DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

12.01.2011

Modifiye gömlek...

Geçen yıl aldığım asker gömleğini hem geri dönüşüm adına -artık giymemeye başlamıştım- hem de farklılaştırarak kişiselleştirmek üzere dün gece modifiye edip bugün giydim bile:) Söylüyorum sabır yok diye, boya kurumadan giyebilirim:)
 Bu modifiye şekli tıpkı açıcılarla yaptıklarımız gibi çooooook kolay:) Siyah kumaş boyası ile giysiyi adeta kirletiyorsunuz. 
 Son olarak da üzerine istediğiniz rengi elinizi hafifçe sallayarak damlatıyorsunuz. İşte bu kadar:)
 Suratım asık gelebilir ama, yok aslında mutfakta yarın gelecek misafirlerim için yemek yaparken arada çektik:) Çekim havasına giremedik:) Napalım amatör işi idare edin artık:)
Bir sonraki postta mont versiyonu olacak:)
Fotoğraflar Haluk Berdan

14 yorum:

  1. Bende ilk yaptığım acid wash jean'imi kurumadan giymiştim:)
    Bu gömleği ben bile giyerim ellerine sağlık ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş süper :) sen suratı asıkta güzelsin hayatımmm :)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş her zamanki gibi ;)
    ayrıca ayakkabılarınıza da hastayım !

    YanıtlaSil
  4. İşte bu tam asker yolu gözleyen moda kuşu için :) Süperrr !!!

    YanıtlaSil
  5. Ben beğenmedim. Gömleğin renginden herhalde.

    YanıtlaSil
  6. Tam kamuflaj havasına girmiş aslında. Kırmızı noktalar farklılığı sağlasa da düz halinden daha askeri olmuş.

    YanıtlaSil
  7. gömlek de parka da harika olmuş.sizin amatör çekimleriniz bile profesyonel gibi:)

    YanıtlaSil
  8. bende beğenemedim sadece siyah olsaymış güzelmiş ama o kırmızılar bağırıyor nedense nerden geldim buraya diye...

    YanıtlaSil
  9. Çok hoş olmuş! Bu çalışmayı ve aynı şekilde montu da çok beğendim. Benimde kırmızı uzun bir paltom var. Kesimini hala beğeniyorum ama rengi hoşuma gitmiyor.Ne yapsam diye düşünüyorum :/
    ;)

    YanıtlaSil
  10. kendim cok minicik oldugum icin oyle buyuk montlarda kayboluyorum ama bu gomlegeee ve fusya dokunuslar yaratmana bayildim:)evet evet eveeet:)

    YanıtlaSil
  11. çok iyi fikir bayıldım cidden, hiç denememiştim. siyah çorabın üstüne kırmızı kumaş boyası kullanmayı denicem akşam..bakalım nasıl olucak..tesskkurler..

    YanıtlaSil
  12. HERZZAMANKİ GİBİ FİT VE COOL GÖZÜKÜOSUN TATLIM BUARAADA BOL BOL ÖPÜCÜK GÖNDERİYORRUM VE DİYORUMKİ BLOGGERLAR TOPLANDIĞINIZDA BENDE SENİNLE TANIŞMAK İSTERİM

    YanıtlaSil
  13. ee 2 çocuk annesi hala manken gibi olursa (hep söylerim ve söyleyecegim de )her giydiginiz yakışır kagıttan bile olsalar ,bir gün bende sizden cesaret alıp uygulayacagım boyama işlerini ,ama sizin kadar yetenekli olamayacagım kesin ...

    YanıtlaSil