DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

8.01.2011

Pacman, Super Mario, Space İnvaders, Bomberman, Doom...

    Sevgili Kübra'cık büyüdü kanatlandı ve yuvadan uçmak üzere:) Bu postumdan hatırlarsınız Kübra Konca ile ilk yaptığımız postu:) Genç bir tasarımcıyı keşfetmenin mutluluğunu yaşıyorum:) Çok yakında Tasarım butiği Building'de satışa çıkıyor tasarımları:) 
Kübra'nın ağzından Pixel-Game Collection...
 'Oynarken oyunun içindeymiş  gibi kendimi kaptırıyordum.'
'Bazen prensesi kurtarıyor, bazen önüme gelen herşeyi yiyor, bazen ise bombalardan koşar adım kaçıyordum. 
'Zaman geçtikçe kendimi oyuna daha da kaptırmış buldum.'
'Bir gün bir anda karakterler üzerime  gelmeye başladı. Yavaş yavaş beni sardılar.
'Boğulduğumu düşünüyordum ki şekil almaya başladılar.'
 'Olanları anlamak isterken biri etek oldu, biri mont, bir diğeri elbise. Şaşkınlık içerisinde olan biteni  izliyordum.'
'İçlerinden biri artık onlara 'PİXEL_GAME' demem  gerektiğini söyledi. 
Ansızın kendimi 'PİXEL-GAME COLLECTION'  içinde oyun oynarken buldum.' 
'Daha sonra bunlar rahat da durmadı. Daha çok oyun oynamak, daha çok eğlenmek istiyoruz dediler. 




Bir anda 'Pixel-Game Collection'  level atladı!                                                                
İsimleri 'PİXEL_GAME COLLECTİON 2' oldu.' 

'Biz gece gündüz bu oyunun içerisinde çok eğlenir olduk.
Eğer sende star montla gecenin yıldızı olmak, pacman elbiseyle yemeğe çıkmak, analog etekle hayatı kumanda etmek, kalp elbiseyle sevginin tüm yükünü sırtında taşımak istiyorsan;artık seninle tanışma vaktimiz gelmiş demek:) '

Yolun açık olsun Kübra'cık...
kubrakonca@gmail.com

5 yorum:

  1. Hepsi süper, Game Over elbise ve kolları tüllü cekete ayrı bir bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. game over olan elbiseye bayıldım

    YanıtlaSil
  3. Hepsi süper, Game Over elbise ve kolları tüllü cekete ayrı bir bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel+farklı olmuşşş, Kübra'ya tebrikler,size de keşfiniz için teşekkürleeerrr...

    YanıtlaSil