz...




 Kaynak : La Cambre, Vouge İtalya

3 yorum:

  1. Ben de en çok tavus kuşu tüylerini andıran mavi yeşil tüylü kıyafeti sevdim. Gerçekten farklı bir koleksiyon hele ki 22 yaşında birinin böyle tasarımlar yapması şaşırtıcı ve imrendirici.:)

    YanıtlaSil
  2. Bende ayakkabıyı beğendim özellikle podyumdaki model üzerinde olan yeşile bayıldım fakat o ayakkabı nasıl giyilir ve onunla nasıl yürünür hiç bir fikrim yok:))

    YanıtlaSil
  3. sJ takdir edebilmek ne güzel:) Beğendiğine sevindim:)

    Sevgi gerçekten bilmiyorum, ben o kadar yüksek bir model için fazla uzunum zaten ama benim olsa sevinirdim doğrusu:)

    YanıtlaSil