DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

19.01.2011

UmitBenanVivienneWestwoodAlexanderMcqueenDsquaredDolceGabbana

Vivienne Westwood'un iklim değişikliğine dikkat çeken koleksiyonundan...
Tasarımları bir yana Vivienne Westwood'un daima çevresel olaylara destek vermesi ayrıca takdir edilesi...

Almanya doğumlu Türk tasarımcı Ümit Benan'ın blazer ceket altına giyilmiş legging fikrini çok sevdik...


 Ve kullandığı karakterler koleksiyonla gerçekten de süper düper örtüşmüş...
 İngiliz askerlerinden ilham alarak hazırlanmış Alexander Mcqueen koleksiyonunu sevdik. Soldaki şapka bende de var:) Portobello Market'ten almıştım ama çok büyük olduğu için kullanamıyorum...
 Dsquared'in styling'inde grunge havasında üst üste giyilmiş olmasını ve pantalon askısını sevdik...
Dolce&Gabbana'nın bu ceket ve pantalonu size tanıdık geldi mi?
Özellikle sıkı ve eski DB Junk izlerlerine... :)

3 yorum:

  1. ben en çook Ümit Benan tasarımlarını beğendimmm,farklı buldum...
    gurur duydum aynı zamanda:))
    yalnız d&g yine sarsar piyasayı,h&m,zara..etc bu ceketler-pantlarla dolacak kesin:)sanki sizin modifiyelerden mi ne ??:)))
    bu kadar olur...

    YanıtlaSil
  2. ceketler super! bi de gay gibi gorunmeden bunlari giymesi var. erkeklerin sorunu bence 'gay gibi gozukmeden nasil fashionable olunur ? '

    YanıtlaSil
  3. Skinny jean tamam da erkekler tayt giymesin mümkünse :))

    YanıtlaSil