DB JUNK'ta kullanılan fotoğraflar ve içerik izinsiz yayınlanamaz...

13.01.2011

Modifiye H&M Asker Montu...

Çeşitli zamanlarda aldığım asker ceketi, paltosu, montu, gömleğinden dolabımda bir yığın oluşmuşken yine de H&M'de gördüğüm parçayı modifiye amaçlı almıştım:)
 İstediğiniz oranda siyah kumaş boyası ile kirlettiğiniz giysiye yine istediğiniz renkte boya damlatabilirsiniz.
 Bu kadar bol ceketleri kemerle kullanmayı tercih ediyorum. Hem daha sıcak tutuyor, hem de göze daha hoş görünüyor.
 Önü açık kullanım aynı etkiyi vermiyor değil mi?
 H&M paltomsu montun bu kadar uzun olmasını da sevdim:) Yakasındaki kürk çok açık kızılımsı bir renkti. Avcuma aldığım az miktarda kumaş boyası ile hafiften koyulttum... 
 Bu şekilde modifiye etmenin keyfi; uygulayış stilinize göre başka hiç kimsede olmaması:) Üstelik modifiye yöntemi ile kişiselleştirmek ürünü daha çok benimsemeyi sağlıyor. Sizi bilemem ama ben kişiselleştirmeden rahat edemiyorum. Bu şekilde daha benmişim gibi geliyor:)
Fotoğraflar : Haluk Berdan

17 yorum:

  1. ben çok beğendim. farklı olduğunu farkettirmek gerek:)

    YanıtlaSil
  2. deri taytınız nerden acaba?

    YanıtlaSil
  3. İşte beklenen fotoğraflar:) Bahsettiğiniz andan beri merakla bekliyordum:)))Pembeler araya çok yakışmış.Harika gözüküyor:))

    YanıtlaSil
  4. Aynısı bende de var ama artık aynısı demek yanlış olur sanırım :)))

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuuuş! Çok sevdiiim <3 <3

    YanıtlaSil
  6. ah Denizcim
    anneciginden beri yuzune bir huzun yerleşti,o zamandan beri postların hala cok keyifli de acın da hala duruyor gibi...sabır sabır sabır...operim.

    YanıtlaSil
  7. bu modefiye olayını kesinlikle yapcam sonra bloguma koycam fikrini alcam Denizcimm :)

    YanıtlaSil
  8. Bence önü açıkta güzel !

    YanıtlaSil
  9. Bence bu anne sıkıntısı değil, fotoğraf çekilmeden en çok bikaç saat önce olmuş olumsuz bi olay surat ifadesi. Ayrıca öyle düşünmüş olsanız da sayın "nes", bunu hatırlatmanız manasız değil mi?

    Suar Gazaraoglu, açıkta değil açık da diye yazılır. Açıkta bir şey mi gördün derken öyle yazılır. Ne kadar yetenekli, ne kadar güzel bir gençsin ama niçin dilini düzgün kullanmaya özen göstermiyorsun

    YanıtlaSil
  10. Deniz hanım o ne kemer öyle ıyy hiç yakıştıramadım size

    YanıtlaSil
  11. fiyatı neydi?

    YanıtlaSil
  12. kemerle kullanmak üzere ben de uzunca bir yeşil parka aldım, modası geçecek diye de hesaplı olsun diye victoria's secret'tan aldım. mofidiye etsem mi acaba ben de?:))

    YanıtlaSil
  13. mukemmel olmus gayet basit bi yontemle cok sık bi goruntu:)) deniz hanım ayakkabıları ne ile boyuyordunuz ?

    YanıtlaSil
  14. ay bu adsız kimse yorumları çok saçma .burda türkçe dersi deyil konu moda.

    YanıtlaSil
  15. En sevdiyim modife bu oldu :) Mont ve kabanlar farklı tasarımlar bulmak daha zor. Bende denesem mi acaba? Benzer hiç giymediğim parkam var. Fena edebilirim.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş gerçekten ,tebrikler...ben de modifiye etmezsem kendime dair birşey eklemezsem duramıyorum,sizin gibi.benim de diy-modifiye çalışmalarımı görmek isterseniz:
    fashionozge.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Love it! Looks really nice on you!
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil