DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

25.01.2011

No Wear'den Flapper oldum:)

Biliyorum birkaç gündür vakit bulup post giremedim çok özür ama yeni çalışmalarımızla çok kısa zamanda telafi edeceğim:) 
Londra Camden'da el yapımı nefis parçalar bulabileceğiniz bir butikten bahsetmek istiyorum. 
Deniz Berdan
Üzerimde 20'lerin flapper kıyafeti tamamlayıcısı mini ceket ve tüylü kemeri son Londra seyahatimde NO Wear'den almıştım:) Henüz bir yerlere giymeye kıyamadım:) Tabii buna uygun bir parti de olmalı:)  
Deniz Berdan
 Geçtiğimiz yıl ve bu yaz boyunca sıkça karşılaşacağımız 50'ler ve 60'larla vedalaşma vakti geldi aslında... 
Hatırlarsanız Flapper dendiğinde ilk akla gelen tarihsel figür Josephin Baker daha önce yaptığımız bu posttan hatırlarsınız...
 Tayt ve bluz Topshop'tan... 
Ayakkabı eski sezon Alexander Mcqueen...
Deniz Berdan
 Mini ceketin uçlarındaki püsküller 20'ler havasını destekliyor...
 No Wear'da o kadar güzel örgü kıyafetler ve detaylar vardı ki hepsini toplamamak için kendimi zor tuttum. El yapımı olunca fiyatlar bir anda uçuyor...
No Wear'ın vitrininden...
Tasarım ürünler olduğu için içeride fotoğraf çekilmesine izin verilmiyor haklı olarak...
Bu görüntüleri dışarıdan kapı açıkken sizler için çekmiştim:)

Giyinme kabinindeki koltuğun tatlılığı:) Bana Beatle Juice filmini hatırlattı...

Bu arada fazla bir görüntü yok ama ARCKIV tasarım atölyesi gözlük meraklıları mutlaka görmeli, hayat boyu görmediğiniz modelleri görebilme şansınız çok yüksek. Camden'a gitmişken bir uğrayın derim...
Fotoğraflar : Deniz, Haluk Berdan

8 yorum:

  1. hiii o tuylu kemere taptim taptim.. cok guzelmis:)

    YanıtlaSil
  2. o ceketi böyle bir bluzla kombine etmek büyük bir başarı bana göre. birleşik sandım, o kadar yani.

    YanıtlaSil
  3. Size BAYILIYORUMMMMMM :))) yine harika bir post olmuş ;) ve bir şey sormak istiyorum saçlarınızın dalgasını kendiniz mi yapıyorsunuz? çok hoş.. :))

    YanıtlaSil
  4. çok orjinal bir ceket ama kombinasyon daha da orjinal olmuş. Çok yaratıcı gerçekten. Umarım bir etkinlikte giyilebilir o tüylü kemer.

    YanıtlaSil
  5. size ve blogunuza bayiliyorum! amsterdamdaydim gecen hafta, girdigim butiklerde deniz abla(20 yasindayim o yuzden:)) buna bayilirdi, bunla ilgili kesin bi post yapardi diye dusundum hep:))) keske o butiklerin isimlerini sizle paylasma imkanim olsaydi ama unuttum hepsini.
    bi de yagmur botu seviyo musunuz hic bilmiyorum ama combat botlarini sevdiginizi biliyorum. ilse jacobsen diye bi marka var, biliosunuzdur belki onun yagmur botlarini sizin cok begeniceginizi dusundum, yani belki de begenmezsiniz ama bana oyle gelmisti :)

    YanıtlaSil
  6. parlak taytlara gözüm hala alışamamıştı ama sen de çok havalı durmuş. :)
    Herşeyden önce fotoğraflar çok güzel, arka fona bayıldım. Kitaplık, tablolar itiraf edeyim hepsine tek tek göz atmak isterdiiiimmmmm. :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. mrh denız hanım ozgun yaratıcı belkıde tek:)sızı sevıyorum oncelıkle cok sempatık tatlıve ıctensınız butun maılerıme ıletısımıme yanıt verdınız'herzamn:)sımdı mınık bısey sorsam benım saclarım sıyah yanı dogal boyasız tond koyu sızın sacların rengı gıbı bıseyler ıstyorum nasıl yapmalyım?bır adı tarzı vs acıklarmısnz basarlar ennsexı blogyıldızım:))

    YanıtlaSil