DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

11.11.2010

Tamamen içgüdüsel bir durum...

 Son dönemlerde Louise Gray ve Michael Van Der Ham gibi CSM mezunu moda tasarım mezunlarının farklı yorumlarla üst üste giyinme eğiliminde olduklarını görüyoruz. Beg eskiden beri hep bir üste üste giyinme eğiliminde olsada stiline farklı yansımaları olabiliyor. Üstelik o defileleri falan da takip etmez. Onunki tamamen içgüdüsel bir durum:) Üst üste giyinme kolay gibi görünsede aslında gerçekten farklı bir bakış açısı ve görsel bir orantı gerektiriyor. Bu fotoğraf aralarda koşuşturma arasında çekildi. Çekim için hazırlanılmış bir durum değil:) 
Seviyorum bu yorumu :)
Fotoğraflar Deniz Berdan

14 yorum:

  1. Selam..
    Beg'in şapkası çok güzell..
    Minik pandacık şapkassı =)
    İlk defa gördüm, gülegüle taksın

    YanıtlaSil
  2. Beg çok tatlı!
    tabiki desenlerin birbirleriyle doğru kombinasyonu gerekli,1.fotoğrafı ayrıca beğendim.

    bua arada beg'in saç renginde bir değişme seziyorum.

    YanıtlaSil
  3. sarılı hali çok tatlı Beg'in yaa bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. degisik olmus....cok playful bir kombin. bu üst üste giyinme olayi ya hep cok romantik ya da cok scruffy (mary kate olsen tarzi) görünüyor. beg bu desenli leggings ve corapla kendi yorumunu katmis. gercekten cok farkli bir üst üste tarzi olmus.

    YanıtlaSil
  5. Yerim ben onuuuuuuu ! Harika bir tarzı var gerçektennn =)) Cemre..

    YanıtlaSil
  6. Bi kere saçlarının rengi tatlı görünüyor. Ayrıca bu üst üste giyiminide çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  7. gerçektende çok hoş...bu arada farkkettimki saçLar buz maviSi :D çok tatLıIı

    YanıtlaSil
  8. Bir stil bir insana bu kadar yakışmaz herhalde:) bence beg sade giyiinmesin hiç bir zaman mükemmel yakışıyor:) ayrıca eteği nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  9. Begin değişik tarzına oturmuş da bunu Türkiye'de günlük hayatta giysen deli derler..

    YanıtlaSil
  10. Ne olur, allah aşkına yalvarıyorum, dahi anlamındaki de ve da'ları ayrı yazın. Bir tanesi doğruysa, ikisi yanlış oluyor.

    YanıtlaSil
  11. de ve da'larla birlikte -ki'lere de dikkat. (Onunki tamamen içgüdüsel) -ki ayrı yazılmalı. son postunuzdaki ayakkabısever de bitişik olmalı.

    bu arada blogunuz diğer moda bloglarından ciddi bir biçimde ayrılıyor. tebrik ediyorum ama lütfen dil kurallarına biraz daha dikkat :)

    YanıtlaSil
  12. güldürme burçak. onunki-->burada ki ayrı yazılmaz. :))

    YanıtlaSil
  13. Benim asıl hoşuma giden hem sizden izler taşıyıp hem de kendi yorumuyla giyinmesi. Hakkında bu kadar konuşulan yazılan çizilen bir anneye sahip olup bu kadar kendine güvenen biri olmak zor olsa gerek. Zira görüyoruz, medyada yer alan insanların çocukları genellikle ya ebeveyni kopyalıyor ya da tam tersi olmak için elinden geleni yapıyor. Kıyafetten kişilik analizi yapmak istemiyorum ama ben Begüm'e bakınca annesiyle çok güzel bir ilişkisi olan ve kendi sesini bulabilmiş çok hoş bir genç kadın görüyorum;söyleyeyim istedim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. ben bu giyim tarzındaki orantıyı anlayamadım dogrusu...daha ziyade ne bulduysa gecirmis gibi görünüor :)))

    YanıtlaSil