DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

3.01.2011

Junk Broşlar Ashish elbisede...

Beklenen broşlar gelir gelmez hepsini hızla sizlerle paylaşmak adına Ashish elbiseme iğneledim:) Tabii hepsini ayrı ayrı çekip sizlerle tanıştırıp tanıtacağım ama ilk görüntü böyle oldu:) Broşlar yarın Beymen Blender'larda...

Deniz Berdan
 Kurtçuk ve bağıranlar dışında diğer karakterleri ufak değişikliklerle kolyelerden tanıyorsunuz. Ceket, t-shirt, palto, elbise, gömlek yakalarına çok tatlı oluyorlar:)
Deniz Berdan
Ashish elbise 2010 yaz sezonuna ait. Vatka modası vardı ya, şimdi gözümü yoruyor:) Yok yine de seviyorum elbisemi ama bir aralık sökerim o vatkaları.
Fotoğraflar Haluk Berdan

22 yorum:

  1. çok çok güzeller bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Broşlar geliyor, evet evet evet!!!
    Benim gibi bir broş canavarı için bunlar biçilmiş kaftan. Elbiseler kadar heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ama bunların hepsi birbirinden şeker. :))

    YanıtlaSil
  4. Broş ve kolyelerden bende istiyorum ama Ankarada yaşıyorum.Bir çözüm bulmanız şart artık:)

    YanıtlaSil
  5. Ashishin her tasarimina bayiliyorum ama bu broslarla muhtesem guzel olmus, tebrik ediyorum! :)

    YanıtlaSil
  6. ah süper bayıldım, bu arada elbise de çok çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  7. broslar süper görünüyor!
    Bu arada Junk Shop ne zaman faliyete geciyor?

    YanıtlaSil
  8. İstanbul'a gider gitmez Beymen'e koşucam :)

    YanıtlaSil
  9. yine harika :) elbisenin ustunde ne kadar sirin durmuslar :D

    YanıtlaSil
  10. Dun gece yatmadan yaptigim son kez db junk okumak olunca ruyama ailecek girmeniz kacinilmaz oldu:) Haluku grip olmustu terliyordu, alninda beyaz bir tulbent vardi,sonra birden kalkip dans etmeye basladi:) sevgiler
    Neslihan

    YanıtlaSil
  11. kurtcuk benim olacaaak:) denizcim harikasin, sirada ayakkabilar olsun mu ne oluur:)

    YanıtlaSil
  12. bayıldımbayıldımbayıldım. bu arada hakikaten napıcaz onca vatkalı kollu şeyleri?

    YanıtlaSil
  13. çok tatlılar,fiyatları nedir?

    Melek

    YanıtlaSil
  14. kübra konca4 Ocak 2011 00:52

    Hepsi birbirinden sevimli ve eğlenceli gözüküyorlar.Bayıldım hepsine:)
    İllüstrasyonlar çok başarılı olduğu için eskizlerini merak ediyorum.Keşke bunların fikir aşamasındaki eskizleriylede bir sketch postu yapsanız:)

    YanıtlaSil
  15. Deniz'cim, please don't get me wrong but I have a small little question: Bu birbirinden sirin Ickis, Oblina and Krumm ve benzeri Aaahh!!! Real Monsters karakterlerini tasarimlarinda kullanmak icin herhangi bir tecil hakki oduyor musunuz? Ya da bu konuyla ilgili herhangi bir bilgin var mi? Soruyorum cunku mesela Disney karakterlerinin kullanimi bazen buyuk sorun olabiliyor? Ya da benim firmamda gecen sene smiley face kullanmak istemistik ama tecil hakki o kadar pahaliydi ki vazgecmek zorunda kaldik! :)

    Happy New Year!!

    YanıtlaSil
  16. broşların hepsine bayıldım
    hemen almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Deniz ablacm harika gözüküyorlar! En yakın zamanda İstanbula gitmek şart oldu :)).Bu arada lakabım Junkolik oldu hehhe :)) Cemre xx

    YanıtlaSil
  18. İtiraf ediyorummmmm bacaklarını kısanıyorum :) ÇOOOOOOK güzel :) Sende harikasın valla

    YanıtlaSil
  19. Yasminella, Pelin, James, Dimple Beğendiğinize çok çok sevindim:)

    Zeto bu hafta Junk Shop'da Türkiye'nin her yerine gönderme olanağı olabilecek:)

    Teşekkürler Buse'cim beğendiğine sevindim:)

    Cacanito bu hafta başlıyorum:) Galiba sizden biraz push bekliyorum:)

    Banu Yaşasın:)

    Missy gerçekten de çok sempatik karakterler:)

    YanıtlaSil
  20. Hahahahaaha Neslihan süpermiş:) Haluku çok neşeli ve eğlencelidir zaten, doğru görmüşsün:)

    Styleboom eveeeeet senin olsun Burçin'cim:) Ayakkabılar bir türlü sıra gelemedi bakalım ne olacak:)

    Sinem ileride belki yine lazım olur diye çıkarıp saklayacağız:)

    Melek Broş fiyatları 160TL, kolyeler ise 85 - 235 fiyat aralığında...

    Kübra'cım aslında geçen yaz çok kısıtlı bir zamanda plajda yine sketchbook'a yapmıştım:) Yayınlasam mı?:)

    Neslie'cim hiç problem değil. Hatırlarsan hep konuşuyoruz tasarımcı sanat, çevre, politika, film, müzik, kitap, kişii tablo, comics hemen herşeyden etkilenerek hazırlar koleksiyonunu. Örnek Jermmy Scott'un Flintstones'dan etkilenerek koleksiyon hazırlaması, veya Alexander Mcqueen'in Leigh Bowery'den etkilenerek onun sahne performansı kıyafetleri çizgisinde yapması gibi. Burada önemli olan gerçekten farklı bir bakış açısıyla yorumlanmış olması ve tabii en önemlisi gidip başka bir tasarımcının koleksiyonundan esinlenmemiş olmak. Doğrudur tabii ki gülen suratı kullanamazsınız ama kendinize farklı bir karakter yaratabilirsiniz.
    İyi seneler sanada:))

    The Runway Bride verelim:) beğendiğine sevindim:)

    Cemre'cim sen çok tatlısın: elbisen de üzerinde yıkılmış gerçekten. Bir aralık izin verirsen yayınlamak isterim:) Senin için Kıbrıs'ta bir yer bulalım Junk'ları bulabileceğin:)

    Nina O ne diyorsun, utandım:) Moraller yükseldi bu iltifat karşısında:)

    YanıtlaSil
  21. bayıldım elbisene ve ozellıkle ayyakkabıya bu alemde daha yeniyım kendi tasarımlarımı yapıorum ama senı burda gorunce cok sevındım:) umarım blogumu ızlemeye alırsın...

    YanıtlaSil
  22. Ay hayatım iltifat deyil gerçekten nazar boncuğu falan kullan ben ağzı açık bakıyorum sana :) mucuxxx

    YanıtlaSil