DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

4.01.2011

2011 Yaz sezonunun en güzel ayakkabıları...

 Eveeeet işte en sevdiğim ve keyifle hazırladığım postlardan biri:) Sanki sınırsız bütçe ile alışverişe çıkmış gibi en sevdiklerimi bir araya topladım:) Bakalım siz nasıl bulacaksınız...
Bu sezon Balenciaga'ya bayıldım:) Benim gibi postal sevenlerin bu yaz modeli için dibi düşecek eminim:)
 Yukarıdaki modelin siyahı, bununda kırmızı beyazı benim olsun:) Ama isterseniz yukarıdakinin mavi ve kırmızı seçeneği, alttakinin ise siyahlı versiyonu var...
 Evet mavi rengide güzel ancak siyahın derisinin dokusunu sevdim:) Püsküllüye BA-YIL-DIM:)
 İllede dolgu topuk ise Chanel'in versiyonunu sevdim:)
Eldivennnnn:) Tam bizlik:)

 Christian Louboutin olmadan olmaz tabii:) Bu ayakkabının formunu çok sevdim:)
 Zebra ve leopar baskı çok severiz ama gerçekten de asıl nedeni Christian Louboutin nefis bir form yakalamış:) Hatta bu klasmanda şimdiye kadar yaptıklarının en iyisi...
 Çizgiliden kadrolu...

 Christian Dior ayakkabının afrika kabilesine aitmiş gibi durmasını sevdim:) Ancak sadece bu rengini, diğer alternatifleri hayal kırıklığı...
 Dior gözlüğün çekik olmasını sevdim:)
 Alexander Mcqueen'in izleri hala belirgin. Umarım gelecek yıllarda efsaneyi devam ettirebilirler...
Bu Alexander Mcqueen ayakkabıyı yaz akşamı çok şık bir plaj partisine giydiğinizi düşünün:)
Adamım Jean Paul Gaultier:)
 Yukarıdaki Jean Paul Gaultier ayakkabı detayları belli olmuyor ama kırmızıda olduğu gibi nefis:) Renk sevsemde siyahı tercih ederdim...
 Jimmy Choo'nun topuğunu çok sevdim:) Aslında çok yüksek olmasına rağmen formundan dolayı öyle durmuyor. Bu topuğa benzer bir Alaia ayakkabım var çok da rahat...
 Jil Sander gözlük...
 John Galliano ayakkabının formunuda rengini de sevdim:)
 John Galliano...
 Miu Miu'den 3 sezondur ayakkabı beğenemiyordum ama bu ikisini çok sevdim:) 
 Miu Miu
 Pierre Hardy'nin köşeli oluşunu sevdim:)

 Varsus'un bu modelinin tartan versiyonunu sevdim ama fotoğrafını bulamadım:)
 Casare Paciotti ayakkabının arkası kapalı olsaydı daha çok severdim ama bu da güzel:)
Bu Alaia'nın farklı bir versiyonunu sevdim aslında ama düzgün resmini bulamadım. Formu aşağıdakine çok benziyor, yalnız metal görünümlü ve bantları farklı...
Noritaka Tatehana isimli Japon bir tasarımcının ayakkabısı:) Heykel gibi değil mi:)

14 yorum:

  1. eldiven ve loubtnler super lobtnlerden en gzelı de su kırmızı czglı olan snn tarzına da cok gıder o:)
    SEVGİLER KÜBRA

    YanıtlaSil
  2. sondan 4 cü benim olsunnn :)

    YanıtlaSil
  3. :)Ben Noritaka Tatehana'nınkini son psotumda karabasana benzettim.:)
    Ama seçtiklerinde içinde rahatça giyebileceklerim ,miu miu,galliano,paciotti,gaultier botlar ve kesinlikle Balenciaga lar,olurdu.AMQ ayakkabı tasarım olarak müthiş.
    Diorun kabile olayını ben de sevmedim ve kesin Bebe taklidini yapar.Ve son olarak jill Sander in son yıllardaki farklı formlu ayakkabılarına da hastayım.

    YanıtlaSil
  4. kübra konca5 Ocak 2011 00:40

    Mavi postallar,zebra ve çizgili desenli ayakkabılar günün birinde benim olabilir mi acaba:?
    Hayali bile güzel:)

    YanıtlaSil
  5. Kırmızı-beyazlara ve Pierre Hardy'nin köşelisine bayıldım...!!! sonuncusu da kapılardan taşmak isteyenlere :)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Ben direk Tatehana diyip tartışmayı kapatıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Aysegul Gedik5 Ocak 2011 10:54

    Afrika esintisi olan ile Alexander Mcqueen bana cok degisik ve orijinal geldi, aslinda hepsi cok orijinal ve giyilesi :) superr yani...

    YanıtlaSil
  8. gercekten hos modelleri bir araya getirmişsiniz

    YanıtlaSil
  9. Dior'lar 2 sene öncesinin LV Spicy leri gibi olmamış mı?

    YanıtlaSil
  10. cizgili Louboutin'ler nefis..

    YanıtlaSil
  11. Gaultier, booty ve çizmeyi ayakkabı üzeri aparatla verme fikri, hep hayalimdeki gibi, genelde bu tür fonksiyonel tasarımlarda estetik 2. planda kalır bunda estetik de korunmuş. Pek beğendim.

    YanıtlaSil
  12. ama size nereden maıl atabılırım kıııı bır danısmak ıstemekteyımmm :))

    YanıtlaSil